Виробництво автономних житлових причепів, для комфортного відпочинку за межами цивілізації.
Відчуття свободи та незалежності в колі рідних тобі людей.
Текущее состояние
Даний продукт не є копією своїх конкурентів, та готовий на 30% як в фінансовому так і в виробничому плані. Було створено фейкову пропозицію товару на платформі OLX та доведено попит, за 10 днів 5 тис переглядів, та 8 дзвінків потенційних клієнтів. Проведено аналіз попиту на продукт в Німеччині, Франції, Іспанії, що показало позитивний результат.
Рынок
Off road camper це один з підвидів автобудинків, а саме жилий причеп з високою прохідність в умовах бездоріжжя.
Щороку приріст такого способу відпочинку в цілому світі складає в середньому 15%.
Потенційний покупець це чоловіки вище середніх статків доходу, віком від 25 до 55 років, які люблять активний відпочинок.
Потенційний орендар це чоловіки середніх та вище середніх статків доходу, віком від 25 до 55 років.
Проблема или Возможность
Шалені темпи росту розвитку технологій, спрощують та облегшують життя людства, тим самим робить нас залежними...
Все частіше люди починають усвідомлювати важливість сімейних цінностей, живе спілкування з рідними та друзями.
Відпочинок на природі невід'ємна частина для продуктивності успішної людини.
Решение (Продукт или Услуга)
Наша команда створить off road camper для відпочинку на природі в колі сім'ї та друзів, поєднавши домашній комфорт та велич незалежної сили природи.
Конкуренты
Основними країнами, виробництва off road camper є Австралія та США.
В Європі є незначні поодинокі виробництва.
Можливість зайняти дану нішу на Європейському ринку досить висока.
Преимущества или дифференциаторы
- легка вага та малі розміри
- увесь домашній комфорт, санвузол та кухонна зонна в жилому модулі
- незалежна підвіска (вісь)
- низька вартість
Финансы
Собівартість однієї одиниці товару складає 9тис$, стартова ціна для виходу на ринок 15 тис$.
Прогнозование виробництво в перший рік 5-10 шт в місяць.
Бизнес-модель
B2C
Основним джерело продаж буде здійснюватись з допомогою інтернет маркетингу та відвідування виставок.
Целевое назначение инвестиций
Нашій команді необхідні інвестиції для першого етапу проекту в розмірі 10 тис $ , для завершення будівництва першого кемпера та залучення маркетингу.
Залучення інвестицій в другому етапі проекту складає 10 тис$, масштабування та узаконення створення виробництва.
Загальна сума інвестицій складає 20 тис$.