Відкриття в Ужгороді магазинів розривного пива і супутніх продуктів
Текущее состояние
Є ідея, проведені роботи по пошуку обладнання, постачальників
Рынок
Клієнти віком 18-65 років, чоловіки і жінки.
Проблема или Возможность
Проблема: потрібно розпочати працю в сезон, щоби максимально відкрити потенціал.
Можливості: стати лідером в даному напрямку в місті Ужгород.
Решение (Продукт или Услуга)
Короткі терміни відкриття
Конкуренты
Майже немає конкуренції. Навіть ті магазни котрі є, не відповідають бажвному асортименту, якості обслуговування, дизайну магазину, а тимбільше немає жодної мережі магаз нів.
Преимущества или дифференциаторы
Асортимент, ціна, якість, корпоративний стиль, якість обслуговування, мережа магазинів...
Целевое назначение инвестиций
Оренда приміщень, закупівля обладнання, продукції.