Ідея хорор міста полягає в створені масштабного квесту, розрахованного на групові проходи по 4-6 годин.
Поточний стан
Проєкт в стадії пошуку інвестицій. 199 кімнат та окремі квести описані в бізнес плані.
Ринок
Розрахунковий вік 20-50 років, проєкт охоплює світовий сегмент.
Проблема або Можливість
Даний проєкт немає аналогів, тому проблеми будуть вирішуватися під час іх надходження. Можливості проєкту безкрайні, початкова стадія найбільший в світі хорор квест, надалі повноцінне хорор місто з готелем та атракціонами*.
Рішення (Продукт або Послуга)
Опис вище.
Конкуренти
Наразі не існує аналогічних компаній але є невеликі questroom проєкти які користуються великим попитом. І в даному випадку відіграють значну роль для мого проєкта, так як, клієнт вимагає завжди більшого та прагнє нових відчутів!
Переваги або дифференциатори
1.Отримати запрошення на даний проєкт можливо лише після проходження єтапу відбору на додатках телефонів. 2.Унікальне відчуття компютерної гри в реальному відображенні. 3.Більшість кімнат будуть отримувати обновлення кожних 6 місяців, що допоможе привернути увагу клієнтів знову і знову. 4.Кімната "лабірінт" змінюється під характер окремої команди у реальному часі. І сама головна перевага-проєкт не просто шоу жахів чи квест рум або кімната жахів... Це масштабний квест в хорор стилі та з жахаючим шоу. Також міні готель та ресторан в готичному стилі з елементами хорор.
Фінанси
Перший єтап проєкту передбачає групові проходи з приблизною вартістю (4людини) 4годинний квест 20000 грн., (4людини) 6годинний квест 25000 грн., (6людей) 10 годинний квест 35000 грн.
Цільове призначення інвестицій
Призначення інвестицій:
1) купівля та відновлення території для даного проєкту
2) купівля обладнання (японія)
Пропозиція інвестору
Цікавить співбесіда з інвестором для вирішення даного питання.
Наразі ризик даного проєкту це всесвітня пандемія але:
1) групи по 4 людини і з відповідними документами не мають заборони ВОЗ
2) до часу старту проєкту є можливість на закінчення пандемії.