Розвиток хорошого відпочинку, та якісні емоції від проведеного часу
Текущее состояние
На етапі збору коштів для реалізації проекту
Рынок
Скористатись послугою зможуть усі категорії населення з достатком " середній" та "вище середнього" незалежно від демографічної та географічної сегментації.
Проблема или Возможность
Надання можливості першокласного відпочинку по двох локаціях: у гірській місцевості- з чудовими краєвидами з зручним розташуванням неподалік крісельного спуску з безліччю варіантів чудового проведення часу та у сільській місцевості -агротуризм
Решение (Продукт или Услуга)
Будівництво будинків в стилі А -frame з подальшим розвитком туристичного комплексу.
Конкуренты
Е багато готелів різних типів . Зараз на ринку величезним попитом користуються міні будиночки стилю А- frame. На даний момент технологія набрала чимало прихильників по всьому світу, адже цей вид житлової споруди має високу швидкість спорудження та привабливий зовнішній вигляд
Преимущества или дифференциаторы
Основним мотивом для відвідування сільської та гірської місцевості є бажання цільової аудиторії, а саме жителів великих міст з рівнем доходів середнім і вище , зіткнутись з "справжнім життям" у всіх його проявах, включаючи природу, тишу, як спосіб піти від міської метушні, поспілкуватись з близькими людьми, відновити сили у затишному гостинному та незвичайному будинку з компактним дизайном.
Финансы
Дохід від здачі в оренду будинку - дохід від підприємницької діяльності бізнес буде зареєстрований.
Бизнес-модель
Створення будиночків стилю A-frame
Де люди зможуть відпочити від своїх турбот наодинці в екологічно- чистій місцевості.
Целевое назначение инвестиций
Будівництво та розвиток туристичного бізнесу.
Предложение инвестору
Інвестиція в бізнес з подальшою можливістю користування продуктом .краудфандинг на основі нагород.
Ви перераховуєте кошти з очікуванням винагороди у вигляді отримання послуги а саме можливість відпочинку Вас та Ваших рідних у відпочинковому комплексі. Кількість днів відпочинку прямопропорційна кількості перерахованих коштів.