Ідея проекту базується на тому, аби показати, наскільки кожна жінка є унікальною, саме у піжамах Aquamarine.
Поточний стан
Проект знаходиться на етапі відновлення.
Ринок
Загальний обʼєм цільового ринку:
дівчата від 18 до 25 років, жінки від 26 до 35 років.
Проблема або Можливість
Усі ми знаємо, що жінки більше за чоловіків здійснюють імпульсивні покупки. Що саме їх штовхає на це? Жінки хочуть відчувати себе не такими як усі, бути унікальними. Вони шукають це скрізь. Ми бренд, який надає таку можливість для жінок - створюючи незвичайні піжами і закриваємо цю проблему.
Рішення (Продукт або Послуга)
Чому саме ми?
Aquamarine - це новий виток в розвитку українського виробництва. Бо перш за все, він відповідає ключовим запитам усіх дівчат та жінок, і це відчувати себе цінними та унікальними.
Також Aquamarine має свої значні переваги оскільки, ми виробляємо унікальні варіанти піжам, яких ще немає в Україні.
Конкуренти
Головними нашими конкурентами ми бачимо виробника Misleepys. Кількість їх потенціальних споживачів понад 100 тисяч осіб.
Також виробник Mimi, кількість їх потенційних споживачів понад 50 тисяч осіб.
Переваги або дифференциатори
Порівняно з іншими виробниками наші переваги заключаються у наступному:
1. Проект орієнтується на велику групу людей. Масовість як головний показник швидких продажів.
2. Проект допомагає дівчатам та жінкам, як на психоемоційному так і на фізичному рівні відчувати себе унікальною.
3. Красива подача, це перше, на що треба звертати увагу виробнику. Наразі в Україні не вміють ефектно просувати свої товари. Але ми це вміємо робити.
4. Якість товару завжди має відповідати бренду, а на цьому питанні, ми розуміємося добре.
5. Найголовніше, це те, що ми шиємо такі варіанти, яких в Україні ще немає. Через це ми стаємо першими серед конкурентів.
Цільове призначення інвестицій
1.Технологічний розвиток проекту
2. Просування проекту у маси.
3. Рекламна компанія