Фото - Компанія
50309

Компанія "ПІВДЕННЕ ДЖЕРЕЛО"

Виробництво та доставка бутильованої питної води.

Україна, Миколаївська область
Галузь: Громадське харчування, Харчова промисловість, Виробництво, Торгівля, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 01.04.2021
Показати контакти
1
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Потрібні інвестиції для розширення виробництва, щоб зайняти свою нішу на ринку бутильованої води не тільки в Миколаєві та області, а й в інших областях України.

Поточний стан

На даному етапі реалізується 3000-4000 бутлів на місяць, ставиться за мету підняти обсяги продажів як мінімум в 4 рази 15000 бут. в місяць і більше.

Ринок

Питна вода потрібна всім від мала до велика. Ще з малих років всі знають, що людський організм на 70% складається з води, а значить, що без неї немає життя.

Проблема або Можливість

Україна за якістю питних джерел займає 95 місце (з 122). У першій п'ятірці Фінляндія, Нова Зеландія, Канада, Великобританія і Японія. У нас вода трошки краще, ніж в Гаїті і Ефіопії. 80% води українці споживають з поверхневих джерел (з річки Дніпро і річки Дністер п'ють 35млн. Чоловік), а 20% з підземних. Для порівняння, в Європі майже все навпаки. Як заявив один з провідних українських вчених у цій галузі: "Дніпро - це стічна вода 3-4 категорії". У ці річки, як і в більшість інших, скидається колосальну кількість неочищених стічних вод, побутових і промислових відходів, змиваються дощем пестициди, нітрати, нітрити, солі важких металів і т.д.

Рішення (Продукт або Послуга)

Виходячи з цих фактів, можна з упевненістю сказати, що рішення проблеми якісного очищення води є одним із пріоритетних завдань нашої компанії. Оскільки питна вода є продуктом першої необхідності, попит на неї є нееластичним, і практично не схильний до впливу ускладнення економічної ситуації в країні. Проте, внаслідок економічної кризи може змінитися структура споживання товарів на ринку: здійснюється перехід від дорогих до більш дешевим продуктам галузі. А наша питна вода завжди займає не дорогий сегмент ринку.

Конкуренти

Основних операторів у виробництві питної води можна розділити на групи за декількома принципами:
• обсягом виробництва і частці на ринку;
• специфіку продукції (мінеральна, або очищена питна вода);
• охоплення території;
• фасування води (пляшки об'ємом до 2 л, або бутлі від 5 л);
• цільовим споживачам (клієнти роздрібних мереж, або доставка води додому в бутлях).
В цілому, виробників можна розділити на чотири основні групи:
• лідери ринку, що працюють по всій країні (крім IDS Group це «Ерлан», «Оболонь» і «Кока-Кола»);
• оператори, що орієнтуються на певний регіон і є великими в межах регіону ( «Галс» в Харкові, «Аквапласт» в Дніпропетровську, «Мізунь» в Рівному і т.д.);
• середні гравці, присутні в більшості регіонів, але мають незначну частку на ринку ( «Панда», «Малбі», «Еконія», «Небесна Криниця і т.д.)
• дрібні оператори, як правило, орієнтуються на певний регіон.

Переваги або дифференциатори

Не обов'язково придумувати щось нове. Просто робіть те, що вже роблять інші, але робіть це набагато краще і якісніше їх. Це і є наша неринкова перевага.
В нас зареєстровані дві торгові марки "Південне джерело" та "Істина"
Ми використовуємо нанофільтрацію, головна перевага - це здатність зберігати істотно більшу кількість корисних солей і мінералів у воді, після очищення. Вода залишається бути природною.

В порівняні з іншими фірмами які в основному використовують зворотній осмос який пропускає молекули води h2o, інші речовини мембраною не пропускаються, а це мертва дистильована вода.

Фінанси

Надходження з продажу бутильованої води.
Витрати це фонд заробітної плати, оренда приміщення, комунальні послуги, енергоносії, обслуговування автотранспорту.
Всі надходження з продажу бутильованої води з розрахунку 15000шт. в місяць:

2020 рік

Виручка - реалізація продукції

15 500шт. (19л) х 12МВ х 18 грн. = 3 348 000грн.

Собівартість продажів

15 500шт. (19л) Х 6,0грн.х12мв = 1 116 000грн.

Планована рентабельність = 51%

2021 рік

Виручка - реалізація продукції

16 000шт. (19л) х 12МВ х 19 грн. = 3 648 000грн.

Собівартість продажів

16 000шт. (19л) Х 6грн.х12мв = 1 152 000грн.

Планована рентабельність = 52,7%

Бізнес-модель

«Планові продажу» - в процесі реалізації проекту планується збільшення обсягів реалізації готової продукції в середньому на 15000 бутлів (18,9 л.) В місяць. (Песимістичний прогноз - 8000, оптимістичний - 15000 бутлів в міс.) На території Одеської області планується реалізація продукції кінцевому покупцеві за вартістю до 55,0 грн. за бутель (18,9 л.).
Реалізація продукції на території Одеської та Херсонської областей буде здійснюватися за допомогою побудови дилерської мережі. З боку ФОП Киричук продукція буде відпускатися дилерам за ціною 25 грн. за бутель з доставкою дилеру.

Таким чином, в подальших розрахунках використовується ціна одиниці продукції на рівні 20 грн. / бут.
Придбання обладнання установка та налаштування спеціалістми $22500. Потужність нового обладнання буде давати до 4м3 в час чистої питної води.
Вантажний автомобіль для дальньої логістики $27100. Завдяки вантажному автомобілю який за один раз візьме 250 бутилів води, ми забеспечим більшу кількість клієнті з меншим холостим пробігом авта.
Грантові кошти допоможуть компанії бути біль конкурентноспроможною і забеспечити якомога більше людей якісною питною водою.
Для розвитку компанії і реклами використовуємо обігові кошти.

Цільове призначення інвестицій

Придбання обладнання для виробництва бутильованої води.
Прадбання вантажівок для власної логістики.

Пропозиція інвестору

50/50%

Команда або Керівництво

Ризики

Основні наслідки негативних факторів, потенційно здатних погіршити фінансові показники проекту, такі:
1. зменшення виручки (зниження цін на продукцію і / або обсягів
виробництва);
2. збільшення поточних (експлуатаційних) витрат.
3. залежність від водопостачання
4. виробництво в орендованому приміщенні.
5. вода стане високої якості в водопровідній системі, як у Швейцарії.
6. загроза атомної війни.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility462
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт