Сублімована, методом ліофільної сушки, їжа для туризму, за доступною ціною. Під брендом відомого мандрівника.
Текущее состояние
7 квітня 2020 - досягнені попередні домовленості з власником бренду
10 квітня 2020 - попередні розрахунки бізнес-плану
15 квітня 2020 - знайдений розробник прототипу
23 квітня 2020 - завершено аналіз конкурентів, створення прототипу
30 квітня 2020 - створено прототип
1 травня 2020 - випробування в фокус групі
Рынок
25-44 роки, середнього-високого достатку, здебільшого чоловіки
Росія, Україна, в перспективі також Білорусь.
Продаж субліматів до Європи ускладнений через ліміти на ввезення м'яса.
Динаміка запитів гугл демонструє стабільний інтерес протягом всього року.
Графік інтересу до туризму мав провал на початку карантину, але на сьогодні повернувся до аналогічних показників минулих п'яти років. Галузь стабільна до стресу.
Проблема или Возможность
Провіант в туризмі складає 30-90% від всього вантажу. Продукти створені методом сублімації(ліофільної сушки) є найбільш сучасним розв'язанням цієї проблеми.
Продукт створений методом ліофільної сушки втрачає 98% вологи та зберігає свої смакові й структурні властивості. Зберігається до 5 років в герметичній тарі, без охолодження. Сублімати є ідеальними для туризму, особливо для екстремального туризму та як продукт довготривалого зберігання, для непередбачених ситуацій.
Присутні на ринку України сублімати є
- дорогими, бо завозяться з Європи.
- не субліматами, створенні не методом ліофільної сушки, а звичайним висушуванням. Це продукт іншої категорії, дешевий, але не смачний, конкурує зі звичайними продуктами.
- місцеве виробництво. В Україні існує багато місцевих брендів субліматів, про котрих нікому не відомо.
Решение (Продукт или Услуга)
Нам вдалося створити в Україні сублімати що відповідають по якості найкращим європейським аналогам, таким як сублімати LYO (8-10 євро за порцію ~ 260 грн), але втримати собівартість на рівні до 150 гривень за м'ясну страву та 50 за каші.
Конкуренты
Українські
- FuseFoods3
Вся лінійка м'ясні консерви, не може використовуватись як повноцінний раціон. Перш за все це консерва, не зневоднена, вона має велику вагу та близьку до наших страв ціну.
- ЇDLO, Харчі
Це не сублімати. Дешеві, але не смачні. Легко робляться власноруч. Конкурують з лапшою та пюре швидкого приготування, крупами.
Європейські
- Travellunch
- Trek'n Eat
- Voyager
Ціна занадто висока для нашого ринку. А якість, окрім найдорожчого сегменту, середня.
Локальні сублімати представлені в великому асортименті.
Преимущества или дифференциаторы
- Низька ціна, якість, смак.
Финансы
Кінцева вартість нашого найдорожчого продукту до 200 гривень, Найдешевший продукт прямих конкурентів — від 200 гривень.
Бизнес-модель
- продаж через нішові магазини
- продаж через наявні медіаканали
Власник бренду, спадковий турист, лідер думок. Згадується в туристичних звітах мандрівників, на нього посилаються в книжках та туристичних статтях. Співпрацює з багатьма брендами, в тому числі такими відомими як Scandinavian Outdoor, забезпечує медіапідтримку проєкту.