Фото - Діюче шкіргалантерейне виробництво
55606

Діюче шкіргалантерейне виробництво

Оптово-роздрібне виробництво шкіргалантерейної продукції.

Україна, Львівська область
Галузь: Легка промисловість, Виробництво
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 12.01.2022
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Діюче оптово-роздрібне виробництво шкіргалантерейної продукції та супутніх товарів: сумки, рюкзаки, бананки, гаманці, ключниці, ремені, чохли для електроніки, продукція для HoReCa. Є все необхідне обладнання та персонал. Напрацьована клієнтська база в Україні та частково закордоном. Досвід роботи - більше 5 років. Шукаємо інвестора для запуску власної торгової марки та збільшення обсягів продажу закордон.

Поточний стан

Працюємо більше п’яти років по Україні та закордоном. Виконуємо індивідуальні та корпоративні замовлення різних обсягів. Повністю замкнений цикл виробництва - розробка та відшив прототипу, підбір матеріалів та фурнітури, індивідуалізація (лазерне гравірування, тиснення), відшив тиражу (розкрій, заготівельні роботи, пошиття, фінішна обробка, пакування).
Один з постійних клієнтів – німецький інтернет-магазин сувенірної автомобільної тематики, який реалізує продукцію по всій Європі (відшиваємо шкіряні обкладинки, ключниці для автомобільних ключів, сумки, брелки).
Також реалізовуємо продукцію на маркетплейсах Etsy та Amazon через оптових покупців.
Співпрацюємо з рекламними агенціями, виконуємо індивідуальні корпоративні замовлення.

Ринок

Оптова торгівля: фізичні точки збуту на торгових ринках, магазини галантереї, інтернет-майданчики, бренди, корпоративні замовлення для малого,середнього та великого бізнесів, сувенірна продукція.
Роздрібна торгівля: власний сайт-конструктор з можливістю вибору персоналізації, соц.мережі.

Проблема або Можливість

Напрямок оптового виробництва: на ринку переважна кількість продукції з Китаю та Туреччини, відповідно вартість суттєво зростає через логістику та посередників.
Напрямок роздрібної торгівлі: малий асортимент товарів з персоналізацією.

Рішення (Продукт або Послуга)

Оптовий ринок: у порівнянні з ціновою політикою китайської продукції ми зможемо давати вищу якість та нижчу ціну. Китай вимагає великих обсягів замовлення, ми на противагу можемо виробляти меншу кількість за тією ж вартістю. Економія час на логістику - це велика перевага для клієнтів.
Роздрібний ринок: робимо персоналізацію товарів з допомогою лазерного гравірування, сліпого тиснення та тиснення в кольорах(фольгування).

Конкуренти

Конкуренти:
Оптова торгівля: кілька невеликих виробництв, що володіють застарілим обладнанням та негнучкі до розробки нових моделей.
Роздрібна торгівля: дрібні майстерні, що надають обмежений асортимент продукції та її персоналізації. Альтернатив не знайдено.

Переваги або дифференциатори

В першу чергу перевага в наявності всього необхідного сучасного обладнання для швидкого та якісного виконання замовлення, що дає можливість закріпитись на ринку. Місцезнаходження біля кордону з Євросоюзом.

Цільове призначення інвестицій

40000$:
4000$ - Сайт-конструктор
3000$ - CRM
6000$ - Маркетинг
26000$ - Відшив нових колекцій для старту ТМ для кількох цільових аудиторій та в різних цінових сегментах, розробка пакування для індивідуальних замовлень у преміям-сегментів.
1000$ - Реєстрація ТМ, патент, розробка брендбуку.
10000$ - Двоїльно-стрічкова машина для розширення модельного ряду до преміум-сегменту.

Пропозиція інвестору

Пропонуємо частку бізнесу у розмірі 20%.

Команда або Керівництво

Ризики

Карантинні обмеження, сезонність, зміна трендів.
Кожен з ризиків нівелюється тим, що ми можемо гнучко підлаштовуватись під зміни – стимулювати онлайн-продажі при закритті офлайн-точок, підлаштовуватись до потреб у нових моделях та напрямках, змінах у модних тенденціях та збільшувати виробничі потужності під час сезонних зростань замовлень завдяки виробничим потужностям.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility218
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт