Фото - Silence
50011

Silence

Виготовлення житлових причепів для бездоріжжя.

Україна, Львівська область
Галузь: Машинобудування, Виробництво, Розвага, Туризм, спорт
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 25.11.2020
Рейтинг
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Виробництво автономних житлових причепів, для комфортного відпочинку за межами цивілізації.
Відчуття свободи та незалежності в колі рідних тобі людей.

Поточний стан

Даний продукт не є копією своїх конкурентів, та готовий на 30% як в фінансовому так і в виробничому плані.
Було створено фейкову пропозицію товару на платформі OLX та доведено попит, за 10 днів 5 тис переглядів, та 8 дзвінків потенційних клієнтів. Проведено аналіз попиту на продукт в Німеччині, Франції, Іспанії, що показало позитивний результат.

Ринок

Off road camper це один з підвидів автобудинків, а саме жилий причеп з високою прохідність в умовах бездоріжжя.
Щороку приріст такого способу відпочинку в цілому світі складає в середньому 15%.
Потенційний покупець це чоловіки вище середніх статків доходу, віком від 25 до 55 років, які люблять активний відпочинок.
Потенційний орендар це чоловіки середніх та вище середніх статків доходу, віком від 25 до 55 років.

Проблема або Можливість

Шалені темпи росту розвитку технологій, спрощують та облегшують життя людства, тим самим робить нас залежними...
Все частіше люди починають усвідомлювати важливість сімейних цінностей, живе спілкування з рідними та друзями.
Відпочинок на природі невід'ємна частина для продуктивності успішної людини.

Рішення (Продукт або Послуга)

Наша команда створить off road camper для відпочинку на природі в колі сім'ї та друзів, поєднавши домашній комфорт та велич незалежної сили природи.

Конкуренти

Основними країнами, виробництва off road camper є Австралія та США.
В Європі є незначні поодинокі виробництва.
Можливість зайняти дану нішу на Європейському ринку досить висока.

Переваги або дифференциатори

- легка вага та малі розміри
- увесь домашній комфорт, санвузол та кухонна зонна в жилому модулі
- незалежна підвіска (вісь)
- низька вартість

Фінанси

Собівартість однієї одиниці товару складає 9тис$, стартова ціна для виходу на ринок 15 тис$.
Прогнозование виробництво в перший рік 5-10 шт в місяць.

Бізнес-модель

B2C
Основним джерело продаж буде здійснюватись з допомогою інтернет маркетингу та відвідування виставок.

Цільове призначення інвестицій

Нашій команді необхідні інвестиції для першого етапу проекту в розмірі 10 тис $ , для завершення будівництва першого кемпера та залучення маркетингу.
Залучення інвестицій в другому етапі проекту складає 10 тис$, масштабування та узаконення створення виробництва.
Загальна сума інвестицій складає 20 тис$.

Пропозиція інвестору

Пропоную інвестору 20%

Команда або Керівництво

Ризики

Ризик є завжди в будь якій бізнес моделі.
Наша команда готова наполегливо працювати над створенням якісного продукту.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility106
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт