Піднесення Українського виноробства до рівня Европейських елітних вин.
Поточний стан
Виявлено 5 підходящих сортів винограду та розроблена підходящя технологія виробництва. За останні три роки було виготовлено близько 2000 літрів. Було роздано 1400 літрів продукту. Близько 1800 чоловік оцінило даний товар. З опитування по якості, екологічності, смаку, та загального враження від продукту було отримано - Якість - 78%, Екологічність - 90%, Смак - 89%, Загальне враження - 99%. Наразі знаходимося на стадії комбінування Запах- смак. Розробка пезентабельного вигляду. Та розробка назви продукту. Головна проблема обсяг можливого виготовлення та правельний підхід продажу.
Ринок
В розробці
Проблема або Можливість
Проблема полягає в якості виробництва. Середній вміст спирту теперішнього вина на ринку складає 14%. Додавання сульфітів. Збільшений обсяг виробництваю
Рішення (Продукт або Послуга)
Відмова від додава винних спиртів. Екологічна фільтрація без додавання сульфітів.
Конкуренти
Наразі всю продукцію потрібно розцінювати як конкурентами оскільки власна продукція ще не вийшла на ринок. Але існуючих альтернатив в сфері цінової категорії не має. Стосовно якості подачі, є до чого прикладати зусилля.
Переваги або дифференциатори
Передовий процес фільтрації природно-екологічним шляхом.
Фінанси
В розробці
Бізнес-модель
В розробці
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції потрібнні для розвитку та витіснення з ринку винних напоїв які мають в складі винні спирти.
Пропозиція інвестору
Індивідуальна сумма інвестицій. Еквівалентну частку прибутку з продажу продукції