Фото - Готельний комплекс
54129

Готельний комплекс

Будівництво готельного комплексу

Украина, Одесская область
Отрасль: Туризм, спорт
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 23.09.2021
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Надання послуг розміщення, громадського харчування, пляжного сервісу

Текущее состояние

Наша профспілкова програма діє 6 років, в нашій базі більше 600 підприємств різних форм власності, 128 з них вже активно з нами співпрацюють. За допомогою профспілок ми можемо заповнити більше 80 номерів на циклічні заїзди від 70 до 80 днів.

Рынок

Перша група потенційних клієнтів - співробітники профспілкових організацій зі всієї України. Наша профспілкова програма діє 6 років, в нашій базі більше 600 підприємств різних форм власності, 128 з них вже активно з нами співпрацюють. За допомогою профспілок ми можемо заповнити більше 80 номерів на циклічні заїзди від 70 до 80 днів.
Друга група гостей - індивідуальні туристи. Їх можна розділити на дві підгрупи: гості, які приїхали відпочити або поправити стан здоров'я (в основному, це сімейний відпочинок), а також клієнти, що приїхали групою відзначити будь-яке свято - день народження, весілля та ін. Як правило, категорію індивідуальних гостей в затокских засобах розміщення складають люди у віці від 20 до 50 років, які мають достаток середній і вище середнього, які проживають на території України, Молдови, Білорусі, Польщі.
В якості третьої групи слід відзначити гостей, які приїжджають для участі в різних корпоративних заходах - конференціях, семінарах, тренінгах тощо Це представники компаній, розташованих на всій території країни, міжнародні компанії з представництвом в Одесі.
Через карантинні обставини 80-90% всіх клієнтів Затоки складають українці, і це співвідношення в найближчій перспективі істотно не зміниться. Тривалість розміщення в курортних готелях становить: вихідні з п'ятниці по неділю - 30% гостей, на 4-5 ночей зупиняються 37% клієнтів, на тиждень і більше - 23%.

Проблема или Возможность

Основні нарікання клієнтів по відношенню до готелів Затоки пов'язані з якістю обслуговування (35,1% респондентів), рівнем цін (32,4% респондентів), співвідношенням ціни / якості (17,6% респондентів) і недостатнім набором пропонованих послуг (10,2% респондентів).

Решение (Продукт или Услуга)

Ми створюємо не лише готель, а продукт, який може задовольнити все потреби туриста "під ключ". Ми чудово розуміємо необхідність підвищення рівня сервісу готельних послуг для середньостатичного туриста.

Конкуренты

На ринку сезонних готельно-санаторних послуг спостерігається ситуація нерівномірного розподілу об'єктів за рівнем. Готелі рівня 4-5 зірок зовсім відсутні. А ті, що позиціонують себе, як готелі такого рівня – зірок не мають і за європейськими стандартами відповідають максимум 3 зіркам. Разом з тим, більше половини всіх готельних об'єктів становлять собою низько класні (1-2 зірки) пострадянські будинки відпочинку і пансіонати, які практично не здатні надати належний сервіс та мають надзвичайно зношену матеріально-технічну базу.
Судячи з усього, через проблеми з виділенням землі та її вартістю в останні роки нові об'єкти з'являлися тільки в верхньому ціновому сегменті. І хоча за оцінкою експертів з 44 мільйонів жителів України користуватися більш-менш регулярно послугами висококласних об'єктів рекреаційного комплексу можуть від сили 1-2%, середньо сезонні показники завантаженості перевищують 60% - що є дуже високим показником для сектора висококласних послуг.
Розглядаючи готелі, що нещодавно відкрилися, з професійною командою управлінців, можна виділити наступні цінові сегменти:
Високий ціновий сегмент:
Готель «Moncastro»
Готель «Рута»
Готель «Love Story»
Готель «Loma Club»
Готель «Парус»
Готель «Мальта»
Середній ціновий сегмент:
Готель «Аквапарк Затока»
Готель «Афродіта»
Готель «Гранд море»
Готель «Троянда»
Готель «Казка»
Готель «Адмірал»
Готель «Каролінка»
Готель «Jules Verne»
Готель «Reeff Club»
Готель «Гаваї»
Готель «Загар»
Готель «Golden Beach»
Готель «Човник»
Ціни
Аналізуючи вартість розміщення в готелях та інших засобах розміщення Одеської обл., можна говорити про значний розкид цін. Наприклад, ціни на двомісні номери складають в середньому 800-3300 грн. Ціни на номери категорії «люкс» знаходяться в діапазоні від 2000 до 6500.
Максимальні ціни на номери «люкс», а також на апартаменти встановлені в готелях Moncastro і Рута. Вартість проживання в вихідні, як правило, не змінюється в порівнянні з буднями днями. Вартість проживання в високий сезон вище в середньому на 15-20% від вартості в низький сезон. Додаткові місця для розміщення дітей оплачуються окремо.

