Піднесення Українського виноробства до рівня Европейських елітних вин.
Текущее состояние
Виявлено 5 підходящих сортів винограду та розроблена підходящя технологія виробництва. За останні три роки було виготовлено близько 2000 літрів. Було роздано 1400 літрів продукту. Близько 1800 чоловік оцінило даний товар. З опитування по якості, екологічності, смаку, та загального враження від продукту було отримано - Якість - 78%, Екологічність - 90%, Смак - 89%, Загальне враження - 99%. Наразі знаходимося на стадії комбінування Запах- смак. Розробка пезентабельного вигляду. Та розробка назви продукту. Головна проблема обсяг можливого виготовлення та правельний підхід продажу.
Рынок
В розробці
Проблема или Возможность
Проблема полягає в якості виробництва. Середній вміст спирту теперішнього вина на ринку складає 14%. Додавання сульфітів. Збільшений обсяг виробництваю
Решение (Продукт или Услуга)
Відмова від додава винних спиртів. Екологічна фільтрація без додавання сульфітів.
Конкуренты
Наразі всю продукцію потрібно розцінювати як конкурентами оскільки власна продукція ще не вийшла на ринок. Але існуючих альтернатив в сфері цінової категорії не має. Стосовно якості подачі, є до чого прикладати зусилля.
Преимущества или дифференциаторы
Передовий процес фільтрації природно-екологічним шляхом.
Финансы
В розробці
Бизнес-модель
В розробці
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції потрібнні для розвитку та витіснення з ринку винних напоїв які мають в складі винні спирти.
Предложение инвестору
Індивідуальна сумма інвестицій. Еквівалентну частку прибутку з продажу продукції