Діюче оптово-роздрібне виробництво шкіргалантерейної продукції та супутніх товарів: сумки, рюкзаки, бананки, гаманці, ключниці, ремені, чохли для електроніки, продукція для HoReCa. Є все необхідне обладнання та персонал. Напрацьована клієнтська база в Україні та частково закордоном. Досвід роботи - більше 5 років. Шукаємо інвестора для запуску власної торгової марки та збільшення обсягів продажу закордон.
Текущее состояние
Працюємо більше п’яти років по Україні та закордоном. Виконуємо індивідуальні та корпоративні замовлення різних обсягів. Повністю замкнений цикл виробництва - розробка та відшив прототипу, підбір матеріалів та фурнітури, індивідуалізація (лазерне гравірування, тиснення), відшив тиражу (розкрій, заготівельні роботи, пошиття, фінішна обробка, пакування).
Один з постійних клієнтів – німецький інтернет-магазин сувенірної автомобільної тематики, який реалізує продукцію по всій Європі (відшиваємо шкіряні обкладинки, ключниці для автомобільних ключів, сумки, брелки).
Також реалізовуємо продукцію на маркетплейсах Etsy та Amazon через оптових покупців.
Співпрацюємо з рекламними агенціями, виконуємо індивідуальні корпоративні замовлення.
Рынок
Оптова торгівля: фізичні точки збуту на торгових ринках, магазини галантереї, інтернет-майданчики, бренди, корпоративні замовлення для малого,середнього та великого бізнесів, сувенірна продукція.
Роздрібна торгівля: власний сайт-конструктор з можливістю вибору персоналізації, соц.мережі.
Проблема или Возможность
Напрямок оптового виробництва: на ринку переважна кількість продукції з Китаю та Туреччини, відповідно вартість суттєво зростає через логістику та посередників.
Напрямок роздрібної торгівлі: малий асортимент товарів з персоналізацією.
Решение (Продукт или Услуга)
Оптовий ринок: у порівнянні з ціновою політикою китайської продукції ми зможемо давати вищу якість та нижчу ціну. Китай вимагає великих обсягів замовлення, ми на противагу можемо виробляти меншу кількість за тією ж вартістю. Економія час на логістику - це велика перевага для клієнтів.
Роздрібний ринок: робимо персоналізацію товарів з допомогою лазерного гравірування, сліпого тиснення та тиснення в кольорах(фольгування).
Конкуренты
Конкуренти:
Оптова торгівля: кілька невеликих виробництв, що володіють застарілим обладнанням та негнучкі до розробки нових моделей.
Роздрібна торгівля: дрібні майстерні, що надають обмежений асортимент продукції та її персоналізації. Альтернатив не знайдено.
Преимущества или дифференциаторы
В першу чергу перевага в наявності всього необхідного сучасного обладнання для швидкого та якісного виконання замовлення, що дає можливість закріпитись на ринку. Місцезнаходження біля кордону з Євросоюзом.
Целевое назначение инвестиций
40000$:
4000$ - Сайт-конструктор
3000$ - CRM
6000$ - Маркетинг
26000$ - Відшив нових колекцій для старту ТМ для кількох цільових аудиторій та в різних цінових сегментах, розробка пакування для індивідуальних замовлень у преміям-сегментів.
1000$ - Реєстрація ТМ, патент, розробка брендбуку.
10000$ - Двоїльно-стрічкова машина для розширення модельного ряду до преміум-сегменту.
Карантинні обмеження, сезонність, зміна трендів.
Кожен з ризиків нівелюється тим, що ми можемо гнучко підлаштовуватись під зміни – стимулювати онлайн-продажі при закритті офлайн-точок, підлаштовуватись до потреб у нових моделях та напрямках, змінах у модних тенденціях та збільшувати виробничі потужності під час сезонних зростань замовлень завдяки виробничим потужностям.