Створення унікального бренда з якісним продуктом, доступними цінами, найкращим сервісом і хорошим розташуванням
Текущее состояние
Проект знаходиться на етапі реалізації, для чого власне і необхідні інвестиції.
Розрахунки викладені в документі.
Примішення, обладнання, поставники сировини та робітники вже знайдені.
Рынок
Ми поділяємо клієнтів на 2 основні сегменти:
1) Люди, що проживають або регулярно знаходяться в районі розміщення закладу;
2) Люди, які по тій чи іншій причині потрапили в місцевість розташування кав'ярні та стали потенційними клієнтами.
Ринок неймовірно великий та постійно зростаючий і розвивається.
Проблема или Возможность
Можливість потрапити на активно зростаючий ринок зі здоровою конкуренцією і взяти до 25% ринку.
Головна проблема заклюжається в локдауні, що на порядок зменшує потік потенційних клієнтів.
Решение (Продукт или Услуга)
Виведення на ринок УТП, яке змусить більшість потенційних клієнтів зробити свій вибір саме в нашу користь.
Конкуренты
Ринок досить конкурентний і це скоріше плюс, ніж мінус.
Є кілька мереж, які відкриваютья по франшизі, але якість продукту та обслуговування в більшості з них залишає бажати кращого.
Ми можемо бути цілком конкурентними на цьому ринку, що ми і збираємося довести.
Преимущества или дифференциаторы
Наша перевага в системному підході до бізнесу, в співвідношенні ціни до якості, в обслуговуванні та роботі з кожним клієнтом за для його утримання.
Основна наша різниця від конкурентів в відношенні до гостей, адже ми ставимося до кожного гостя як до друга, а не просто як до клієнта, який несе нам гроші. Головна задача Coffee fun не продати каву або батончик, а зробити день нашого гостя кращим та щасливішим.
Финансы
Ми поділяємо доходи на такі джерела:
1) Продаж готових напоїі
2) Роздрібний продаж кави та чаю для особистого приготування вдома.
3) Продаж солодощів до напою або просто в якості перекусу.
Витрати також мають свою структуру
Найбільша частина - це оплата праці;
Далі ідуть фіксовані витрати на оренду приміщення, землі, обладнання та Оплату комун.послуг;
Потім витрати на сировину;
В кінці стрктури - виплата податків та повернення інвестицій
Бизнес-модель
Бізнес модель проста, але ефективна.
Чесна і працьовита команда - це велика частина успіху, тому ми приділяємо велику увагу підборц персоналу і ввели комісійну модель оплати праці. Тобто бариста отримує 50% від прибутку, або 25% від каси + різноманітні бонуси, що мотивує його на якісну роботу та робить його своєрідним "бізнен-партнером".
Канали продаж - це прохожі люди, люди які проживають або працюють біля закладу, та поток клієнтів з реклами.
Основні метрики:
CPA i CAC;
Contribution margin.
Це основні метрики від яких ми відштовхуємося в інших розрахунках
Целевое назначение инвестиций
Цільові призначенння інвестицій
- Відкрити власну справу, що стане досягненням однієї з моїх цілей
- Розвиток малого, середнього бізнесу та підприємництва в Україні в цілому
- Інвестиція в економіку країни
- Збільшенння капіталу інвестора
Предложение инвестору
Пропозиції детально розписані в бізнес-плані
Я пропуную за 1 рік роботи проекту 36 200 або 39 000 гривень пасивного доходу, залежно від обраних умов.
Також цікаво було б почути пропоозиції або вимоги інвестора
Головні ризики в реалізації цього проекту пов'язані із епідемією коронавірусу. Карантин та локдаун може дуже сильно вдарити, але ми впевнені, що будь-який удар зможемо витримати і вийти з будь-якої ситуації ще сильнішими та кращими за для наших клієнтів.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
- Базовий курс Юніт економіки
- Курс з онлайн продажів
- Курс онлайн маркетинга
- Курс таргетованої реклами
- Курси Копірайтингу
Победы в Конкурсах и другие награды
Поки що всі мої нагороди не пов'язані із кавовим бізнесом, але ми націлені виправити це.