Фото - ТОВ Монорґа
play_arrow
Переглянути
46575

ТОВ Монорґа

МАгро

Україна, Запорізька область
Галузь: Консалтинг, Сільське господарство
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 25.05.2020
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Мета екологічного проекту МАгро: популяризувати і впровадити біозахист рослин за допомогою корисних с/г комах - акароентомофагів (створити біофабрику МБіо) та надавати фахові агроконсультації фермерам (створити агролабораторію МЛаб).

Поточний стан

Станом на зараз команда проекту не має MVP, але кожен учасник володіє необхідними знаннями та досвідом, що необхідні для виробництва запланованих продуктів та надання послуг. Так, ініціатор проекту є к.с.-г.н., з 12-ти річним досвідом ентофітопатолога та агроконсультанта, володіє профільними знаннями та навичками.
MVP буде реалізовано невдовзі після запуску проекту (орієнтовно 3-4 місяці після отримання фінансування).
На тепер проект «МАгро» реалізовано такі кроки:
-Створено бізнес-план;
-Зареєстровано ТОВ «Монорґа»;
-Відкрито рахунки в банку;
-Складений детальний план подальших дій.
Після отримання фінансування команда здійснить такі ключові кроки (послідовно і паралельно):
-Розпочне рекламну та просвітницьку кампанію;
-Найме персонал і здійснить його навчання;
-Орендує територію та проведе її благоустрій;
-Закупить обладнання і матеріали;
-Здійснить пуско-наладку виробництва;
-Розпочне виробництво продукції і надання послуг;
-Досягне самоокупності;
-Розпочне наступні етапи проекту.

Ринок

Галузь стартапу - сільське господарство (біозахист рослин і агроконсалтинг).

За об’ємами (від більш до менш орієнтованих:
•Середні господарства: 5-100 га.;
•Крупнотоварні господарства: 100-10 тис. га.;
•Агрохолдинги – 10 тис га. і більше.
•Приватні фермери: 1-5 га.;
•Дачники (хобі ринок): менше 1 га.

Не спостерігається чіткої сегментації ринку за віком.

Сегмент споживачів ОП за напрямками, специфікою та культурами:
1.С/г підприємства, що спеціалізуються на виробництві, зберіганні та переробці «органічної» продукції, а також селекції;
2.С/г підприємства, що спеціалізуються на селекції, виробництві, зберіганні та переробці не «органічної» продукції, а також селекції;
3.Підприємства, що спеціалізуються на зберіганні та переробці с/г продукції, а саме: елеватори, млини, зерносховища, харчові склади, склади мегамаректів продуктові магазини, тощо;
4.Зернотрейдери;
5.Тваринницькі комплекси;
6.Пасічники (особливо «органічні»);
7.Восковощинні заводи;
8.Декоративно-садівні та квітникарські господарства;
9.Господарства, що вирощують та зберігають лікарські трави, плоди та квіти;
10.Лісівництва:
11.Курорти, лікувально-оздоровчі та рекреаційні території: санаторії, ботанічні сади, національні парки, заповідники;
12.Виробники та зберігачі хутряних та бавовняних виробів;
13.Бібліотеки, архіви, книгосховища, музеї тощо;
14.Винні погреби;
15.Користувачі джмелів в умовах теплиці
16.Господарства, що мають проблеми із злісними бур’янами: вовчком Orobanche cumana та амброзією Ambrosia artemisiifolia.
17. Сільські, міські, районні та обласні адміністраці.

Проект передбачає 3 етапи, що впроваджуються послідовно та доповнюють попередні.
Цільові клієнти 1-го етапу (всього 15):
-виробники «органічної» та не «органічної» продукції у відкритому ґрунті;
-елеватори, млини, зерносховища, харчові склади;
-зернотрейдери;
-пасічники;
-лісівництва.
Орієнтовний обсяг 3-5% цього ринку.
2-гий етап додатково залучає:
-виробників «органічної» та не «органічної» продукції закритого ґрунту;
-плодові та ягідні господарства;
Орієнтовний обсяг 8-10% цього ринку.
-3-ій етап додатково залучить аудиторію які мають проблеми з такими бур`янами як вовчок та амброзія:
-господарства, що вирощують соняшник, томати, капусту;
-селищні ради, рай. та обл.держ. адміністрації.
Орієнтовний обсяг 50-100% цього ринку.
Товар і послуги відповідають існуючому попиту на ринку та створюють новий, адже пропозиції 3-го етапу не мають конкурентів в Україні.