Преимущества или дифференциаторы

У нас є свій проект, який поєднує інтелектуальну еліту нашої країни "Відпочинок з розумом" (Отдых с умом). Вже 5 років на пляжному комплексі "Білий ведмідь" кожний четвер проходить пляжний квіз – вікторина для всіх бажаючих, кожної суботи проводиться пляжна версія відомої ігри "Що? Де? Коли?" з авторськими запитаннями. Дуже багато гостей приїжджають до нас саме на ці ігри. Ми проводимо інтелектуальні фестивалі.

Финансы

Заплановані витрати за перший рік роботи (після будівництва і запуску комплексу) - 7 903 691 грн., сума виручки за перший рік прогнозується 15 387 500 грн.

Целевое назначение инвестиций

Будівництво готельного комплексу

Предложение инвестору

Проект враховує інтереси не тільки безпосередніх учасників проекту, тому найбільш оптимальним варіантом співпраці є часткові відносини між інвестором і управляючою компанією в розмірі 63% і 37% відповідно.
З урахуванням всіх знижуючих коефіцієнтів без урахування щорічного приросту прибутку - період окупності вкладених коштів для інвестора становить 9 років. З урахуванням зростання прибутку - 6-7 років. При цьому інвестор залишається мажоритарним власником компанії і пайовим учасником і продовжує отримувати свою частину прибутку протягом усього подальшого терміну дії проекту з можливістю перепродажу своєї частки або передачі в спадщину.

Команда или Руководство

Риски

Контрольовані ризики
Комерційний ризик (ризик зниження завантаження і обсягів реалізації послуг) обмежується правильним вибором маркетингової стратегії та цінової політики проекту, а також проведенням рекламних акцій і безперервного моніторингу потреб клієнтів і здійсненням гнучкої асортиментної політики. Слід врахувати, що при фінансово-економічній оцінці проекту створення готельного комплексу, приймалася досить обережна оцінка як обсягів завантаження, так і цін на послуги. Так, вихід на максимальні значення по завантаженню та цінами планується протягом 4,5 років.
Ризик прибутковості (ризик неотримання запланованого рівня прибутковості проекту) обмежується шляхом гнучкої тарифної політики, вибору розміру цін на послуги на середньому ринковому рівні, податкового планування та контролю за витратами.
Ризик перевищення вартості будівництва і затримки введення в експлуатацію значною мірою усувається внаслідок використання контрактів на умовах ФВПК, (тобто контрактів "під ключ" з фіксованою вартістю і термінами будівництва) з підрядними організаціями. Оцінка вартості будівельно-монтажних робіт з реконструкції приміщень та вартості обладнання базувалася на аналізі пропозицій декількох спеціалізованих фірм. В ході прийняття рішення про вибір підрядників і постачальників обладнання будуть проведені конкурси.
Технічні ризики зводяться до мінімального рівня шляхом вибору досвідчених підрядників з будівництва аналогічних об'єктів і постачальників обладнання. Технічні ризики обмежені також тим, що всі технології, раніше використовувалися при здійсненні подібних проектів і показали свою високу технічну і економічну ефективність.
Ризик негативного ставлення громадськості до проекту через проведення будівельних робіт. Даний вид ризику є незначним, тому що по близькості немає житлової забудови і, до того ж під час проведення будівельно-монтажних робіт не проводиться значних промислових викидів і шумів, не здійснюється вирубка зелених насаджень, і, крім того, спрямованість проекту на поліпшення обслуговування населення і створення додаткових робочих місць повинно зіграти позитивну роль в сприйнятті проекту громадськістю.
Фінансові ризики (ризики неплатежів, затримки платежів та інші) зводяться до мінімуму через особливості надходження виручки - укладення договорів з профспілками з оплатою за безготівковим розрахунком, готівкові платежі від фізичних осіб за готівковий розрахунок і за кредитними картками.
Ризик зриву постачання товарів усувається шляхом вибору надійних постачальників з-поміж великих гуртових фірм, що працюють на ринку регіону, і ув'язки умов виконання договорів з фактичним постачанням товарів в строк і в повному обсязі.
32
Неконтрольовані ризики
Регулятивні ризики, тобто ризики, зумовлені зміною законодавства і нормативних процедур, обмежуються юридичною експертизою проекту до його початку і юридичною підтримкою в ході їх реалізації.
Політичні ризики певною мірою піддаються обмеженню внаслідок контактів з міськими органами управління та проведенням комплексних заходів щодо забезпечення громадської підтримки проекту.
Ризик виникнення несприятливих екологічних наслідків мінімальний. На об'єкті буде побудована сучасна каналізаційно-насосна станція, технічні умови дозволяють забезпечити безперебійну систему відводу стічних вод, буде забезпечений регулярний вивіз сміття.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Участь у Всеукраїнському готельному форумі в якості спікеру

Победы в Конкурсах и другие награды

Не приймали участі у конкурсах
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility329
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация