Фото - Сімейні молочні ферми
53194

Сімейні молочні ферми

СМФ - проект по залученню інвестицій в сільське господарство

Україна, Рівненська область
Галузь: Сільське господарство
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 11.08.2021
Показати контакти
2
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Проєкт СМФ створює унікальну національну мережу фермерських господарств та інфраструктуру для комплексного обслуговування ферм мережі. Цільова доля ринку молока мережі СМФ ⎯ 10% молока в переробці до 2030 року. Формат СМФ підвищує ефективність і зменшує термін окупності інвестицій в молочне тваринництво. Ініціатор отримує дохід з продажу молока СМФ переробникам та комплексного забезпечення ферм кормами, ветеринарним доглядом, нетелями, обладнанням та навчальними програмами. Команда і власник проєкту мають 10+ років досвіду у молочному бізнесі.

Поточний стан

Мережа СМФ налічує понад 100 вже функціонуючих та прибуткових ферм та ще близько 300 очікують інвестицій для розвитку, проект налічує вже понад 200 інвесторів, і розвивається далі, інвестиції планується залучати до 2023 року так, що не упусти шанс підтримати вітчизняне сільське господарство, та заробити кошти.

Ринок

Наші прогнози та результати досліджень таких авторитетних організацій, як IFC та FAO, показують, що, навпаки – Україна має досить високий потенціал для стабільного зростання ринку. Про це свідчать ряд факторів, зокрема:
• Споживання молочних продуктів в Україні удвічі нижче, ніж в Європі та навіть в цій ситуації заводам ще катастрофічно не вистачає якісного молока
• До 2030 року світовий ринок має збільшитись на 250 млн тонн, і Україна може відіграти провідну роль у заповненні цього дефіциту
• Україна входить в ТОП-5 країн світу з найкращою собівартістю виробництва молока
• Із введенням нових стандартів якості – 1 млн тонн молока від населення (одноосібників), яке йшло на переробку, буде потребувати заміщення на більш якісне молоко (від сімейних ферм чи великих переробників)

Проблема або Можливість

Наш проект надає інвестору можливості:
1) диверсифікувати інвестиційний портфель та заробити кошти на прибутковій інвестиції;
2) підтримати українські сім’ї які потребують інвестицій по всій Україні,
3) вступити до зростаючої когорти однодумців інвесторів - закритої спільноти інвесторів у Фейсбук (більше 250 інвесторів на сьогодні);
4) взяти участь у найбільшому імпакт-проєкті в Україні по перетворенні 10% ринку молока.

Рішення (Продукт або Послуга)

Інвестувавши до нашого проекту інвестор:
Допоможе у розгортанні мережі з 5000 ферм до 2027 року по всій Україні, що створить велику кількість робочих місць на селі.

Після внесення вкладу інвестора буде додано до закритої групи у фейсбук.

Інвестувавши зараз 50 000 грн (мінімальна сума інвестиції) до 2030 року від усіх джерел доходу інвестор може отримати близько 400 000 згідно оцінок наших експертів.

Конкуренти

В Україні на ринку молока та в частині сімейного фермерства - місця вдосталь. Більше 60% ринку виробників сировини це ОСГ. Окрім нашого проєкту намагання переформатувати ринок робили держава через малі дотації ОСГ, і молокозаводи. Проте ці спроби не були успішними. Проєкт Уряду Канади та компанії «Данон» показали, що проєкт може бути успішним в Україні.
Сьогодні наш проєкт наймасштабніший успішний проєкт в Україні в напрямку тваринництва.

Переваги або дифференциатори

• Досвід ведення бізнесу на великотоварній фермі показує – строк окупності таких інвестицій при правильному підході перевищує 8-10 років. В умовах країни з нестабільною економікою – це надто довго. Розрахунки ж і практика реалізації нашого проєкту доводять – строк окупності в сімейних фермах у 2 рази менший. Ми також переконалися, що на власній фермі з ефективними технологіями господар буде хазяйнувати краще, ніж найманий робітник на фермі. Також на малих фермах ризики пов’язані з екологією, втратою землі або стихійними лихами набагато менші, ніж на великій фермі.

