Виробництво та продаж захисних модних масок для міських мешканців.
Поточний стан
Розроблена торгова стратегія.
Розроблена маркетингова стратегія.
Є всі підрядники виробничі.
Ринок
Об’єм потенційних - 1,8 млн. чоловік
Об’єм конверсії - 1000-3000 чолоовік
Споживач імпульсивнивний та емоційний. Динаміка ринка залежитеме від поширення тренда та віруса.
Проблема або Можливість
Чому купують:
1. Підвищений попит в зв’язку з поширенням віруса COVID-19
2. Дефіцит масок захисних
3. Трендово серед молоді
Рішення (Продукт або Послуга)
Маска текстильна з принтом. Додаткова інформацію наравлю приватно.
Конкуренти
Китай але логістика з Китаєм зараз погана.
Переваги або дифференциатори
Конкуренти, поки, відсутні. Проект короткостроковий. Задача стати першим, наповнити ринок і вийти. Якщо динаміка продажів буде зберігатись залишитись на ринку брендом.
Фінанси
Стартова вартість продукта 150 грн. Проект зрахований на два місяці.
орієнтовний об’єм продажів 1500 шт.
Бізнес-модель
Інвестиційна дохідність 15% в місяць.
Продукт менеджер отримує винагороду з чистого прибутка після повернення інвестицій.
Цільове призначення інвестицій
58% - виробництво продукції
12% - забезпечення торгівлі
30% - маркетинг