Проблема або Можливість

Проект “МАгро” за допомогою біофабрики та агролабораторії вирішуватиме такі проблеми с/г виробників:
-Екологічну (високий рівень хімізації с/г, нераціональне застосування пестицидів і с/г техніки, повільний розвиток “органічного” виробництва);
-Економічну (високу собівартість агротехнологій та готової с/г продукції через нераціональне природокористування);
-Продовольчу (великі кількісні та якісні втрати врожаю під час його вирощування та зберігання. Стосується й продуктів його переробки).
-Законодавчу (невідповідність готової продукції нормам та законам ЄС для експорту).
-Інформаційну (нестачу потрібної інформації для прийняття стратегічних рішень: стан ґрунтів, посівів, якість води добрив, насіння тощо);

Рішення (Продукт або Послуга)

Вищезазначені проблеми клієнта ТОВ “Монорґа” вирішуватиме за допомогою двох основних інструментів - біофабрики “МБіо” та агролабораторії “МЛаб”.
Біофабрика:
-вирощуватиме ентомофагів та акарифагів для боротьби із шкідливими для с/г комахами у складах, відкритому та закритому ґрунті;
-вирощуватиме корисних фітофагів для боротьби із карантинними та злісними бур’янами;
- виготовлятиме механічні та феромонні пастки для боротьби із с/г шкідниками в складах, відкритому та закритому ґрунті;
-вирощуватиме джмелів - запилювачів.
Агролабораторія:
-здійснюватиме агрохімічний аналіз (ґрунту, торфосуміші, води, добрив, рослин);
-проводитиме ентофітопатологічний та гербологічнийо ааліз (насіння, рослин, саджанців, ґрунту, торфосуміші, розсади);
-аналізуватиме готову продукцію на якість (натура, білок, клейковина, ІДК, число падання, нітрати тощо);
-оцінюватиме стан перезимівлі культур (озимі, зимуючі, плодові, виноград).
Спільні рішенням цих двох інструментів буде надання фахових агрономічних рекомендацій с/г виробникам.

Для прикладу детальніше зупинимося на одному із продуктів - браконі.
Готовий до використання біопрепарат - це пакет із газетного паперу формату А3 в середині якого знаходиться наповнювач - солом’яний брикет (можливе також застосування сіна) розміром 20,0*25,0*5,0 см., що насичений лялечками та імаго ентомофага. На пакеті присутнє відповідне маркування та герб підприємства.
Розселення комах здійснюється в ювенальній або імагінальній стадії. Для цього пакет слід розмістити в приміщенні або відкритій місцевості де знаходяться лускокрилі шкідники та відкрити або розірвати пакет таким чином, аби комахи мали змоги вийти з нього. Для підсилення дієвості ентомологічного препарату рекомендовано поруч із брикетом розмістити губку просякнуту 30% розчином цукру або меду (за потреби клієнта додаватиметься). У разі застосування препарату на відкритому просторі пакети можна розташовувати один від одного на відстані від 500 до 1000 м.
Імаго, що вийшли із брикету додатково харчуються і після спарювання розлітаються в пошуках гусені шкідників. Виявивши жертву, самка паралізує її та відкладає на ній, або біля неї яйця. Самка виявляє свою жертву за допомогою речовин, що утворюються в нижньощелепній залозі личинок метеликів коли вони живляться і відкладають шовк під час руху або при утворенні коконів.
Для розведення ентомофага бракона в лабораторії будуть використовувати млинову вогнівку (Ephestia kuchnielia), яка біологічно приваблива для паразита, здатна до штучного розведення без зміни біохімічних властивостей. Можна використати личинки великої вощинної молі, але це технологічно складніше.
На відміну від старої технологій вирощування бракона, препаративною формою яких є імаго ентомофага в ємностях, розселення здійснюється в ювенальній стадії комахи (лялечки яка є найбільш стійкою до негативних факторів навколишнього середовища). Паразит до моменту вилиту з лялечок адаптовується до умов навколишнього середовища та відроджений з коконів вилітає назовні.

Конкуренти

Конкурентами цього бізнес-проекту є:
-вітчизняні виробники акароентомофагів: ІТІ Біотехніка, Agromar, Біобаланс, Ecocluster, Екокультура тощо;
-закордонні виробники акароентомофагів: Koppert, Planet natural, Cropking тощо;
-вітчизняні комплексні агролабораторії: Агроаналіз, Фітолаб, Владам-ЮГ тощо;
-закордонні комплексні агрохімічні лабораторії: SoilCares, Yara Analytical Serviсеs тощо;

Переваги або дифференциатори

Жоден з перерахованих вище конкурентів не дає комбінованих рішень, котрі пропонує «МАгро»: біозахист в купі з комплексною лабораторію агрономічного обслуговування.
Конкурентність проекту зростатиме з кожним втіленим продуктом та послугою. На 3-му етапі, згідно аналізу поточної ринкової ситуації і трендів, конкурентів не буде. На даний час ніхто в Україні не займається вирощуванням корисних ентомофагів: мухи фітомізи – Phitomyza orabancheae, амброзієвого смугастого листоїда - Zygogramma suturalis та амброзієвої совки - Tarochidia candefacta, що боротимуться із злісними бур’янами: вовчком та амброзією.