Фінанси

Згідно бізнес-моделі, джерелами доходів будуть:
- Виручка від франшизи (загальна сума виручки 855 млн.грн., з 2021 до 2030 року)
- Виручка від сітки сімейних молочних ферм – молоко (загальна сума виручки 9 879 млн.грн., з 2021 до 2030 року).
- Виручка промислових ферм – молоко, рослинництво (загальна сума виручки 4 373 млн.грн., з 2021 до 2030 року);
- Виручка від націнки молочного хабу (загальна сума виручки 616 млн.грн., з 2021 до 2030 року)
- Нетельні господарства – продаж / дорощування нетелів (загальна сума виручки 2 647 млн.грн., з 2021 до 2030 року);
- Кормо центри – реалізації кормів (загальна сума виручки 4 568 млн.грн., з 2021 до 2030 року);
- Ветеринарні центри – надання ветеринарних, зоотехнічних послуг (загальна сума виручки 948 млн.грн., з 2021 до 2030 року до 2030 року);
- Виручка навчальних центрів - (загальна сума виручки 103 млн.грн., з 2021 до 2030 року)
- Крафтова переробка молока – сири, пастеризоване молоко, йогурти та інша молочна продукція (загальна сума виручки 1 578 млн.грн., з 2021 до 2030 року).
Структура витрат виглядає наступним чином:
Собівартість (за період з 2021 по 2030 р.):
Собівартість запуску кластерів по франшизі - 34,2 млн.грн.
Собівартість сітки сімейних молочних ферм – 8 935 млн.грн.
Собівартість промислових фермерських господарств – 2 745,5 млн.грн.
Собівартість збору молока в молочному хабі – 308 млн.грн.
Собівартість кормо центрів – 2 656 млн.грн.
Собівартість ветеринарних центрів – 834 млн.грн.
Собівартість нетельного господарства – 1 366 млн.грн.
Собівартість сироварень – 783 млн.грн.
Собівартість навчальних центрів – 102 млн.грн.

Адміністративні витрати (за період з 2021 по 2030 р.):
Адміністративні витрати регіональних центрів 314 млн.грн.
Адміністративні витрати кластерів – 159 млн.грн.
Адміністративні витрати ПФГ – 609 млн.грн.
Адміністративні витрати молочних хабів – 273 млн.грн.
Адміністративні витрати кормо центрів – 552 млн.грн.
Адміністративні витрати ветеринарних центрів – 214 млн.грн.
Адміністративні витрати нетельних господарств – 113 млн.грн.
Адміністративні витрати сироварень – 322 млн.грн.
Адміністративні витрати навчальних центрів – 25 млн.грн.

Капітальні витрати на запуск:
Капітальні інвестиції регіональних центрів – 30 млн.грн.
Капітальні інвестиції у промислові фермерські господарства – 507 млн.грн.
Капітальні інвестиції у молочні хаби – 175 млн.грн.
Капітальні інвестиції у кормо центри – 2 446 млн.грн.
Капітальні інвестиції у ветеринарні центри – 26 млн.грн.
Капітальні інвестиції у нетельні господарства – 801 млн.грн.
Капітальні інвестиції в сироварні – 99 млн.грн.
Капітальні витрати на облаштування навчальних центрів – 320 тис.грн.

Бізнес-модель

• Основними видами діяльності є:
• - виробництво молока та м'яса ВРХ в живій вазі;
• - продаж молока від СМФ;
• - рослинництво;
• - продаж нетелей;
• - надання послуг ветеринарного центру;
• - продаж продукції кормо центру.

Цільове призначення інвестицій

Розвиток мережі сімейних молочних ферм (ВРХ, обладнання, будівництво)

Пропозиція інвестору

Готові запропонувати до 48% в сукупності на усіх інвесторів, 50% залишається за засновником Управлінської компанії (Стоберто Лімітед); 1% – Українська кооперативна федерація та 1% РО БФ «Любіть Україну»

Команда або Керівництво

Ризики

• Основні ризики полягають в забезпеченні швидкості розгортання сітки і побудові мережі в 5000 ферм. Для мінімізації цього ризику ми розбудовуємо мережу партнерів через продаж франшизи та активно популярізуємо проєкт в інших регіонах.
• Політичні ризики або зміни влади не впливають на проєкт, оскільки він є соціально орієнтованим, і будь-яка влада буде підтримувати його. Крім того, у проєкті вже опосередковано беруть участь уряди інших країн. Для мінімізації ризиків ймовірних труднощів у забезпеченні проєкту необхідною кількістю ВРХ (корів), ми вже запускаємо вирощування власних нетелів через нетельні господарства.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Ми після відкриття першої Сімейної ферми у селі Стара Мощаниця мали тестовий період щоб напрацювати бізнес модель. Це забрало майже рік часу і це можна вважати внутрішньою інкубаційною програмою за менторства команди та проєкту Уряду Канади. Також, ми мали грантову підтримку на тестування бізнес моделі від ПРООН та Уряду Швеції. Проєкт успішно реалізований у 2020-2021 році.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Уряди Канади у 2017 та Швеції у 2019 році надали грантову підтримку проєкту у вигляді консультативних навчань та прямих дотацій. Проєкт був відібраний як найкращий економічний проєкт, що відповідає Цілям сталого розвитку і має перевірену бізнес модель.

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility212
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт