Фото - skimag
60483

skimag

Виробництво та продаж тренажерів для гірськолижників

Україна, місто Київ
Галузь: Виробництво, Туризм, спорт
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 26.05.2025
Показати контакти
1
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- продає бізнес
 

Ідея

Виробництво та продаж тренажерів для гірськолижників

Поточний стан

Існує промисловий зразок, штучне виробництво. Розпочато продаж на території України, є невеликі продажі. Є домовленість з виробничим підприємствам про масове виробництво тренажерів (21.02.2022)...

Ринок

Загальний доступний ринок (ОДР) ми оцінили у 27 мільйонів лижників.
Далі ми розбили їх на підгрупи за категоріями, де вони займаються та отримують фізичні навантаження. Лижники поєднуються за місцем занять. Там, де вони зможуть тренуватися на тренажері, утворюється новий сегмент, який можна умовно оцінити 3,535 мільйонів (тренажерні зали 13,5 млн лижників / 20 на зал = 675 000, 200 000 спортивних клубів і секцій, що об'єднують 8 млн спортсменів, і 5 5,4 млн індивідуально тренуються, тобто 675000 + 200000 + 2,7 млн). Візьмемо цю цифру як Сегментований Доступний Ринок (СДР).
Долю Ринку (ЛДР), якою ми справді запропонуємо тренажер, можна оцінити як 20% від СДР. Орієнтовно це становитиме 700 000 кінцевих покупців.
Отримуємо, що наші кінцеві покупці: 1. Мережі тренажерних залів. 2. Окремі тренажерні зали та спортивні клуби. 3. Спортивні секції (тільки зарубіжні). 4. Лижники, що індивідуально тренуються, найчастіше забезпечені люди, що мають особистий простір для тренувань.

Проблема або Можливість

Як уже визначалося вище, наш кінцевий споживач - це лижник, що активно катається, з високим рівнем підготовки і спортсмени різного рівня у віці 15 – 40 років. Вони саме ті, кому треба постійно тренуватися та вдосконалюватись.

Рішення (Продукт або Послуга)

Тренажер Skimag PRO рекомендується для занять спортом і призначений для тренувань гірськолижників, спрямований на розвиток і зміцнення м'язів ніг, особливо косих м'язів, які не задіяні під час звичайних присідань, а також м'язів спини і рук. І найважливіше у роботі на тренажері - це формування і закріплення м'язово-суглобової пам'яті, яку потім переносимо на снігові схили і виконуємо повороти легко і не вимушено. Починати вчитися і тренуватися на ньому можуть будь-які лижники без обмеження статі і віку. Вся різниця полягатиме лише в амплітуді рухів і швидкості переміщення по уявному схилу за рахунок різної величини встановленого навантаження. Тренажер орієнтований для роботи у великих приміщеннях, спортивних залах та на відкритому повітрі .

Конкуренти

1. Американський виробник тренажерів Skier's Edge, який випускає тренажери для гірськолижників вже 25 років. Компанія періодично оновлює свою лінійку тренажерів, але не відходить від схеми їх побудови.
2. Компанія Pro Ski-Simulator, Словенія, має вісім модифікацій одного тренажеру.
3. Виробник Slalom Sport, Росія має одну модель, що випускається в трьох розмірах.
Є ще на ринку китайські підробки.

Переваги або дифференциатори

1. Немає аналогів
2. Найбільша амплітуда рухів у своєму сегменті тренажерів
3. Є динамічна підвіска для лижника
4. Зафіксований нахил гомілок вперед, природний для лижника під час спуску
5. Гомілки зафіксовані і рухаються завжди паралельно
6. Переміщення по напрямних рейках відбувається у трьох площинах
7. Можна розібрати та скласти компактно
8. Три варіанти для трьох груп сегмента споживачів
9. Великий досвід у гірських лижах
10. Невелика конкуренція на світовому ринку

Фінанси

Фінансової моделі немає, використовувалися власні гроші.
Вартість тренажера 2000 євро

Бізнес-модель

На стадії розробки.

Цільове призначення інвестицій

Фінансування всього проекту розбивається на дві частини. Перша частина - просування та реклама, виведення нашого продукту на європейський ринок. Друга частина – побудова виробництва. Вона почнеться лише після того, як перша частина проекту покаже позитивні результати, і ми побачимо справжній інтерес до нашого продукту.

Пропозиція інвестору

Під час зустрічі, після обговорення всіх нюансів. Все залежить від суми інвестицій.

Команда або Керівництво

Ризики

1. Невідомість бренду Skimag
2. Невідомість самого тренажера
3. Недостатній час загального тестування тренажера
4. Відсутність команди
5. Дуже низька споживча спроможність в Україні
6. Відсутність серійного виробництва
7. Не найнижча ціна на сьогодні, через штучне виробництво

Винахід/Патент

№145496 №111567

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility999
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт