Індустрія кальянів сьогодні стає все більш популярною як в Україні, так і за кордоном. Зараз для приготування смачного кальну використовують різні девайси, зокрема "kaloud", який прийшов на зміну звичайній фользі, але як і попередник потребує розігрівання вугілля для кальяну. Ми хочемо створити універсальний електронний девайс по вигляду "kaloud", який прийде йому на зміну та буде працювати завдяки електриці або зовнішнім пристроям.
Текущее состояние
Готова концепція девайсу, підібрані супутні матеріали. На даному етапіздійснюється фінальна стадія розробки прототипу Що буде потребувати наш "e-kel" : - нагрівний елемент, здатний тримати температуру 500-550 градусів - зовнішній акамулятор - звичайний kaloud - термотривкі матеріали (гіпс, скловолокно) - дроти для проведення електричного струму - інші матеріали
Рынок
Зараз ринок не має схожих альтернатив, що дозволить нам зробити прорив у даній сфері. Градація споживачів здійснюється за двома групами : - корпоративні клієнти ( заклади, що мають у своєму меню кальяни, інтернет-магазини з продажу кальянів та супутних девайсів) - люди, страші 18 років, що використовують кальян в домашніх умовах
Найкращим ринком для збуту продукту буде слугувати Україна, країни Європи та Америки
Проблема или Возможность
Зараз для розігріву кальяну використовують кокосове та інші види вугілля Проблеми роботи з таким вугіллям : - нагрівання потребує до 10 хвилин часу - вугілля потребує роботи із великими температурами, що некомфортно та може погіршити косметичний ремонт у закладах або навіть вдома - вугілля часто випадає та може спричинити горіння - 90% вугілля виготовляють з кокосої шкаралупи, що впливає на екологію та створює дефіцит кокосу у світі - кокосове вугілля виділяє велику кількість токсичних речовин, що є проблемою для багатьох цінителів кальяну
Решение (Продукт или Услуга)
Наш e-kel зможе вирішити кілька проблем або, в будь-якому випадку, покращити ситуацію: - наш девайс зможе розігріватись за 150 секунд, що буде оптимізовувати роботу у закладах та в домашніх умовах - e-kel буде безпечнішим та зручнішим, ніж використання кокосового вугілля - виділяє мало токсичних речовин - кокоси будуть в безпеці :)
Конкуренты
Єдина альтернатива - різного виду вугілля. Кокосове вугілля вважається найкращим варіантом на ринку, але це тільки тому, що не має продукту, який зможе з ним конкурувати.
Преимущества или дифференциаторы
Увесь світ швидко розвивається та модернізується, переходить на більш екологічні чи простіші продукти тощо. Наш девайс зможе вирішити кілька проблем, описаних вище. Це - інноваційний продукт, якого ще немає на ринку, в цьому його головна перевага. Люди не знають, як можна курити кальян, не використовуючи при цьому прямий вогонь та вугілля. На даному ринку товарів рідко відбуваються поштовхи з розробки нових аксесуарів. Ми пропонуємо нашому споживачу зручність, більшу безпечність та мобільність.
Финансы
На даному етапі, створення нашого девайсу буде вартувати до 800 грн. При оптовій закупівлі матеріалів вартість буде становити до 500 грн. Продавати наш продукт буде доцільно за ціною 1000 грн ( 800 грн при оптовій закупівлі від 10 шт)
Витрати: - оренда офісу ( 8000 грн/міс) - з/п працівникам ( фахівець з технічної розробки - 8000 грн/міс; працівники відповідальні за збір девайсу - 1-2 працівники по 4000 грн/міс ( неповна зайнятість), менеджер з клінінгу - 4000 грн - витрати на матеріали ( залежить від обсягу виробництва) - витрати на рекламну кампанію - створення бренду Стаття витрат може змінюватись залежно від стадії розвитку компанії.
Бизнес-модель
Основне завдання - налагодження виробництва конкретного девайсу. Але розвиток у даній сфері є доволі перспективним. Після налагодження виробництва та продажів e-kel(стандартного розміру) буде доцільним створення другої версії з індивідуальними розмірами та виготовлення супутніх до неї чаш для кальяну - намір створити "екосистему із продукції". Обов'язковим буде створення патенту на даний девайс!
Рекламна кампанія буде заключатись в кількох аспектах : 1) безплатний тест-драйв для закладів, що використовують кальяни, але за умови прмої реклами клієнтам 2) продаж через інтернет-магазини повинен здійснюватись тільки з рекламою продукту 3) проведення такого заходу як "Hookah-Party", на який буде запрошено представників найбільших закладів, магазинів, виробників кальянів, заправок до кальяну тощо , де головною подією буде представлення інновfційного електронного e-kel
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції нам потрібні для : - створення повноцінної компанії - розширення команди - створення прототипу та повноцінного продукту, його модернізація - запуск виробництва - рекламні процеси
Кожен іноваційний продукт стикається із ризиками та проблемами. Для нашого проекту такими ризиками є : - неприйняття девайсу споживачем - технічні проблеми та модернізація ( електроніка та акумулятори не можуть працювати за високих температур, вирішенням цієї проблеми є розширення команди компетентними, у цьому питанні, людьми