Квест кімната з активним ігровим процесом, типу мафії та гри Umong Us.
Текущее состояние
На данний момент це ідея та чітке бачення того як це має виглядати. Знайдено місце яке потрібно орендувати .Налаштовані звязки з людьми які будуть займатись створення локації.
Для початку роботи потрібні лише інвестиції з поступленням яких почнеться робота над створенням кімнати та через 1,5 - 2 місяці стартуї її.
Рынок
Цільову аудиторію квест-кімнат складають люди у віці від 18-35 років з доходом середнім і вище середнього. Цільову аудиторію можна сегментувати ще вужче:
Студенти у віці 18-23 років. Основний час відвідування локацій
даною групою доводиться на ранкові і денні години, так як ціна відвідування нижче, ніж у вечірній час;
Працюючі люди, які відвідують квест-кімнати в вечірні, нічні години та у вихідні дні;
Корпоративні клієнти, які використовують квест-проекти як один із способів неформального об'єднання колективу;
Батьки і їхні діти, які беруть участь в сімейних квестах
Проблема или Возможность
Основним завдання цього проекту буде зміцнення соціальних стосунків людей способом згуртування перед небезпекою. Організатори створювали завдання таким чином, щоб можна було подумати, проаналізувати. Порівняйте, чи в однаковому напрямі Ви мислите з організаторами або доходите до розгадки іншими методами, чи потрібні Вам підказки. Завдання не завжди йдуть лінійно, можна розгадувати головоломки в паралель одна одній. Всі завдання відрізняються, але пов’язані між собою. Загальна картина, яка складається при проходженні, дає можливість відшукати спосіб вийти з кімнати.можливість прокачати навички комунікації з іншими учасниками і взагалі, в цілому. Якщо Ви останнім часом спілкуєтеся тільки на рівні «привіт-до побачення», а в основному на роботі спілкуєтеся за допомогою месенджера, квест кімната допомагає зануритися в нестандартну цікаву ситуацію, з якої необхідно вийти з честю, а для цього потрібно спілкуватися з іншими учасниками і вирішувати загальну проблему.
Кмітливість, логіка, уява. Якщо квест кімната за книгою або фільмом, варто подумати, а як би вчинив герой на Вашому місці, як знати, може, організатори враховують таку можливість. Потрібно подумати, як зіставити знайдені в кімнаті предмети, від чого вони, чим можуть допомогти в пошуку виходу? Як застосувати? Куди ведуть двері або вони для декорації? Ключ покликаний заплутати або відкрити замок? Потрібно пам’ятати, скільки часу залишилося.
Решение (Продукт или Услуга)
Анти Квест кімната Some Us поєднює в собі добидва: словесного рольового жанру та втеча з кімнати . Що надає величзну перевагу оскільки при проходженні клієнтами квесту один раз він більше не прийде, а мафія надає змогу проробляти на одній локації багато сценаріїв. Це дає змогу з мінімальними змінами в лакації робити великі зміни сценарію, що в свою чергу буде давати можливість клаєнтам вертатись знову і знову. Також середня кількість гравців повинна бути 2 - 5 для звичайного Квест Рум, данний проект збідьшу число активних гравців до 12, але зменшує мінімальну до 5.
Конкуренты
Основні конкуренти на ринку це Квест кімнати. Еscapequest мають 8 локацій. Використовують класичну техніку побудов квест кімнати ( вийти за 60 хв).
Преимущества или дифференциаторы
Основна перевага це змішання двох стилів гри, квест кімнати та Мафія. Що дає змогу проходити на одній локації безліч сценаріїв. Також більша кількість гравців за раз.
Финансы
В загальному на початок вартість 1 години з людини буде коштувати 200 грн.
з 10:00 до 15: 00 год 200гн.
5 до 8 гравців = 200 грн год.
8 до 12 = 175 грн год.
3 15: 00 до 22: 00 год = 250 грн.
Целевое назначение инвестиций
Кошти потрібні на СТАРТ проекту, зняття приміщення в оренду , створення самої локації .
На разі конкуренти ще не використали цей варіант вдосконалення, але при створенні першої АнтиКвест кімнати почнуть копіювати.
Ризики:
Невиконання плану продажів ( Рішення :Проведення промоакцій для збільшення відвідуваності:
- Заміна віддаленого персоналу, що займається просуванням вашого бренду в соц.сетях;
- Отримання зворотного зв'язку від клієнтів про роботу вашої локації)
Втрата інтересів клієнтів до локації ( Рішення: Зміна сюжету, сценарію, концепції квест-кімнати)
Висока конкуренція на ринку ( РІшення: - Максимально якісна проробка сценарію і декорацій квест-кімнати дозволить виділити мене серед конкурентів;
- Рекламна кампанія, спрямована на формування бренду дозволить підвищити впізнаваність вашого проекту.)
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Не приймав участь в Інкубаційних/Акселераційних программах.