Створити світову мережу рівня McDonald’s завдяки франшизі
Текущее состояние
Мережа Royal Kebab 2 роки на ринку ,
на даний момент є два діючі заклади ,протягом карантину відкрили ще 2 заклади але на при великий жаль їх довелось зачинити ,в даний момент 2 заклади за період в 2 роки зробили обороту на суму 5 000 000грн
(178 000$)
За весь час роботи 2 ох закладів опрацьовано 50 000 чеків.
Рынок
Наші клієнти це люди віком від 18 до 55 років ,у майбутній концепції це і діти віком від 6 років.
Проблема или Возможность
Наш клієнт зацікавлений в якісному продукті який ітак відомий на весь світ ,але на світовому ринку ще досі немає жодної мережі яка б надавала таку якість свому клієнту
Під словом якість мається на увазі
1. Продукт
2. Подача
3. Концепція
4. Візуальне сприйняття
Решение (Продукт или Услуга)
Ми готуємо «Кебаб» у народі всім знайома назва як «Шаурма».
Конкуренты
На даний момент є два вагомих конкуренти на ринку України ,але в одного з них не повноціннне меню яке не зможе конкурувати з нами ,у другого вже є досить велика франчайзингова мережа але якість обслуговування ,якість продукту і концепція не на тому рівні який могли б запропонувати ринку ми з вами.
Преимущества или дифференциаторы
Наш бренд дуже легко зробити впізнаваним у всьому світі завдяки логотипу та назві ,а також у жодного з конкурентів немає такої переваги як Royal Drive
Финансы
Наш продукт зовсім не дорогий та загальнодоступний для всіх вікових категорій ,наш середній чек 120 грн (4.28$)
На мою думку в майбутньому один заклад в хорошому місці здатен акумульовувати виручку в 3 000 000 грн в місяць (107 000$)
Через 5-ть років мережа мала б налічувати близько 400-та закладів із загальним виторгом в 350 000 000$ в рік.
Бизнес-модель
На даний момент це відкриття власних торгівельних точок ,упродовж року відкрити ще 3/4 власних заклади ,описати усі процеси ,створити методичку для франчизі та після чого розпочати продаж франшизи
Целевое назначение инвестиций
Відкриття трьох-чьотирьох закладів за інвестиційні кошти задля збільшення довіри до бренду та оптимізації процесів.