Фото - EGCars
46793

EGCars

rent a car

Україна, Львівська область
Галузь: Транспорт
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 06.09.2020
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Оренда автомобілів із механізмом віддаленої подачі авто та дистанційним керуванням ряду опцій.

Поточний стан

Компанія EGcars розпочала діяльність в 2017 році і поступово по мірі збільшення автопарку та загального бюджету збільшує кількість наданих послуг. Нижче наведено статистичні дані діяльності компанії за окремий відрізок роботи:
Середньостатистичні дані за період діяльності компанії з 01.01.19 по 31.12.19
К-сть переглядів сайту 1900-2000\місяць
К-сть вхідних звернень 200-230\місяць
К-сть наданих послуг 25-30\місяць
Обє'м продажів за цей період дяльності компанії склав близько 860тис.грн тоді як показники поперднього року 550тис.грн.

Ринок

Згідно статистичних даних у 2019 пасажиропотік в українських аеропортах у порівнянні із 2018 роком збільшився на 18,5% та ставновив майже 24,34 мільйона осіб.
Про це повідомляє Державна авіаційна служба.
Зазначається, що на міжнародних сполученнях пасажиропотік збільшився на 19,8% до 21,99млн пасажирів. При цьому обсяги пасажирських перевезень українських авіакомпаній збільшилися на 9,5% до 13,72млн.
https://www.epravda.com.ua/news/2020/01/13/655731/
Зокрема :
м.Львів
Загалом у 2019 році пасажиропотік зріс на 38,8% в порівнянні з показниками минулого року (1597,7тис. пасажирів) і досяг позначки в 2217,4тис. пасажирів. Кількість рейсів зросла на 22,9% з 15430 до 18963.
https://portal.lviv.ua/news/2020/01/02/aeroport-lviv-zbilshyv-pasazhyropotik-u-2019-rotsi-na-majzhe-40
м.Київ
Пасажиропотік аеропорту Бориспіль за підсумками роботи в січні- березні 2019 року становив 2,6 мільйона осіб, на на 15% більше аналогічного періоду минулого року. Міжнародний аеропорт Київ ім.. Ігоря Сікорського обслужив за березень 2019 року 228,3 тисяч пасажирів, що на 46,6% більше ніж аналогічний період минулого року.https://www.epravda.com.ua/news/2019/04/10/646909/
м.Одеса
Міжнародний аеропорт Одеса в 2019 році збільшив пасажиропотік порівняно з 2018 роком на 16,6% - майже до 1,7млн осіб.
м.Харків
У січні 2020 року пасажиропотік Міжнародного аеропорту Харків виріс на 55% в порівнянні з січнем 2019 і склав 111600 пасажирів. За весь 2019 рік послугами аеропорту скористалися 1,3 млн пасажирів, що на 40% більше, ніж того самого періоду 2018 року. Кількість рейсів зросла на 20% і склала 5590. Головними напрямками в першому місяці року стали Стамбул, Краків, Варшава, Гданськ, Відень, Вроцлав, Дортмунд, Прага що свідчит про орієнтованість потенційних клієнтів на захід.https://mind.ua/news/20207513-aeroport-harkiv-zbilshiv-pasazhiropotik-u-sichni-na-55
• Зростання попиту
Відслідковується стабільна тенденція зростання на 15-20% попиту на послуги прокату авто в співвідношенні до зростання між інтернаціонального пасажиропотоку авіа сполучення. Згідно статистичних даних з моменту початку існування даних послуг на території країни лише 2008 році відбулося різке падіння попиту до 40% внаслідок всесвітньої фінансової кризи. Тоді як вже у 2009 році знову відновилося поступове зростання та збільшення автопарків в компаніях.
Статистика свідчить, що в період з 2017 по 2020р кількість компаній зрозла на 40% а вже існуючі компанії збільшили свої автомобільні парки на 50-75%, що є беззаперечним фактом збільшення попиту на послуги прокату авто як серед внутрішнього споживача так і зовнішнього.

Проблема або Можливість

Клієнтом нашої компанії як і інших прокатних компаній в першу чергу є туристи, бізнесмени та комерційні структури. Попит на послуги оренди авто є незмінним та затребуваним в будь якій точці світу, що підтверджує наявність великої кількості компаній та їх розвиток та маштабування. Причина попиту та запиту на дані послуги а саме оренди авто це необхідність бути максимально мобільним для вирішення власних завдань.
Наша компанія базуючись на власному досвіді та аналізуючи потреби клієнта розробила стратегію виходу на модель бізнесу із механізмом віддаленої подачі та повернення автомобілів, що дає можливість клієнту в будь який час та будь якому місці отримати та повернути автомобіль без прив'язки до обов'язкової присутності представника компанії чи конкретного зазначеного місця повернення авто а також без додаткових доплат за неробочий чи нічний час.

Рішення (Продукт або Послуга)

Ідея залучення інвестицій полягає в тому, щоб масштабувати вже існуючу компанію EGCars та максимально охопити ринок збуту даних послуг а також розширити спектр пропозицій в дотичних напрямках таких як трансферні послуги, кар- шеренг, автокемпінг.
На сьогоднішній день компанія надає послуги з прокату авто в м.Львів та частково покриває міста західного регіону. Нові локації для запуску бізнесу в межаї країни це такі міста як Київ, Одеса та Харків а також покриття 100% західного та центрального регіону оскільки це регіони з постійним потоком туристів та заробітчан. Маштабування бізнесу в країни Європи потребує додаткового вивчення ринку та аналізу рентабельності а також вивчення юридично правових аспектів.

