- Популяризації торгової марки та органічної продукції загалом
- Продаж через мережі супермаркетів на відокремлених стендах, або на стендах з відповідним маркуванням органічного продукту
- Збільшення кількості мереж супермаркетів, в яких представлена наша продукція, зокрема тих, що позиціонуються як маркети преміум класу
- Можливість придбання ферми для доповнення лінійки продукції тваринництвом.
Текущее состояние
Зареєстрована торгова марка: ТМ «Organic Garden», Наявний сертифікат «Органік стандарт»
Учасник: асоціації GS1 Україна (штрих-коди, 18 позицій), учасник кооперативу «Фермерська родина»
Розташування в екологічно чистій місцевості, земельний банк – 8 га (оренда, 8 років), 1,5 га (власність, облаштовано дренаж)
Досвід:
- Вирощування розсади
- Розмноження ягідних культур (в минулому ліцензія на вирощування малини сорту Джоан джей, пройдено перевірку і отримано сертифікати від Центру сертифікації та апробації розсадників)
- Вирощування овочів та зелені, рослин в горщиках
- Виготовлення органічних добрив та препаратів захисту, наявні технічні карти
Рынок
Реалізація продукції: ТОВ «Альянс маркет» (Мережа «Арсен»), ТОВ «Львівхолод» (Мережа «Рукавичка»), ПП «Мережа-Сервіс Львів» (Мережа «Близенько»), сегмент HoReCa, ярмарки, доставка Екобіоагромаркет, доставка від кооперативу Фермерська родина, власна доставка, Комплекс «Ріксос Прикарпаття», комплекс «Едем Резорт»
Попередні домовленості про збут продукції: Мережа «Метро», Мережа магазинів «Два кроки», Лавка традицій (Сільпо), Інші заклади харчування у сегменті HoReCa у м. Львів, а також у м. Трускавці та м. Східниця.
Проблема или Возможность
Можливості розвитку:
- запуск цеху переробки, консервація овочів та грибів, виробництво джемів;
- збільшення водного господарства до 10 га;
- придбання ферми для освоєння тваринництва;
- збільшення земельного банку;
- заготівля дикоросів (яблука, гриби, ягоди, трави).
Решение (Продукт или Услуга)
Заплановані на 2021 рік роботи.
- Купівля приміщення магазину
- Відновлення теплиці
- Підготовка поля для висадки ягідних культур (поле №1)
- Закладка розсади овочів, салатів, зелені, можливо ягідних культур
- Виготовлення технічних умов для фасованих салатів та консервації
- Сертифікація HACCP
- Підготовка приміщення магазину для фасування та зберігання продукції, запуску цеху консервації
- Закладка ягідного масиву.
- Організація збору грибів для консервації (білий гриб, маслюк, підосичник, опенька, лисички)
Конкуренты
Конкуренція відсутня
Преимущества или дифференциаторы
Переваги:
- Наявність великої кількості незайнятого населення
- Велика кількість орних земель та пасовищ що не використовуються.
- Відсутність конкуренції в напрямку консервації органічної продукції.
- Відсутність в західному регіоні виробника органічної продукції в сегменті овочів та зелені.
Финансы
більш детально готові надати в таблиці калькуляцій (бізнес-план)
Бизнес-модель
Реалізація продукції: ТОВ «Альянс маркет» (Мережа «Арсен»), ТОВ «Львівхолод» (Мережа «Рукавичка»), ПП «Мережа-Сервіс Львів» (Мережа «Близенько»), сегмент HoReCa, ярмарки, доставка Екобіоагромаркет, доставка від кооперативу Фермерська родина, власна доставка, Комплекс «Ріксос Прикарпаття», комплекс «Едем Резорт»
Попередні домовленості про збут продукції: Мережа «Метро», Мережа магазинів «Два кроки», Лавка традицій (Сільпо), Інші заклади харчування у сегменті HoReCa у м. Львів, а також у м. Трускавці та м. Східниця