Відкрити міні-пекарню. Кожну неділю з оновленим вибором товарів. Найвище якість та дотримання всіх стандартів. Усе від людей для людей, з любов‘ю!
Через інфляцію та зростання цін, тепер потрібно на 112400 грн більше.
Поточний стан
Є ідея, усе що потрібно для старту, це тільки фінанси. Половина составу працівників буде зразу після відкриття. З Умов Війни, потрібно більше ніж описано у документі.
Ринок
Авжеж хочеться зробити вікові категорії усіх груп, але найчастіше нашими клієнтами будуть люди віком від 12 до 48 років. По статистиці у місті Запоріжжя та Днепр, ці вікові категорії найчастіше становляться клієнтами пекарень по місту.
Проблема або Можливість
Клієнт хоче випічку, він її отримує в нас.
Щось єклюзивне? Кожну неділю буде щось таке, чого ще не будо!
Рішення (Продукт або Послуга)
Хлібобулочні вироби, це дуже смачно та швидко. А якщо наскучела типічні «булка з маком» або «рогалик», в нас Ви знайдете таке, чого ще ніколи не куштували. Ми вважаємо, що наша ідея описана в документі, буде дуже по душі нашим клієнтам.
Конкуренти
Конкурентів не мало. Існують такі пекарні як «Булочка» «Булолька» та «Стелсик». Але та ідея яка в нас є, ще ніколи не була реалізована у вибраних містах.
Переваги або дифференциатори
Так, приклад описан в ворд фаїлі. Так ще не було описано і реалізовано в містних пекарнях.
Фінанси
Націнка буде не велика, у міру розуму. Треба зробити максимально доступну та окупаєму продукцію. Найважливіше, це якість. Якість та єкслюзивність буде нашою візитною картою
Усі рассходи до перерахування на воєнний стан у прикріпленому файлі.
По оцінкам, окупаемість буде 100% після 1 року з початку праці.
Бізнес-модель
Уся продукція буже виробляться в пекарні і там же буде сбут. Усе рассписано у ворд фаїлі.
Пізніше буде пеалізована сіть пекарень. В одному місті буде вироблятись сировина, після чого буде відправлятись по міні-пекарнях для подальшого виробництва та сбуту.
Цільове призначення інвестицій
Усі витрати розписані в ворд фаїлі. Майже у сіх Подробностів