Фото - Beer Like
play_arrow
Переглянути
61053

Beer Like

Масштабування діючого бізнесу та його подальший продаж(Київ)

Україна, Київська область
Галузь: Громадське харчування, Харчова промисловість, Виробництво, Торгівля, Інше
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 23.11.2023
Показати контакти
7
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Я маю вже 1 магазин та людей з якими можна зробити мережу, від ріелторів, юристів, бухгалтерів до наставників продавців, менеджера магазинів та водія для поставок. Вже є локації де можна відкриватися і заробляти. На руках вся інформація по конкурентам.

Поточний стан

Продажі по плану, все добре, відривав як тестовий магазин то є питання щодо локації, але не критично.

Ринок

Ні для кого не секрет, що споживання алкоголю у світі з року в рік тільки зростає, про це говорять цифри. У деяких країнах Європи споживання пива на одну людину, яка досягла 15 років, доходить до 100 літрів на рік! Це дуже багато. В Україні цей показник зараз 50 літрів і він зростає. Тому такий магазин розливного пива як ніколи є актуальним бізнесом.

Проблема або Можливість

Можливість забрати Київську область в невеликих містах/смт!! Всі дуже завзято біжать відкриватися в Києві (хоча і їх можна зрозуміти), але знаю кейси дуже успішного відкриття в невеликих смт де результати як в кращих локаціях Києва. І таких локацій ще дуже багато.

Рішення (Продукт або Послуга)

Купуємо машину, орендуємо гараж та робимо склад. Постачальники доставляють на склад, а ми вже розвозимо 2 рази на тиждень по обʼєктам. Всіх постачальників вже маю, тільки брати та робити.

Конкуренти

Конкурентів в Києві багато, та й прихильників розливного все більше й більше, але є незайняті локації в силу того, що там проблеми з поставками (в області), а ми цю проблему візьмемо на себе.

Переваги або дифференциатори

3 правила рітейлу:
1. Локація
2. Локація
3. Локація
Конкуренція тут тільки в локаціях, інше це другорядно. Тому я й даю рішення котре обходить конкурентів.

Фінанси

Середня виручка магазину в місяць - 412 900 грн
Foodcost - 55% (227 095 грн)
Загальні витрати на 1 магазин - 90 000 грн
Адміністративна команда на 1 магазин - 20 000 грн

Чистий прибуток - 75 805 грн

Маю повну фін. модель, добавив її посиланням в пункті "Бізнес модель".

Інвестовано в минулих раундах, $

Бізнес-модель

https://drive.google.com/file/d/1Oy5dEx6u9LmnWmwz_kfObjW_NXRT-dUR/view?usp=sharing

Фін. модель зроблено з песимістичним підходом. Повернення інвестицій за 20 місяців.

Цільове призначення інвестицій

1. Відкриття нових торгових точок;
2. Придбання машини для поставок;
3. Оплата зп адміністративній команді.

Пропозиція інвестору

Обговорювано.

Ризики

Відключення електроенергії взимку, потрібна буде закупка генераторів.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Презентація свого бізнесу на семінарі Олександра Мусатова.

Винахід/Патент

Запатентована назва.

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility654
star3
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт