Фото - GIVOVA
61084

GIVOVA

1-ий в Україні,брендовий магазин

Украина, Львовская область
Отрасль: Легкая промышленность, Торговля, Франчайзинг, Другое
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 03.12.2023
На страницу владельца
1
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Также этот проект:
- ищет займ
 

Идея

Перший в Україні,брендовий магазин італійського виробника GIVOVA

Це концептуально новий,якісний,бюджетний,різноплановий,продукт,котрий ще не відомий масовому споживачу.

Власне така задача і стоятиме перед підібраною командою та профільним фахівцями.

Відкрити,представити та розповісти про наш продукт.

Текущее состояние

Показником зараз,є активний попит та запити по екіпіруванню цим брендом,серед профільних споживачів таких як:
•футбольні команди
•волейбольні команди
•фітнес клубів

Поточний стан речей,необхідність у проведенні ряду заходів для створення якісного медійного продукту,та відкриття першого в Україні,фізичного магазину

Рынок

Нашим замовником та покупцем є
•молодь котра відчуватиме цінність бренду та й в принципі ведеться на БРЕНД
•старше покоління людей,яке відає перевагу якості продукту,та лояльній і доступній ціновій політиці.
•профільний споживач
-різнопланові спортивні спільноти

Проблема или Возможность

Основна проблема полягає у відсутності належної кількості речей представлених на Українському ринку,навідміну від прямих конкурентів по спортивному екіпіруванні та повсякденному одягу.

Безумовно,усього не привезеш та усім не вгодиш,але якщо це зробити у бодай базовій потрібній кількості,то вже тоді потенційний замовник,сповна собі буде готовий чекати,тих 7-10 днів,для поставки тієї речі з Італії,такі терміни повинні бути сповна лояльним та зручним для ймовірного замовника.

Решение (Продукт или Услуга)

Відкриття фізичного магазину.

Відкриття першого в Україні,брендового магазину італійської ТМ GIVOVA

Конкуренты

Основні конкуренти у профільному сегменті одягу
(спортивне екіпірування)

•JOMA
•KAPPA
•ZEUS
•LEGEA

(повсякденний одяг,спортивних брендів)
•Puma
•Nike
•Adidas

Преимущества или дифференциаторы

Основні переваги
•Цінова політика
•унікальність
•трендовість

Финансы

Виходячи з анонсованої державою Україна,грантовою програмою “Власна справа“ і надання підтримки діючим підприємцям або особам що планують ними стати у розмірі 250ʼ000.00 гривень

Виконуючи прорахунки та складаючи кошторис,щось подібне та й виходило.

Умовно ці гроші можна розділити на 3-и когорти

•1/3=закупіля продукції для наповнення магазину
•1/3=облаштування магазину в ТЦ,покупка торгового обладнання,і т.п.
1/3=кошти для акамулювання магазину на перший період часу,рекламні кошти,кошти для сплати податків,оплати праці працівників

Дуже важливою складовою для розвитку впродовж перших 5-ти років,відкриття фізичних магазинів,у всілякому інших містах

Бизнес-модель

Бізнес модель полягає у якомога швидшому та ефективному виконанні поставлених задач та цілей,з метою підвищення рівня впізнаваності,та як наслідок покращення збуту продукції.

Канали продажу
•сучасний,якісний,привабливий профіль у соц.мережі instagram,за прикладом таких брендів як Puma та Nike,іноді використовуючи медіа контент основного представника в Італії
•реклама у Facebook
•зйомка контенту для TikTok,різноплановий контент для знайомства з аудиторією,потрапляння в тренди,та підвищення впізнаваності бренду
•Viber та Telegram спільноти
•публікація допис про продукт у таких маркетплейсах як OLX,Prom

Целевое назначение инвестиций

Імовірні статті витрат
•закупівля торгового обладнання
•закупівля продукції
•створення рекламної кампанії
•акамулювання коштів на перший час,реалізація проєкту

Предложение инвестору

Створення документу позики/інвестиції коштів завіреної у нотаріуса.

Повернення інвестованих коштів (в залежності від суми) на дистанції у 18-24 місяці,з відсотковою ставкою у 12% річних.

Та кожномісячний окремо обговорений % від збуту,впродовж наступних 12-ти місяців з моменту повного виконання зобовʼязань договору.

Можливість отримання безкоштовної франшизи,для відкриття бізнесу по мотивах реалізованого проєкту

Команда или Руководство

Риски

Відсутність масового попиту,через неправильно підібрану модель та стратегію розвитку.


Та наявність продукту,та його збут обовʼязково повинна окупити усі інвестиції на дистанції

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

робота у сфері продажу продукту профільним/спортивним спільнотам.

Розуміння їхні запитів.
Механізмів,методів їх вирішення.

Победы в Конкурсах и другие награды

———

Изобретение/Патент

Запатентовано торгову марку “GIVOVA“,і обрані різні класи діяльності

Фотографии

Фото 1 - 1-ий в Україні,брендовий магазин
Фото 2 - 1-ий в Україні,брендовий магазин
Фото 3 - 1-ий в Україні,брендовий магазин
Фото 4 - 1-ий в Україні,брендовий магазин
Фото 5 - 1-ий в Україні,брендовий магазин

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
2 оценки
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility620
star1
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up1
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация