Фото - Чайкін
46685

Чайкін

Сублімати: Смачно, легко та доступно

Україна, місто Київ
Галузь: Туризм, спорт
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 05.05.2020
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Сублімована, методом ліофільної сушки, їжа для туризму, за доступною ціною. Під брендом відомого мандрівника.

Поточний стан

7 квітня 2020 - досягнені попередні домовленості з власником бренду
10 квітня 2020 - попередні розрахунки бізнес-плану
15 квітня 2020 - знайдений розробник прототипу
23 квітня 2020 - завершено аналіз конкурентів, створення прототипу
30 квітня 2020 - створено прототип
1 травня 2020 - випробування в фокус групі

Ринок

25-44 роки, середнього-високого достатку, здебільшого чоловіки
Росія, Україна, в перспективі також Білорусь.
Продаж субліматів до Європи ускладнений через ліміти на ввезення м'яса.

Динаміка запитів гугл демонструє стабільний інтерес протягом всього року.
Графік інтересу до туризму мав провал на початку карантину, але на сьогодні повернувся до аналогічних показників минулих п'яти років. Галузь стабільна до стресу.

Проблема або Можливість

Провіант в туризмі складає 30-90% від всього вантажу. Продукти створені методом сублімації(ліофільної сушки) є найбільш сучасним розв'язанням цієї проблеми.

Продукт створений методом ліофільної сушки втрачає 98% вологи та зберігає свої смакові й структурні властивості. Зберігається до 5 років в герметичній тарі, без охолодження. Сублімати є ідеальними для туризму, особливо для екстремального туризму та як продукт довготривалого зберігання, для непередбачених ситуацій.

Присутні на ринку України сублімати є
- дорогими, бо завозяться з Європи.
- не субліматами, створенні не методом ліофільної сушки, а звичайним висушуванням. Це продукт іншої категорії, дешевий, але не смачний, конкурує зі звичайними продуктами.
- місцеве виробництво. В Україні існує багато місцевих брендів субліматів, про котрих нікому не відомо.

Рішення (Продукт або Послуга)

Нам вдалося створити в Україні сублімати що відповідають по якості найкращим європейським аналогам, таким як сублімати LYO (8-10 євро за порцію ~ 260 грн), але втримати собівартість на рівні до 150 гривень за м'ясну страву та 50 за каші.

Конкуренти

Українські
- FuseFoods3
Вся лінійка м'ясні консерви, не може використовуватись як повноцінний раціон. Перш за все це консерва, не зневоднена, вона має велику вагу та близьку до наших страв ціну.
- ЇDLO, Харчі
Це не сублімати. Дешеві, але не смачні. Легко робляться власноруч. Конкурують з лапшою та пюре швидкого приготування, крупами.

Європейські
- Travellunch
- Trek'n Eat
- Voyager
Ціна занадто висока для нашого ринку. А якість, окрім найдорожчого сегменту, середня.

Локальні сублімати представлені в великому асортименті.

Переваги або дифференциатори

- Низька ціна, якість, смак.

Фінанси

Кінцева вартість нашого найдорожчого продукту до 200 гривень, Найдешевший продукт прямих конкурентів — від 200 гривень.

Бізнес-модель

- продаж через нішові магазини
- продаж через наявні медіаканали

Власник бренду, спадковий турист, лідер думок. Згадується в туристичних звітах мандрівників, на нього посилаються в книжках та туристичних статтях. Співпрацює з багатьма брендами, в тому числі такими відомими як Scandinavian Outdoor, забезпечує медіапідтримку проєкту.

Цільове призначення інвестицій

Перша партія товару (5 000 шт.)

Команда або Керівництво

Ризики

- несправдження попиту
- зависока ціна продукту
- проблеми виробництва
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility427
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт