Інноваційний бренд одягу. Пошив який використовуємо тільки Ми. Casual style. ЦА 25-35 років.
Текущее состояние
Є прототип, макети, перші партії.
Це ідея вже втілена в реальність але ще немає продажів.
Рынок
Наші лінійки одягу, дадуть можливість охопити подвійне ЦА за нашою розробленою системою, яку готові обговорити тільки особисто.
1. ЦА - це люди віку 25-35 років, власники бізнесу або успішні спеціалісти які хочуть підтвердити свій статус але без нічого яскравого.
2. ЦА - це люди віку 16-25 які не досягли нічого особливого, але хочуть здаватися успішними, вони готові тратити гроші на нові речі тільки щоб здаватися фінансово розвинутими в очах 1 ЦА.
Проблема или Возможность
Ринок одягу дуже пошатнувся в момент вірусу і расової дискримінації, що дає можливість іншим новим брендам вийти на міжнародний ринок і взяти свою частину.
Решение (Продукт или Услуга)
Ми дамо нову можливість людині проявити себе, дизайн і концепція, відрізняється від інших.
Ціна = якість, що є зараз важливим в наш час для підтримання авторитету.
Дизайн який підійде практично любій людині.
Конкуренты
Конкуренти більшість існуючих брендів такі як Zara, Tommy Hilfiger і т.д
Преимущества или дифференциаторы
Модель пошиття і техніка яку ніхто не використовував при поєднанні з нашим дизайном дає більше чим просто Вау еффект
Финансы
Джерело доходів від різниці закупу і витрат.
При грамотному підході і наших зв'язках з постачальниками і виробництвами ціна за виробництво досягає 7-10$ для 1 ЦА, і 1-2$ для ЦА 2 групи.
Ціна продажу для 1 ЦА стартує від 50$, для 2 групи ЦА 10-15$. Але ЦА 2 групи будуть купляти частіше і в більших кількостях.
Бизнес-модель
Бізнес модель побудована до самих деталей але розголошується тільки при особистих зустрічах
Канал продаж - власний магазин, інтернет
Ризики, при не правильному підході ( який є до обговорення) є втрата статусу і авторитету, що призведуть до банкрутство, але ці ризики тільки на початку.