Перший в Україні,брендовий магазин італійського виробника GIVOVA
Це концептуально новий,якісний,бюджетний,різноплановий,продукт,котрий ще не відомий масовому споживачу.
Власне така задача і стоятиме перед підібраною командою та профільним фахівцями.
Відкрити,представити та розповісти про наш продукт.
Текущее состояние
Показником зараз,є активний попит та запити по екіпіруванню цим брендом,серед профільних споживачів таких як:
•футбольні команди
•волейбольні команди
•фітнес клубів
Поточний стан речей,необхідність у проведенні ряду заходів для створення якісного медійного продукту,та відкриття першого в Україні,фізичного магазину
Рынок
Нашим замовником та покупцем є
•молодь котра відчуватиме цінність бренду та й в принципі ведеться на БРЕНД
•старше покоління людей,яке відає перевагу якості продукту,та лояльній і доступній ціновій політиці.
•профільний споживач
-різнопланові спортивні спільноти
Проблема или Возможность
Основна проблема полягає у відсутності належної кількості речей представлених на Українському ринку,навідміну від прямих конкурентів по спортивному екіпіруванні та повсякденному одягу.
Безумовно,усього не привезеш та усім не вгодиш,але якщо це зробити у бодай базовій потрібній кількості,то вже тоді потенційний замовник,сповна собі буде готовий чекати,тих 7-10 днів,для поставки тієї речі з Італії,такі терміни повинні бути сповна лояльним та зручним для ймовірного замовника.
Решение (Продукт или Услуга)
Відкриття фізичного магазину.
Відкриття першого в Україні,брендового магазину італійської ТМ GIVOVA
Конкуренты
Основні конкуренти у профільному сегменті одягу
(спортивне екіпірування)
Основні переваги
•Цінова політика
•унікальність
•трендовість
Финансы
Виходячи з анонсованої державою Україна,грантовою програмою “Власна справа“ і надання підтримки діючим підприємцям або особам що планують ними стати у розмірі 250ʼ000.00 гривень
Виконуючи прорахунки та складаючи кошторис,щось подібне та й виходило.
Умовно ці гроші можна розділити на 3-и когорти
•1/3=закупіля продукції для наповнення магазину
•1/3=облаштування магазину в ТЦ,покупка торгового обладнання,і т.п.
1/3=кошти для акамулювання магазину на перший період часу,рекламні кошти,кошти для сплати податків,оплати праці працівників
Дуже важливою складовою для розвитку впродовж перших 5-ти років,відкриття фізичних магазинів,у всілякому інших містах
Бизнес-модель
Бізнес модель полягає у якомога швидшому та ефективному виконанні поставлених задач та цілей,з метою підвищення рівня впізнаваності,та як наслідок покращення збуту продукції.
Канали продажу
•сучасний,якісний,привабливий профіль у соц.мережі instagram,за прикладом таких брендів як Puma та Nike,іноді використовуючи медіа контент основного представника в Італії
•реклама у Facebook
•зйомка контенту для TikTok,різноплановий контент для знайомства з аудиторією,потрапляння в тренди,та підвищення впізнаваності бренду
•Viber та Telegram спільноти
•публікація допис про продукт у таких маркетплейсах як OLX,Prom
Целевое назначение инвестиций
Імовірні статті витрат
•закупівля торгового обладнання
•закупівля продукції
•створення рекламної кампанії
•акамулювання коштів на перший час,реалізація проєкту
Предложение инвестору
Створення документу позики/інвестиції коштів завіреної у нотаріуса.
Повернення інвестованих коштів (в залежності від суми) на дистанції у 18-24 місяці,з відсотковою ставкою у 12% річних.
Та кожномісячний окремо обговорений % від збуту,впродовж наступних 12-ти місяців з моменту повного виконання зобовʼязань договору.
Можливість отримання безкоштовної франшизи,для відкриття бізнесу по мотивах реалізованого проєкту