Фото - Ароматичні свічки Зона Дзен (Scented candles Zen Zone)
61553

Ароматичні свічки Зона Дзен (Scented candles Zen Zone)

Виробництво ароматичних свічок

Украина, город Киев
Отрасль: Производство
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 12.03.2024
На страницу владельца
1
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Также этот проект:
- ищет займ
 

Идея

Ми виробляємо ароматичні свічки з натуральних матеріалів, використовуючи соєвий віск, дерев'яні гноти та ароматичні олії від CandleScience.

Текущее состояние

Є інвентар товарів, та сировини для виробництва нових в невеликій кількості. Були обрані постачальники матеріалів в яких буде здійснена закупівля, розписані майбутні витрати на матеріали та рекламу, та була продана невелика кількість тестових екземплярів.

Рынок

Ми пророкуємо найбільшу аудиторію серед жінок віком 22-35 років, проте останні роки показують суттєве збільшення кількості чоловіків аналогічного віку, купляючих ароматичні свічки.

Проблема или Возможность

Ми живемо в дуже стресовий період, коли кожен день ми вимушені писати та дзвонити рідним, щоб перевірити, що після чергової тривоги в них все добре. Саме тому дуже важливо мати під рукою щось, що може змінити настрій просто своєю присутністю.

Решение (Продукт или Услуга)

Ароматичні свічки - це дуже гнучкий інструмент, який може як додати бадьорості в сірий день, так і повернути спокій, коли все валиться з рук. Все, що потрібно - це правильно обрати аромат, і ми плануємо пропонувати доволі широкий вибір витончених та яскравих ароматів, від гарячого яблучного пирога та грейпфрутового шампанського, до неповторного петрикору та океанських бризок.

Конкуренты

Наразі існує деяка кількість виробників ароматичних свічок як в Україні, так і на заході, проте більшість з них використовує матеріали одних і тих самих постачальників і виглядають доволі однаково. Наш підхід з вибору виключно натуральних матеріалів та керамічних стаканів дасть нам перевагу над більшістю конкурентів.

Преимущества или дифференциаторы

Оскільки в покупця не буде можливості спробувати аромат свічки через екран комп'ютера, ми робимо ставку на вау-фактор керамічного стакану з кришкою, модель якого була розроблена нами самими - скляні кольорові та матові ємності з Китаю які використовуються великою кількістю невеликих виробників стали доволі популярними через свою невисоку ціну, але зруйнували унікальність цих виробників.

Финансы

Прорахована на даний момент модель великої свічки має наступні показники :
Собівартість однієї свічки (обраного нами розміру) складає приблизно 300грн, найбільшими пунктами витрат за матеріалами виходять керамічний стакан (майже половина ціни), ароматична олія, власне віск та упаковочна коробка. В майбутньому собівартість зменшиться, оскільки вона передбачає одноразові витрати, але наскільки сильно передбачити поки що складно.
Ціна однієї штуки планується бути 600грн, з подальшими пропозиціями акційних цін при покупці більше ніж однієї свічки за одне замовлення.

Є аналогічні моделі для чайних свічок, та керамічних свічок меншого розміру.

Бизнес-модель

В якості каналів продаж буде використаний сайт на базі shopify, з рекламою на інстаграм та тікток сторінках наповнених виробничим та товарним контентом для поєднання сухого продажу з більш особистісним підходом до можливих покупців.

Целевое назначение инвестиций

Інвестиції будуть витрачені на придбання матеріалів необхідних для виробництва великої партії свічок, на придбання реклами для розповсюдження інформації про бренд, на оплату SMM спеціаліста для розвитку інстаграм сторінки та на відкриття складів в декількох різних країнах для розширення клієнтної бази.

Предложение инвестору

30% від прибутку після вирахування собівартості та податків, поки не буде погашена чотирикратна сума вкладення.

Риски

Для того, щоб бізнес розгорнувся та запрацював найважливіша частина завжди буде в пошуку клієнтів, саме тому ця частина роботи буде найважчою. Частина отриманих коштів піде саме на розробку рекламної стратегії для якомога швидшого набору клієнтної бази, що потім повертатиметься до нас знову і знову.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Ні, інших подібних програм не було

Победы в Конкурсах и другие награды

Наприкінці травня на ярмарку на підтримку ЗСУ продали суттєву кількість свічок, якщо це враховується :)

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility215
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация