Я маю вже 1 магазин та людей з якими можна зробити мережу, від ріелторів, юристів, бухгалтерів до наставників продавців, менеджера магазинів та водія для поставок. Вже є локації де можна відкриватися і заробляти. На руках вся інформація по конкурентам.
Поточний стан
Продажі по плану, все добре, відривав як тестовий магазин то є питання щодо локації, але не критично.
Ринок
Ні для кого не секрет, що споживання алкоголю у світі з року в рік тільки зростає, про це говорять цифри. У деяких країнах Європи споживання пива на одну людину, яка досягла 15 років, доходить до 100 літрів на рік! Це дуже багато. В Україні цей показник зараз 50 літрів і він зростає. Тому такий магазин розливного пива як ніколи є актуальним бізнесом.
Проблема або Можливість
Можливість забрати Київську область в невеликих містах/смт!! Всі дуже завзято біжать відкриватися в Києві (хоча і їх можна зрозуміти), але знаю кейси дуже успішного відкриття в невеликих смт де результати як в кращих локаціях Києва. І таких локацій ще дуже багато.
Рішення (Продукт або Послуга)
Купуємо машину, орендуємо гараж та робимо склад. Постачальники доставляють на склад, а ми вже розвозимо 2 рази на тиждень по обʼєктам. Всіх постачальників вже маю, тільки брати та робити.
Конкуренти
Конкурентів в Києві багато, та й прихильників розливного все більше й більше, але є незайняті локації в силу того, що там проблеми з поставками (в області), а ми цю проблему візьмемо на себе.
Переваги або дифференциатори
3 правила рітейлу:
1. Локація
2. Локація
3. Локація
Конкуренція тут тільки в локаціях, інше це другорядно. Тому я й даю рішення котре обходить конкурентів.
Фінанси
Середня виручка магазину в місяць - 412 900 грн
Foodcost - 55% (227 095 грн)
Загальні витрати на 1 магазин - 90 000 грн
Адміністративна команда на 1 магазин - 20 000 грн
Чистий прибуток - 75 805 грн
Маю повну фін. модель, добавив її посиланням в пункті "Бізнес модель".