Сублімована, методом ліофільної сушки, їжа для туризму, за доступною ціною. Під брендом відомого мандрівника.
Поточний стан
7 квітня 2020 - досягнені попередні домовленості з власником бренду
10 квітня 2020 - попередні розрахунки бізнес-плану
15 квітня 2020 - знайдений розробник прототипу
23 квітня 2020 - завершено аналіз конкурентів, створення прототипу
30 квітня 2020 - створено прототип
1 травня 2020 - випробування в фокус групі
Ринок
25-44 роки, середнього-високого достатку, здебільшого чоловіки
Росія, Україна, в перспективі також Білорусь.
Продаж субліматів до Європи ускладнений через ліміти на ввезення м'яса.
Динаміка запитів гугл демонструє стабільний інтерес протягом всього року.
Графік інтересу до туризму мав провал на початку карантину, але на сьогодні повернувся до аналогічних показників минулих п'яти років. Галузь стабільна до стресу.
Проблема або Можливість
Провіант в туризмі складає 30-90% від всього вантажу. Продукти створені методом сублімації(ліофільної сушки) є найбільш сучасним розв'язанням цієї проблеми.
Продукт створений методом ліофільної сушки втрачає 98% вологи та зберігає свої смакові й структурні властивості. Зберігається до 5 років в герметичній тарі, без охолодження. Сублімати є ідеальними для туризму, особливо для екстремального туризму та як продукт довготривалого зберігання, для непередбачених ситуацій.
Присутні на ринку України сублімати є
- дорогими, бо завозяться з Європи.
- не субліматами, створенні не методом ліофільної сушки, а звичайним висушуванням. Це продукт іншої категорії, дешевий, але не смачний, конкурує зі звичайними продуктами.
- місцеве виробництво. В Україні існує багато місцевих брендів субліматів, про котрих нікому не відомо.
Рішення (Продукт або Послуга)
Нам вдалося створити в Україні сублімати що відповідають по якості найкращим європейським аналогам, таким як сублімати LYO (8-10 євро за порцію ~ 260 грн), але втримати собівартість на рівні до 150 гривень за м'ясну страву та 50 за каші.
Конкуренти
Українські
- FuseFoods3
Вся лінійка м'ясні консерви, не може використовуватись як повноцінний раціон. Перш за все це консерва, не зневоднена, вона має велику вагу та близьку до наших страв ціну.
- ЇDLO, Харчі
Це не сублімати. Дешеві, але не смачні. Легко робляться власноруч. Конкурують з лапшою та пюре швидкого приготування, крупами.
Європейські
- Travellunch
- Trek'n Eat
- Voyager
Ціна занадто висока для нашого ринку. А якість, окрім найдорожчого сегменту, середня.
Локальні сублімати представлені в великому асортименті.
Переваги або дифференциатори
- Низька ціна, якість, смак.
Фінанси
Кінцева вартість нашого найдорожчого продукту до 200 гривень, Найдешевший продукт прямих конкурентів — від 200 гривень.
Бізнес-модель
- продаж через нішові магазини
- продаж через наявні медіаканали
Власник бренду, спадковий турист, лідер думок. Згадується в туристичних звітах мандрівників, на нього посилаються в книжках та туристичних статтях. Співпрацює з багатьма брендами, в тому числі такими відомими як Scandinavian Outdoor, забезпечує медіапідтримку проєкту.