Конкуренти

На сьогоднішній день конкурентів на ринку в цьому напрямку стає дедалі більше заповнюючи дану нішу. Частка кожного конкурента є нестабільна та залежить в основному від бюджету витраченого на рекламу (сегмент: випадковий клієнт, новий клієнт, клієнт що обирає за критеріями на момент пошуку авто). А також левова частка на ринку залежить від постійних клієнтів (власний клієнт). В категорію із постійними клієнтами можна віднести здебільшого міжнародні компанії що працюють на ринку України такі як Sixt\Avis\Budget\EuropeCar. Переваги таких компаній це співпраця та партнерство з рідного роду авіа та іншого сполучення перевізниками.

Переваги або дифференциатори

Реалізація ідеї механізму віддаленої подачі та повернення автомобілів в будь який час та в будь якому місці без додаткових витрат. А також інший ряд опцій для зручності клієнта зарахунок спец. обладнання.

Фінанси

Прогнозована дохідність
Висновик по цій таблиці формуються на основі даних взятих за період діяльності компанії EGGCars з 01.01.19 по 31.12.19 рік.
Найменування Розрахунок за 1 рік
Прогнозована дохідність 254.040$ 100% Витрати 109.237$ 43,0%
Прибутковість 144.803$ 57,0%

Бізнес-модель

Привіт! Я хочу поділитися з вами своєю ідеєю створення компанії з прокату автомобілів з доступною та якісною послугою та можливістю просувати транспортні засоби з альтернативним паливом.
Створюючи власну компанію, моя головна мета полягала в тому, щоб ознайомити користувачів з електромобілями, змінити їхні песимістичні та суб’єктивні думки щодо електромобілів та авто з гібридними двигунами а також збільшити попит на цей тип автомобілів. Беручи до уваги досвід успішних європейських країн що приділяють багато уваги щодо охорони навколишнього середовища, Україна розвивається в цьому напрямку дуже повільно, оскільки процес переходу до екотранспорту недостатньо успішний, а необхідна інфраструктура для використання автомобілів на електродвигунах розвивається дуже повільно. А така послуга, як прокат автомобілів, стає досить популярною в нашій країні, і попит на цю послугу динамічно зростає
Однак за час періоду діяльності компанії, а саме 2017-2020 рр., Я не зміг досягти значного прогресу саме у втіленні основної ідеї, оскільки зіткнувся із фактично головним завдання №1 (додаткові ресурси на розвиток), відсутність їх унеможливлює перехід роботи компанії з тестового режиму (класичний парк автомобілів та класичний бізнес) до реалізації проекту а саме поступового переходу на автопарк з альтернативними двигунами та втілення ідей з покращення сервісу та обслуговування клієнтів.
Залучені кошти насамперед підуть для оновлення автопарку, модернізації інтернет ресурсу та залучення спец. обладнання для втілення всіх вище зазначених завдань.
Наступним етапом використання коштів стане реалізація розроблених ідей щодо зручності споживачів отримувати та повертати машину куди завгодно, у будь-який час без додаткових різного роду зборів при мінімальній участі персоналу. (спец. обладнання на авто)
На наступному етапі я планую використовувати засоби для вдосконалення та оптимізації Інтернет-ресурсу, а саме веб-сайту компанії та впровадження системи CRM, яка дозволить виконати 100% попередніх завдань.
Приєднуйтесь до проекту до автоіндустрії та будьте його частиною, адже успіх - це командна робота та командний підхід!
Девіз нашої компанії "Ми дбаємо про майбутнє ....."

Цільове призначення інвестицій

Поповнення Автопарку:
- 16600.о./ од. (середня вартість одного автомобіля)
- 498.000у.о. (з розрахунком поповнення автопарку 30шт)
Автомоб. обладнання:
- 15.000грн/ шт.. (в суму включено GPS трекер та обладнання для віддаленої подачі авто)
- 450.000грн (з розрахунком поповнення автопарку 30шт)
Маркетниг/ Реклама:
- 3000у.о. (орієнтовний розрахунок за виконання робіт)Усі наступні витрати по цьому пункту включенні у щомісячні витрати з бюджету (Дохід)
Модернізація сайту/ CRM система:
- 3000у.о (орієнтовний розрахунок за впровадження необхідних змін та модернізації інтернет ресурсу а також створення та інтегрування CRМ)

Пропозиція інвестору

Дохід інвестора в компанії EGCars залежить від суми вкладених інвестицій. Є декілька інвестиційних пакетів котрі може вибрати інвестор. Відсоткова ставка залежить також від суми інвестицій і коливається від 18,0% до 57,6% за весь період. Кошти що були залучені від інвестора повертаються по завершенню терміну інвестування а саме 18 місяців. А протягом усього періоду виплачуються відсотки.

Команда або Керівництво

Ризики

До переліку можливих ризиків можна віднести наступні:
- Пошкодження або викрадення авто ( внаслідок чого - зменшення вартості автомобіля \ неповне відшкодування вартості транспорту у випадку викрадення -5%від ринкової вартості автомобіля) Запобіжні дії – страхування авто повне КАСКО, блокування суми застави від клієнта при видачі авто в прокат
- Зниження ринкової вартості автомобіля внаслідок тривалої експлуатації чи інших факторів\амортизація. Запобіжні дії – створення системи продажів використаних авто в лізинг. Це дає змогу повернути до 80% про інвестованих коштів в даний автотранспорт.
- Збільшення конкуренції та зменшення частки ринку. Запобіжні дії це - процес створення сильної компанії з правильною комунікацією усіх відділів для ефективної роботи по залученню клієнтів, пошуку партнерів та нових рекламних компаній за сучасними тенденціями.
- Перехід на електротранспорт. Запобіжні дії- постійне стеження за тенденціями ринку та зміни автопарку європейських компаній для своєчасного реагування на дане завдання зміни власного транспорту.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility213
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт