виробництво автентичних посібників для дошкільнят та дітей з ООП виключно українських і для українців. На сьогоднішній день таких не існує. Всі, що є - то копії та кальки з інших мов.
Текущее состояние
- боргів не має.
- середня прибутковість - 150%:
- прямі змінні витрати на виробництво тиражу 1 боксу скаладають (друк, доставка, реклама та маркетинг) 200 000 тис. грн.
- постійні витрати у вигляді з/пл та оренди є накладними і діляться на весь асортимент (близько 90 000 грн.).
- при ціні на продукт 500 грн. виручка - 500 000 грн.
- продажі тільки почалися.
Рынок
Ринок навчальних посібників.
Клієнтські сегменти:
1.фахівці - логопеди, психологи, дефектологи, вихователі
2.батьки - дітей, що мають ООП
3.приватні центри розвитку дітей та підготовки до школи
дані отримані за допомогою маркетингових дослідженя на всій території України
Проблема или Возможность
1.Проблема - не вистачає обігових коштів на виготовлення продукції.
2. Можливість - створити новий ринок.
Решение (Продукт или Услуга)
1.диференціація і диверсифікація портфелю асортименту - 80% обігових коштів витратити на продукцію з мінімальною точкою беззбитковості.
2. для кожного сегмента сформувати відповідну цінову політику.
Конкуренты
видавництва, що друкують посібники підготовки до школи (Ранок та ін.)
для дітей з ООП не має - ми єдині.
Преимущества или дифференциаторы
революційна методика, що не має жодного поганого відгуку (роводилися дослідження нагрупі з 200 людей, що випробували цю методику).
єдина методика навчання українському читанню, що розроблена для носіїв української мови, а не простий переклад чи калька з інших мов.
Финансы
Джерела доходів:
1. Бізнес починався власним коштом - 650 000 та було залучено грантові кошти 250 000.
2. продажі
3. інвестиції
Структура витрат: 40-45% прямі змінні витрати, 5-10% - оренда, комунальні та адміністративні витрати, 30% - заробітна платня, 20% - маркетинг та реклама.
Бизнес-модель
БМ: самостійна розробка продукту - виробництво - продаж
Канали продажу - власний он-лайн магазин, соцмережі, спеціалізовані магазини (книжкові та розвиваючих посібників)
Целевое назначение инвестиций
поповнення обігових коштів виключно на виробництво продукції
Предложение инвестору
1. тільки кошти. прибуток оговорюється в залежності від суми інвестицій;
2. інвестиційні кошти та участь у діяльності