Фото - SkillAR
47932

SkillAR

SkillAR

Україна, місто Київ
Галузь: Освіта, навчання, Віртуальна і доповнена реальність
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 23.06.2020
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

SkillAR - це мобільна платформа для дистанційного інтерактивного навчання з використанням доповненої реальності (AR). Основне завдання поліпшення практичних і теоретичних знань у школярів за допомогою Гейміфікація процесу навчання і використання AR.

Концепція:
Створення навчального 3D контенту і адаптація існуючих підручників під формат 3D c використанням доповненої реальності.

Поточний стан

1. Проект знаходиться на стадії доопрацювання MVP.
2. Є потенційний клієнт (міжнародна організація), яка зацікавлена в використання нашої платформи - раніше велися переговори про розробку подібного рішення тільки під ключ для клієнта.
3. Є стратегічний партнер (освітня онлайн платформа EdEra) з яким є письмовий домовленості про пілотування проекту і допомоги з просування і розробкою навчального контенту.

Ринок

Цільова аудиторія.
B2C:
- діти 6-9 класів мобільно адаптовані,
- батьки працюють з дому

21,7 млн - це загальне число школярів USA, UK, Ukraine станом на 2019 рік - 49% з яких хоча б один раз успішно пройшли один онлайн курс

B2B:
- Приватні ліцеї
- Приватні школи
- Навчальні онлайн платформи
- Видавці


Ринок.
$ 325 млрд - ринок E-learning 2025 (за даними Forbse)
$ 190 млрд - ринок E-learning на стан 2020

Проблема або Можливість

1. Поверхнева проблема - Attention-Deficit / Hyperactivity Disorder (ADHD)

Тільки в США на лікуванні цього захворювання витрачають $ 31 млрд на рік.

2. Глибинна - застарілий підхід до подачі освітньої інформації.

Рішення (Продукт або Послуга)

Мобільний додаток транслює інформацію з 2D (плоский формат) в 3D форматі (з циф форматом користувач можемо взаємодіяти). Користувач не прив'язаний до місця і може навчатися онлайн дистанційно.

Конкуренти

Ринок онлайн навчання для дітей і школярів зараз активно формується, тому на ньому немає таких великих гравців як Udemy, Coursera, EdX, Udacity

Прямі конкуренти Україна:
1. Гіпермаркет знань (https://edufuture.biz/ua/)
2. choizy - https://www.choizy.org/
3. Ilearn.org

Глобальні конкуренти:
1. Uchi.ru
2. https://www.ixl.com/
3. https://code.org/

Глобальні конкуренти зі схожим рішенням:
1. https://www.zappar.com/
2. https://www.blippar.com/
3. https://devar.org/

Переваги або дифференциатори

Переваги продукту:

1. Метод оптимізації великої кількості 3D контенту без втрати якості - найголовніша перевага (щоб його скопіювати потрібна велика технічна експертиза в геймдева)

2. Якісна Гейміфікація - потрібен солідним досвідом в розробці мобільних ігор і побудові професійних ігрових сценаріїв. Члени команди мають досвід роботи на ААА-проектами таких компаній як Google, Ubisoft, EA Games.

3. Фокус на аудиторію яка саме тінейджерів - у них багато часу і вони креативні. Вони - цифрове покоління. Якщо продукт може залучити невелику групу таких користувачів, вони будуть говорити про нього в школі і соцмережах - нам не доведеться багато вливати величезні бюджети на поширення.

Бізнес-модель

B2C
Freemium model - 4.99 $ / міс або 24 $ / рік

За додаткову плату: унікальні підручники, навчальні ar-гри

B2B
Service model - unique content development $ 1000 - 20000

Розробка 3D підручників за запитом, адаптація існуючих

Цільове призначення інвестицій

50000USD:

21,300 USD - доробка платформи
15 000 USD - створення нового навчального контенту
14,700 USD - маркетинг

Пропозиція інвестору

7-12%

Команда або Керівництво

Ризики

Ризики та шляхи їх мінімізації:

1. Довгий циклу адаптації до технології / прийняття нового процесу навчання дітьми і батьками (ризик) - потрібні доп.вітрати на створення системи онбордінгу (шлях мінімізації)

2. Вихід існуючих конкурентів зі схожим продуктовим рішенням з ідентичною пропозицією (ризик) - зміна позиціонування і бізнес стратегії (шлях мінімізації)

3. Слабкий відгук серед широкої аудиторії користувачів (ризик) - зміна фокусу на приватні навчальні заклади, тобто вузький сегмент і освітній B2B сегмент (шлях мінімізації)

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

1. Команда є переможцями міжнародного Хакатона від Facebook Developer Circle Challenge 2019 серед більш ніж 300 учасників з усього світу

2. Команда є однією з 5 команд переможниць національного Хакатона #HackCorona більш ніж 800 учасників

Фотографії

Фото 1 - SkillAR
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility668
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт