Президент легалізувала онлайн-казино, так що ідея відкрити самий кращий казино онлайн принесе чудові доходи дякуючи різним іграм як покер, блакджак,слоти та багато іншого
Текущее состояние
Це тільки ідея яка розвивається і набирає форму в програмуванні
Рынок
Спочатку сайт буде на європейському рівні для швидкого розширення по всьому світу онлайн-казино.
Проблема или Возможность
Світовий ринок онлайн-ігор у 2018 році перевищив 44 мільярди євро, зросли до 48 мільярдів у 2019 році та майже 52 мільярди очікуваних у 2020 році. Першого року їх може бути мінус близько 50000 -100000, але в наступні роки прибуток становитиме 500% на рік.
в 300 000 вже входять 100 000 очікуваних мінусів та бонусів
Решение (Продукт или Услуга)
серйозний сайт із підтримкою клієнтів для будь-яких проблем
Конкуренты
десятки ігорних сайтів поширюються по всьому світу
Преимущества или дифференциаторы
На відміну від інших сайтів, де відсоток виграшів низький і їх заробіток становить близько 50-60%, ми зробимо інакше, ми подвоїмо виграш і зменшимо прибуток, при цьому заробивши 25-30% від загальної суми депозитів. Наприклад, з 1 000 000 євро на рік, наш дохід становитиме близько 300 000
Финансы
Дослідження показує, що 11,5% від загальних доходів ігрової індустрії надійде від мережі Інтернет у 2018 році, але частка ринку інтернет-ігор зростатиме з кожним роком і сягає 12,8% до 2020 року та 14,4% у 2023 р. У минулому році Європа отримала 52% світових доходів від ігор в Інтернеті, далі йдуть Азія з 27%, Північна Америка з 12%, Океанія з 7% , з Латинської Америки та Африки з 1%. Що стосується впливу на світовий ринок, то онлайн-ігри в Європі також становили 20,5% доходів минулого року, в Океанії 15,2%, в Африці 9,6%, в Азії 8%, 7,4% у Латинській Америці та 4,6% у Північній Америці, тоді як середній показник у світі становив 10,8%.
ризики полягають у тому, що в перший рік може виникнути великий дефіцит, який повільно поверне нас до того, щоб зробити наші початкові інвестиції вдесятеро.