Місія - створити суспільство успішних і впевнених у собі жінок, які гармонійно реалізують себе в сім'ї і кар'єрі
Текущее состояние
Центр здорової шкіри "Космея" - діючий бізнес, косметологічний центр, засновниця якого Божена П'ясецька розпочала свою діяльність у 18 років. За 9 років напрацьовано велику клієнтську базу (1 966
людей) з активними щоденними записами та продажами косметичних засобів (середній обіг продажів товарів за місяць - 257 одиниць).
Рынок
Жінки 27-35 років.
Матеріально забезпечені.
Усвідомлюють необхідність догляду за собою.
Активна життєва позиція.
Здебільшого з дітьми та родиною.
Розвиваються як професійно, так особистісно.
Подорожують, цікавляться різними сферами життя, готові постійно пізнавати щось нове Вимогливі і виборчі.
У динамічному житті шукають комфорт, місце для релаксу та відпочинку, щоб зарядити батарейку.
Проблема или Возможность
Проблему клієнта ми називаємо потребою - це здорова шкіра. До нас звертаються люди з певними проблемами шкіри обличчя та тіла, які наші фахівці успішно вирішують. Шкіра - наш найбільший орган, тому про її здоров'я потрібно активно дбати. Завдяки великому досвіду роботи кожного косметолога та дерматологів нашого центру проблематика шкіри обличчя швидко вирішується. Ми підключаємо не лише зовнішнє лікування, а й внутрішнє - робота з психоемоційним станом людини та правильне харчування.
Решение (Продукт или Услуга)
Для того, щоб проблематика шкіри обличчя та тіла вирішувалась на максимальному рівні в нашому центрі, потребою є залучення новітнії апаратів для ретельної діагностики шкіри та проведення нових процедур.
Конкуренты
Косметологічний бізнес на разі дуже поширений. Є безліч косметологів, які орендують кабінети та працюють "самі на себе". Ми є унікальними на ринку, оскільки працюємо як косметологічний центр, нас прирівнюють до клінік (у нас є ліцензія МОЗ), з клієнтами працює не один фахівець, а комнда.
Преимущества или дифференциаторы
Більшість процедур нашого центру - це авторські методики засновниці Божени П'ясецької. Ми впроваджуємо додаткові бонуси та ритуали до кожної процедури (наприклад, масаж рук з терморукавичками до гігієни обличчя). Навіть, якщо таку річ зможуть скопіювати наші конкуренти, то вся наша потенційна та наявна аудиторії знають, що це наше впровадження.
Финансы
Джерела доходів: 1) надання косметологічних послуг, 2) продаж косметичних товарів
Найбільш популярна процедура в нашому центрі - це гігієна обличчя (чистка) - її вартість 1600 грн (середня ціна на ринку до 1000 грн), метою є вийти на вартість цієї процедури в 100$.
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції необхідні для:
- переїзду в нове приміщення
- придбання апаратів діагностики шкіри та впровадження нових процедур