Суть ідеї в розміщені в найбільш людних місцях (торгові центри, переходи, метро і т.д.) рекламні автомати. І предоставляти послуги на розміщення реклами,
Чому пішов як стартап, розміщати декілька рекламних автоматів - нє є максимально продуманим так як ідея чудова і з часом прийдеться конкурувати, тому зараз на старті належить зайти з максимальною кількість захоплених точок а далі уже розвиватися локально.
Текущее состояние
Проект готовий до запуску з першого етапу інвестування. Здійснено підгрунття для заключення договорів в бізнес центрах та на інших точках м. Києва.
Рынок
Гадаю що будь хто розвиваючий свою справу зтикався з проблемою якісного донесення своєї ідеї до споживача, - уявіть собі дану ідею я дії і задайте питання собі - чи погодилися б ви скористатися таким продуктом, коли так - вам все вже зрозуміло.
Проблема или Возможность
Проблема: на старті заходу в міста Києв, Харків, Одеса та ін. бажано охопити максимальну кількість точок в наймасовіших місцях, щоб уникнути конкуренції, тому і приходиться залучати інвестиції.
Можливості - в економіці де кількість продуктів завжди зростає без якісної реклами котра б представляла продукт - продати будь-що стає дедалі важче, розміщення рекламних лайтбоксів це чудовий інструмент розвитку бізнесу для нашого клієнта. І довгострокова перспектива заробітку для нас.
Решение (Продукт или Услуга)
Даний проект одночасно є як продуктом так і послугою 2в1 від чого виграш очевидно.
Конкуренты
Найближчими конкурентами є рекламні агенства з зовнішньої реклами, в метро і т.д.
Але на разі саме такий спосіб представлення реклами ще малорозповсюддений в Україні і частіше несе характер локального Рощміщення даних автоматів.
Тому при системному підході ідея повністю ефективна.
Преимущества или дифференциаторы
Основна перевага це масовість присутності на ринку та системність, дані рішення представленні в локальному вигляді не несуть тієї ефективності для свого власника як у випадку масовості та системності, адже погодьтеся пр ЄС наявності 100 таких автоматів лише в м. Києві це вже інший варіант монетизації прибутків, так як і інша зрвсім оцінка зі сторони клієнта нашого проекту.
Финансы
Масштабність розвитку даного проекту передбачає залучення значних капіталовкладень - це доя сторони організатора - доя інвестора моя задача в фінансування - можливість довгострокового надійного доходу та використання своїх коштів розвиток бізнесу в Україні. Адже уявіть собі скільком продуктам ви допоможете продатись в такий спосіб і скільки людей отримають Долаткові годино/місця праці.
Бизнес-модель
ТОВ Лайтбок-реклама - цифрова ефективна зовнішня реклама.
Целевое назначение инвестиций
Цільове фінансування здійснюється виключно на закупівлю обладнання та оренду площі під рекламні-Бокси.
Кожен учасник проекту отримує сертифікат на вкладену суму коштів
Форма інвестування - на момент запуску проекту компанія втпускає ваучери рівним номіналу тому що здійснив вкладник далі вже розробляється тарифна сітка.
Далі щомісячні відкриті звіти та виплати.
І це ще не все - наші вкладники це наша сім’я в суті проекту є багато додаткових цікавих моментів, такі як зустрічі інвестування, майстер класи і т.д.