Заміна спалювання палива у циліндрах ДВЗ вибуховою реакцією окислення, що дає набагато більшу кінетичну та реактивну енергію. Вибуховий агрегат складається з вибухового двигуна та електрогенератора. Для вироблення водню і кисню додаються перетворювач струму, електролізер, ємкості. Електроенергія з ЕГ живить електролізер, що виробляє водень та кисень. Потім агрегат переходить на саможивлення та споживає менше половини виробленого палива, к.к.д. - 80-90%. Інший спосіб використання агрегату – вироблення водню і кисню, як палива, для його ж роботи, а також додаткове вироблення елекроенергії.
Текущее состояние
Екологічно чисті та не складні за конструкцією вибухові двигуни для різних цілей можуть працювати на "гримучій суміші" водню та кисню в певних пропорціях, яка на тих же агрегатах виробляється електролізом води. Електроенергія для цього подається від того ж агрегата або від окремого вибухового агрегата з електрогенератором (ЕГ). Ефективність удвічі вища, ніж є при використанні ДВЗ і сучасних реактивних двигунів. Корисна вага космічної ракети може бути збільшена удвічі. К.к.д. сучасних дуже складних, матеріаломістких двигунів значно менший.Електромобілі потребують підзаряджання. Це можна робити від невеличкого вибухового агрегата з ЕГ.
Рынок
Автомобілебудівні, компанії. Виробництво літальних апаратів і ракет. Виробництво електричних генераторів. Ринок - у першу чергу Україна та Європа
Проблема или Возможность
Можливість виготовлення вибухових тягових та інших агрегатів підтверджується отриманим нещодавно винаходом способу використання енергії вибуху та відповідних агрегатів. Автор володіє патентом на цей винахід, але не має коштів для виготовлення прототипів.
Решение (Продукт или Услуга)
Потрібно виготовити прототипи вибухових агрегатів: тягового - для авто та літальних апаратів, а також агрегату з вибуховим двигуном і електрогенератором, випробувати їх. Після цього можна буде уточнити конструкцію і запустити подібні агрегати у виробництво.
Конкуренты
Конкурентів і альтернативи поки що нема
Преимущества или дифференциаторы
Переваги в тому, що у вибухових двигунах газове пальне може використовуватися шляхом його керованого і циклічного вибухання, а не спалювання, як у ДВЗ чи реактивних двигунах. Як відомо, швидкість поширення і сила вибухової хвилі дуже великі. До того ж можна відмовитись від нафти, як пального, а газ замінити водою, що покращить екологію планети і значно здешевить виробництво машин і агрегатів, що рухаються.
Финансы
Зарплата автора та його співучасника - реальні джерела доходів - 120 тис . грн/рік, тобто біля 5 тис. USD. Після початку серійного виробництва один агрегат може коштувати 2-3 тис. USD при собівартості - до 1,5 тис. Мінімальні початкові витрати - 200000 USD : 1) на виготовлення та випробування прототипів: 1)вибухового двигуна з електрогенератором, який має ротор у вигляді штока, та із пристроєм добування палива з води - 100000 USD ; 2) тягового агрегату для автомобіля - 50000 USD; 3)тягового агрегату для ракети - 50000 USD.
Бизнес-модель
Початковий етап - створення Товариства з обмеженою відповідальністю і кооперація з машинобудівними підприємствами. У розвитку - створення машинобудівної компанії, або продаж патенту на винахід виробнику-інвестору. Продажі агрегатів - через діючі магазини і за прямими договорами з компаніями світу. При наявності 100000USD необхідні креслення і перший агрегат можна виготовити за 12 місяців, а потім запустити його у серійне виробництво і на продаж - за 6 місяців.
Целевое назначение инвестиций
Виготовити і випробувати із залученням науковців 2 дослідні зразки. - тяговий агрегат і агрегат з електрогенератором. Покращити конструкції, виготовити креслення. Виготовити і випробувати прототипи вибухового двигуна з електрогенератором і тягового агрегату для автомобіля, ракети, а також розробити і виготовити, або придбати вже існуюче, обладнання для отримання пального з води.
Предложение инвестору
Пропоную 80 відсотків чистого прибутку і подальшу участь у розвитку цього нескладного, але дуже перспективного, бізнесу
Єдиний ризик - відсутність коштів. Альтернатива - продати патент.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Маю досвід як інженер-електромеханік з великим стажем роботи на машинобудівних підприємствах і як колишній начальник управління промисловості та підприємництва Львівської міської ради (2000-2006рр.)
Победы в Конкурсах и другие награды
У конкурсах участі не брав. У 2004 р. нагороджений: а)Почесною Грамотою Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва; б)Почесною Грамотою Голови Львівської обласної державної адміністрації. Отримав також Подяку і пам'ятну медаль голови міста Львова.
Изобретение/Патент
Винахід і Патент - на спосіб використанні енергії вибуху та відповідні агрегати