Ідея проекту базується на тому, аби показати, наскільки кожна жінка є унікальною, саме у піжамах Aquamarine.
Текущее состояние
Проект знаходиться на етапі відновлення.
Рынок
Загальний обʼєм цільового ринку:
дівчата від 18 до 25 років, жінки від 26 до 35 років.
Проблема или Возможность
Усі ми знаємо, що жінки більше за чоловіків здійснюють імпульсивні покупки. Що саме їх штовхає на це? Жінки хочуть відчувати себе не такими як усі, бути унікальними. Вони шукають це скрізь. Ми бренд, який надає таку можливість для жінок - створюючи незвичайні піжами і закриваємо цю проблему.
Решение (Продукт или Услуга)
Чому саме ми?
Aquamarine - це новий виток в розвитку українського виробництва. Бо перш за все, він відповідає ключовим запитам усіх дівчат та жінок, і це відчувати себе цінними та унікальними.
Також Aquamarine має свої значні переваги оскільки, ми виробляємо унікальні варіанти піжам, яких ще немає в Україні.
Конкуренты
Головними нашими конкурентами ми бачимо виробника Misleepys. Кількість їх потенціальних споживачів понад 100 тисяч осіб.
Також виробник Mimi, кількість їх потенційних споживачів понад 50 тисяч осіб.
Преимущества или дифференциаторы
Порівняно з іншими виробниками наші переваги заключаються у наступному:
1. Проект орієнтується на велику групу людей. Масовість як головний показник швидких продажів.
2. Проект допомагає дівчатам та жінкам, як на психоемоційному так і на фізичному рівні відчувати себе унікальною.
3. Красива подача, це перше, на що треба звертати увагу виробнику. Наразі в Україні не вміють ефектно просувати свої товари. Але ми це вміємо робити.
4. Якість товару завжди має відповідати бренду, а на цьому питанні, ми розуміємося добре.
5. Найголовніше, це те, що ми шиємо такі варіанти, яких в Україні ще немає. Через це ми стаємо першими серед конкурентів.
Целевое назначение инвестиций
1.Технологічний розвиток проекту
2. Просування проекту у маси.
3. Рекламна компанія