Галузь стартапу - сільське господарство (біозахист рослин і агроконсалтинг).
За об’ємами (від більш до менш орієнтованих:
•Середні господарства: 5-100 га.;
•Крупнотоварні господарства: 100-10 тис. га.;
•Агрохолдинги – 10 тис га. і більше.
•Приватні фермери: 1-5 га.;
•Дачники (хобі ринок): менше 1 га.
Не спостерігається чіткої сегментації ринку за віком.
Сегмент споживачів ОП за напрямками, специфікою та культурами:
1.С/г підприємства, що спеціалізуються на виробництві, зберіганні та переробці «органічної» продукції, а також селекції;
2.С/г підприємства, що спеціалізуються на селекції, виробництві, зберіганні та переробці не «органічної» продукції, а також селекції;
3.Підприємства, що спеціалізуються на зберіганні та переробці с/г продукції, а саме: елеватори, млини, зерносховища, харчові склади, склади мегамаректів продуктові магазини, тощо;
4.Зернотрейдери;
5.Тваринницькі комплекси;
6.Пасічники (особливо «органічні»);
7.Восковощинні заводи;
8.Декоративно-садівні та квітникарські господарства;
9.Господарства, що вирощують та зберігають лікарські трави, плоди та квіти;
10.Лісівництва:
11.Курорти, лікувально-оздоровчі та рекреаційні території: санаторії, ботанічні сади, національні парки, заповідники;
12.Виробники та зберігачі хутряних та бавовняних виробів;
13.Бібліотеки, архіви, книгосховища, музеї тощо;
14.Винні погреби;
15.Користувачі джмелів в умовах теплиці
16.Господарства, що мають проблеми із злісними бур’янами: вовчком Orobanche cumana та амброзією Ambrosia artemisiifolia.
17. Сільські, міські, районні та обласні адміністраці.
Проект передбачає 3 етапи, що впроваджуються послідовно та доповнюють попередні.
Цільові клієнти 1-го етапу (всього 15):
-виробники «органічної» та не «органічної» продукції у відкритому ґрунті;
-елеватори, млини, зерносховища, харчові склади;
-зернотрейдери;
-пасічники;
-лісівництва.
Орієнтовний обсяг 3-5% цього ринку.
2-гий етап додатково залучає:
-виробників «органічної» та не «органічної» продукції закритого ґрунту;
-плодові та ягідні господарства;
Орієнтовний обсяг 8-10% цього ринку.
-3-ій етап додатково залучить аудиторію які мають проблеми з такими бур`янами як вовчок та амброзія:
-господарства, що вирощують соняшник, томати, капусту;
-селищні ради, рай. та обл.держ. адміністрації.
Орієнтовний обсяг 50-100% цього ринку.
Товар і послуги відповідають існуючому попиту на ринку та створюють новий, адже пропозиції 3-го етапу не мають конкурентів в Україні.