Фінанси

Для запуску виробництва необідна стартова кількість коштів в розмірі 370-400 тис. грн.
Щомісячні затрати на комунальні послуги, заробітну плату та витрати на виробництво становитимуть в межвх 100-105 тис. грн. Щомісячні надходження в перший рік після початку продажу становитимуть 160 - 165 тис. грн. За рік вони постійно зростатимуть, адже роширюватиметься лінійка продуктів та послуг.
Вартість одиниці продукції 300-500 грн.
Вартість послуг - залежно від виду послуги.
За результатами приблизних підрахунків, прибуток щомісяця становитиме:
Перший рік - :52 тис. грн;
Другий рік - 69 тис. грн;
Третій рік - 178 тис. грн;
Четвертий рік - 266 тис. грн;
П’ятий рік - 372 тис грн.

Бізнес-модель

Враховуючи, що проект надаватиме не лише товари, а й послуги, моделей монетизації буде декілька (залежно від клієнта).
Модель продажу. Орієнтована на клієнта, що звернувся вперше. Він може детально ознайомитися з конкретною послугою та як конструктор вибрати, потрібні.
Модель підписки. Направлена на клієнтів, що вчергове звертаються до ТОВ «Монорґа». Модель дозволяє на постійній основі користуватися послугами та продуктами, а за необхідності розширити їх перелік. Також цей спосіб монетизації надасть клієнту ряд послуг, що не доступні іншим клієнтам: наприклад агросупровід.
Модель громадського фінансування (краудфандинг). Націлена на клієнтів, що хочуть отримати якісний додатковий інформаційний продукт: текст, аудіо, відео, аналітичний огляд тощо, або прагнуть підтримати агроекологічний проект.
Також, крім основного доходу, бізнес-проект матиме ще додатковий прибуток (в межах 5-10% від основного) за рахунок побічної продукції: корму для акваріумних рибок та вермікомпосту.

Цільове призначення інвестицій

Отримані кошти, в першу чергу, будуть направленні на стартові потреби для запуску виробництва. А саме: оренди території із земельною ділянкою, придбання лабораторного та виробничого обладнання, лабораторного посуду та реактивів, інструментів, виробничих і офісних меблів, оргтехніки та канцелярії.
Також на ці фінанси заплановано закласти маточник-резерватор та придбати стартові колонії фітофагів та ентомофагів.
Залучені інвестиції на перших етапах (орієнтовно кілька місяців після початку запуску виробництва) будуть направлені на щомісячні витрати: корм для фітофагів, оплату водо та електропостачання, рекламу, заробітну плату тощо.

Пропозиція інвестору

Пропозиції інвестору озвучу при зустрічі або під час переговорів.

Команда або Керівництво

Ризики

Основні ризики через які бізнес може не відбутися - це економічні кризи.
Основні бар’єри проекту «МАгро»:
- Ринковий: низький рівень знань сільськогосподарськими виробниками особливостей біологічного методу захисту, його переваг, недоліків. Подолати цю перепону планується шляхом науково - просвітницької діяльності: публікацій в аграрних журналах, газетах, соціальних мережах, листувачах. Заплановане проведення семінарів та конференцій, видання науково-методичних рекомендацій, інструкцій для застосування біоагентів, оперативної інформаційної підтримки клієнтів в Telegram.
- Галузевий: сезонність в сільському господарстві. Для подолання цієї перепони на 1-му етапі проекту запланований раціональний розподіл виробництва між сегментами споживачів. З реалізацією 2-го етапу виробництва ця перешкода стане менш впливовою, адже широкий перелік корисних комах дозволить диверсифікувати біоагентів у часі.
- Маркетинговий бар’єр та конкурентні ціни матимуть менш негативний вплив та нівелюватимуться шляхом надання лабораторією комплексних агрономічних послуг та рішень.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

В жодних інкубаційних або акселераційних програмах участі не брав.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

В жодних інкубаційних або акселераційних програмах участі не брав.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility250
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт