Розробка та створення нового продукту у сфері офтальмології, новий підхід до використання контактних лінз у повсякденному житті.
Текущее состояние
Тільки ідея
Рынок
Контактні лінзи носять 125 мільйонів людей в світі. Більше 40% у віці від 12 до 25 років. А серед тих, хто одягає контактні лінзи вперше, частка молодих людей віком до 35 років майже 90%, при цьому жінок серед них – 70%.
Проблема или Возможность
Проблема полягає у повсякденному використанні контактних лінз, зокрема у їх знятті після використання. У багатьох людей, в тому числі похилого віку виникають проблеми із зняттям лінз, що призводить до незручностей а в окремих випадках і шкоду здоров'ю.
Решение (Продукт или Услуга)
Здійснити розробку та створити контактні лінзи, які після сплину терміну використання не потребують утилізації. Це реалізується шляхом саморозчинення контактної лінзи в біологічному середовищі ока, без шкоди здоров’ю.
Конкуренты
На ринку представлено багато представників по вказаному напрямку, однак те що пропонується, наразі ніким створено.
Преимущества или дифференциаторы
Інноваційний продукт
Финансы
Без прорахунку фахових спеціалістів, на даний час важко в цілому оцінити витрати та доходи. Потребує додаткового дослідження.
Бизнес-модель
Потребує додаткового дослідження.
Целевое назначение инвестиций
На пряму, для пошуку і залучення фахівців по профільному напрямку, біотехнологічні розробки, розробка бізнес моделі, придбання спеціалізованого обладнання, маркетингова компанія.
Предложение инвестору
Розумію що розробка та фінансування вказаних проєктів на даний час досить об'ємні та складні. Однак запит на вказаний продукт значний і потребє опрацювання, за для зручності використання. Впевнений, що за моїм продуктом майбутнє, яке змінить ставлення до використання контактних лінз.