Виробництво та продаж тренажерів для гірськолижників
Текущее состояние
Існує промисловий зразок, штучне виробництво. Розпочато продаж на території України, є невеликі продажі. Є домовленість з виробничим підприємствам про масове виробництво тренажерів (21.02.2022)...
Рынок
Загальний доступний ринок (ОДР) ми оцінили у 27 мільйонів лижників.
Далі ми розбили їх на підгрупи за категоріями, де вони займаються та отримують фізичні навантаження. Лижники поєднуються за місцем занять. Там, де вони зможуть тренуватися на тренажері, утворюється новий сегмент, який можна умовно оцінити 3,535 мільйонів (тренажерні зали 13,5 млн лижників / 20 на зал = 675 000, 200 000 спортивних клубів і секцій, що об'єднують 8 млн спортсменів, і 5 5,4 млн індивідуально тренуються, тобто 675000 + 200000 + 2,7 млн). Візьмемо цю цифру як Сегментований Доступний Ринок (СДР).
Долю Ринку (ЛДР), якою ми справді запропонуємо тренажер, можна оцінити як 20% від СДР. Орієнтовно це становитиме 700 000 кінцевих покупців.
Отримуємо, що наші кінцеві покупці: 1. Мережі тренажерних залів. 2. Окремі тренажерні зали та спортивні клуби. 3. Спортивні секції (тільки зарубіжні). 4. Лижники, що індивідуально тренуються, найчастіше забезпечені люди, що мають особистий простір для тренувань.
Проблема или Возможность
Як уже визначалося вище, наш кінцевий споживач - це лижник, що активно катається, з високим рівнем підготовки і спортсмени різного рівня у віці 15 – 40 років. Вони саме ті, кому треба постійно тренуватися та вдосконалюватись.
Решение (Продукт или Услуга)
Тренажер Skimag PRO рекомендується для занять спортом і призначений для тренувань гірськолижників, спрямований на розвиток і зміцнення м'язів ніг, особливо косих м'язів, які не задіяні під час звичайних присідань, а також м'язів спини і рук. І найважливіше у роботі на тренажері - це формування і закріплення м'язово-суглобової пам'яті, яку потім переносимо на снігові схили і виконуємо повороти легко і не вимушено. Починати вчитися і тренуватися на ньому можуть будь-які лижники без обмеження статі і віку. Вся різниця полягатиме лише в амплітуді рухів і швидкості переміщення по уявному схилу за рахунок різної величини встановленого навантаження. Тренажер орієнтований для роботи у великих приміщеннях, спортивних залах та на відкритому повітрі .
Конкуренты
1. Американський виробник тренажерів Skier's Edge, який випускає тренажери для гірськолижників вже 25 років. Компанія періодично оновлює свою лінійку тренажерів, але не відходить від схеми їх побудови.
2. Компанія Pro Ski-Simulator, Словенія, має вісім модифікацій одного тренажеру.
3. Виробник Slalom Sport, Росія має одну модель, що випускається в трьох розмірах.
Є ще на ринку китайські підробки.
Преимущества или дифференциаторы
1. Немає аналогів
2. Найбільша амплітуда рухів у своєму сегменті тренажерів
3. Є динамічна підвіска для лижника
4. Зафіксований нахил гомілок вперед, природний для лижника під час спуску
5. Гомілки зафіксовані і рухаються завжди паралельно
6. Переміщення по напрямних рейках відбувається у трьох площинах
7. Можна розібрати та скласти компактно
8. Три варіанти для трьох груп сегмента споживачів
9. Великий досвід у гірських лижах
10. Невелика конкуренція на світовому ринку
Финансы
Фінансової моделі немає, використовувалися власні гроші.
Вартість тренажера 2000 євро
Бизнес-модель
На стадії розробки.
Целевое назначение инвестиций
Фінансування всього проекту розбивається на дві частини. Перша частина - просування та реклама, виведення нашого продукту на європейський ринок. Друга частина – побудова виробництва. Вона почнеться лише після того, як перша частина проекту покаже позитивні результати, і ми побачимо справжній інтерес до нашого продукту.
Предложение инвестору
Під час зустрічі, після обговорення всіх нюансів. Все залежить від суми інвестицій.
1. Невідомість бренду Skimag
2. Невідомість самого тренажера
3. Недостатній час загального тестування тренажера
4. Відсутність команди
5. Дуже низька споживча спроможність в Україні
6. Відсутність серійного виробництва
7. Не найнижча ціна на сьогодні, через штучне виробництво