Купувати вечірні сукні не вигідно, а виглядати неперевершено на відповідних заходах бажає кожна жінка. Ми надамо таку можливість для наших клієнтів.
Поточний стан
Переходимо від торгівлі до надання послуг, а саме оренди вечірніх суконь.
Проблема або Можливість
Недостатній бюджет для рестарту
Рішення (Продукт або Послуга)
Зайняти місце в осередку конкурентів.
Розширення асортименту
Оформлення бренду на надання послуг.
Розширити рекламний бюджет.
Анонсувати про відкриття на 3 рекламних каналах.
Конкуренти
Конкурентів немає
Переваги або дифференциатори
Клієнт немає витрачати кошти на повну вартість товару.
Погодинна оренда надає можливість великої економії коштів клієнтів, і це схиляє його до купівлі послуги а не товару.
Одна сукня здається 20-40 разів на рік, це дає можливість збільшити дохід на відмінно від продажу. Наприклад вартість сукні в закупівлі 2000грн, в салоні її вартість 6000грн
Чистий дохід від продажу 1000грн, дохід від оренди за сезон 10000грн.
Поповнення асортименту зменшує свою необхідність вдвоє.
Торгівля це завжди ризик. Подолання кризової точки має настати через 10-12 місяців. Для зменшення ризиків вивчеємо запити цільової аудиторії на старті та через 6 місяців.