З кожним роком попит на натуральні продукти зростає, що обумовлено популяризацією здорового способу життя та підвищеної уваги до свого харчування і станом організму. Крім того, зараз спостерігається значне зростання числа фермерських магазинів, що пропонують відвідувачам асортимент здорових продуктів, які поставляються туди, в тому числі, з теплиць. А це означає, що потреба в здорову їжу в найближчому майбутньому буде набирати обертів. Тепличний бізнес в Україні перебуває на підйомі: будуються нові комплекси, збільшується обсяг виробництва.
Поточний стан
Діюче виробництво,яке має рентабельність від 15до 30 відсотків в залежності від об"єму продажу товару.
Ринок
HoReCa як прямі продажі так і робота з фруктовими фірмами.
Ашан
Сільпо
Новус
Фора
Мегамаркет
Еко-лавка
Проблема або Можливість
Проблемою являється наявність старих кредитів які збільшились в зв"язку з пандемією COVID-19.
Рішення (Продукт або Послуга)
Отримати можливість перекредитуватися для виведення виробництва на нову точку розвитку.
Конкуренти
Зелений Дім
ТОВ Мікрогрін
дрібні виробники домашнього характеру.
Переваги або дифференциатори
Напрацьована схема роботи від постачальника нассіння до розміщення готової одиниці продукту на вітрині магазину.
Фінанси
Дохід- Реалізація виготовленої продукції
Витрати-закриття операційних витрат,виплата податків,погашення кредитних зобов"язань,інвестування в розвиток.