Відкриття магазину з продажу більш якісних алкогольних напоїв ніж у існуючих франшиз і маркетів. Створення привабливого дизайну і зручних умов перебування в закладі + задоволення від продукту. Основою ідеї послужиів приклад того що , в Україні, з кожним роком більш міцні позиції займають маленькі магазини з продажу якісної продукції.
Поточний стан
Проект знаходиться на етапі пошуку інвестицій.
Вже готовий бізнес-план і чітке розусіння того що повинно вийти в фіналі.
Зараз, ведеться робота над продумуванням дрібниць, ознайомленням з законодавством, налагодженню звязків і створення контактної бази посередників данного продукту.
Ринок
Для подібного продукту будуть клієнти різного віку, професії, соціального статусу, релігії і національності - це універсальний продукт який вживають всі.
Проблема або Можливість
Клієнтами магазину будуть абсолютно всі слої і категорії населення, так як алкоголь - один із тих небагатьох популярних продуктів який користується попитом як у молодих так і в старих. Все більших обсягів, у людей вживаючих алкоголь, набирає проблема про відсутність якісного алкоголю - цю проблем ми , як раз, збираємося вирішити.
Рішення (Продукт або Послуга)
Рішення - замовлення імпортного алкоголю ( на старті) через посередника ( далі будемо налагоджувати зв'язок з офіційним постачальником) і просування його в маси по середній ціні.
Конкуренти
На сьогоднішній день, в Україні існує багато великих франшиз і маленьких магазинів у яких є великий асортимент вибору неякісного алкоголю. За проведення грамотної рекламної компанії , вони не будуть серйозними конкурентами.
Переваги або дифференциатори
Переваги заключаються в представленій продукції, якісних аналогів якої не представлені в магазинах які спеціалізуються на розливному алкоголі. В великих супермаркетах існує "власний іморт" завдяки якому, на їхніх прилавках зявляється імпортний алкоголь... Але асортимент дуже вузький (2-10 видів пива)
Фінанси
Зараз ціни назвати не можу - так як над цим ще працюємо (все буде залежати від цін які вкаже поставщик). Детальніше про це написано в бізнес-плані.
Цільове призначення інвестицій
-Викуп приміщення під магазин
- консультація у адвоката
- розробка дизайн-проекту
- матеріали для ремонту
- оплата послуг будівельної бригади
- закупка/монтаж необхідного обладнання і меблів
- оформлення всіх потрібних дозволів і ліцензій
- закупка перших партій товару
- проведення рекламної компанії
- підтримка закладу
Пропозиція інвестору
Варіанти:
1) 50% від чистого доходу, з моменту запуску магазину, на протязі 10 років (120 місяців)
2) 50% або більше від чистого доходу, до моменту, поки сума не складе 120% від отриманих інвестицій
Ризики значні, так як це дещо нове на ранки. Потрібен час щоб грамотно прорекламувати його, і щоб люди звикли до цього. По прогнозам, період після якого підуть задовільні продажі, в середньому 1-4 місяці. Єдині конкуренти які можуть відреагувати на появу подібного магазину - франшизи з роздрібної торговлі алкоголю. Але, в звязку з недавніми карантинними обмеженнями, вони ослаблені і влаштовувати "цінову війну" , зараз - не в їхніх інтересах. Тому , думаю, в даний період, вихід на ринок має бути більш-менш спокійним.