Фото - UTMART
44224

UTMART

Маркетплейс-аукціон українських товарів

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Виробництво, Торгівля, Послуги, сервіс, Мобільні додатки
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 03.03.2020
Рейтинг
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ
- продає бізнес

Ідея

Ідеєю UTMart є створення орієнтованої на сегмент В2В платформи зі спеціалізацією на товарах та послугах суто українського виробництва.
Тобто:
1. Якщо Ви магазин або кінцевий бізнес-споживач – можливість в одному місці вибрати весь потрібний асортимент та доставку на свою адресу;
2. Якщо Ви виробник – можливість замовити сировину та комплектуючі та знайти клієнта;
3. Якщо Ви інвестор – можливість на одній платформі замовити проект, збудувати бізнес та збут.
Існує тільки два обмеження: це повинно бути законним та товари мають бути українського виробництва.

Поточний стан

Платформа знаходиться на стадії запуску.
Повністю готовий маркетплейс.
Розроблена та проходить тестування функція створення аукціонів.
Зараз на платформі 38000 товарів від 143 різних продавців.

Ринок

Загальний портрет клієнта платформи UTMart:
Вік: від 25 до 60 років;
ФОП або представник юридичної особи;
Місцезнаходження – Україна (за виключенням тимчасово захоплених ОРДЛО та АРК);
Стать – чоловіча або жіноча;
Освіта – переважно вища;
Посада – ФОП, директор, комерційний директор, маркетолог, керівник відділу продажів/збуту/закупівель.
Рівень доходів – від 500 USD.
Нашими потенційними клієнтами є кожен з 1 839 672 економічно активних суб’єктів господарювання, що були зареєстровані в Україні у 2018 році (повних даних за 2019 ще не має).
Нашим орієнтиром є ринок В2В, загальний обсяг реалізованої продукції на якому склала 10 148 850 мільйонів гривень у 2018 році (даних за 2019 повний рік ще не має), за винятком 930630 мільйонів гривень роздрібних продажів. Це майже 350 мільярдів USD.

Проблема або Можливість

Зараз знаходити товари, купувати або продавати в інтернеті дуже звично і цим нікого не здивуєш. Проте це стосується лише товарів направлених для індивідуального споживання. Тобто сегменту В2С (інтернет-магазини, маркетплейси, сервіси порівняння цін та інтернет-каталоги), або С2С (дошки оголошень та різноманітні ресурси). Держава також доклала значних зусиль та спрямувала всі бюджетні закупівлі, а також закупівлі державних та комунальних підприємств у систему Prozorro.
Все це разом привчило кожного з нас шукати та знаходити товари в інтернеті. Це наша повсякденна практика.
Але така практика достатньо слабко використовується бізнесом у власних закупівлях. Постачальники знаходяться так само як і десять років потому: або на виставках та конференціях, або ті, з якими працювали вже багато років, або у інтернеті за ключовими словами, та не заглиблюючись далі 1-3 сторінок пошукової мережі. За бортом залишаються тисячі дуже цікавих пропозицій, та звужується можливість отримання найкращого співвідношення ціна-якість.
Великі гравці ринку, навпроти, мають власні ресурси з організації тендерів та аукціонів. Але більшість представників українського бізнесу навіть не знають про існування таких ресурсів, або бояться в них приймати участь. Це приводить до значних втрат як великими компаніями, так і малим та середнім бізнесом України.
Наприклад у 2018 році (за повний рік уточнені дані):
Ринок електронної комерції склав 65 мільярдів гривень;
Загальний обсяг роздрібної торгівлі досяг 930,6 мільярдів гривень;
Загальний обсяг оптової торгівлі склав 2215,3 мільярдів гривень;
Загальний обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) за всіма видами економічної діяльності склав 10148,8 мільярдів гривень.
Ми орієнтуємось саме на дві останні цифри.
Загальна кількість суб’єктів господарювання 1 839 672.
Це наші цільові клієнти.

Рішення (Продукт або Послуга)

Маркетплейс UTMart побудований на основі платформи CS Cart. Це ліцензований продукт з відкритим вихідним кодом, що дозволяє реалізовувати будь-які зміни та постійно його вдосконалювати.
Вся команда та всі процеси розміщені в Україні. Підприємство сплачує податки на загальних умовах.
Зараз платформа проходить тестування та вже готова до запуску. В роботі організація аукціонів на платформі та формування можливості для розміщення послуг на маркетплейсі. Функція організації аукціонів запрацює, за планом, у січні 2020 року.
В плані розробка та запуск мобільного додатка, щоб користувач платформи мав доступ до всіх бізнес-процесів з мобільного телефона або планшета.
Ми надамо:
1. Якщо клієнт магазин або кінцевий бізнес-споживач – можливість в одному місці вибрати весь потрібний асортимент, замовити доставку та отримати вантаж на свою адресу;
2. Якщо клієнт виробник – можливість замовити сировину та комплектуючі, а після виробництва знайти клієнта та відправити йому замовлену продукцію;
3. Якщо клієнт інвестор – можливість на одній платформі замовити проект побудови бізнесу, знайти підрядника, замовити та придбати виробниче обладнання, домовитись про сировину та комплектуючи, знайти клієнта та відправити йому замовлену продукцію.
І все це за найбільш конкурентними цінами та у оптимальні строки.
Також у найближчому плані створення категорій з послугами для бізнесу: логістичні, юридичні, фінансові, страхові та інші.

Конкуренти

Океан В2В бізнесу в українському інтернеті ще блакитний.
Конкурентів в чистому вигляді на цьому ринку майже немає.
Конкурентами є маркетплейси групи EVO. У своїй сукупності ці маркетплейси надають майже весь перелік послуг, що є на нашому стартапі. Але нашою конкурентною перевагою є те, що у нас всі бізнес-процеси можна виконувати на одній платформі та з одного робочого кабінету. Також нашою перевагою є наше «вузьке місце», а саме спеціалізація виключно на українському.
Також, конкурентами можуть бути тендерні майданчики, зареєстровані на системі Prozorro. Обсяг комерційних тендерів на цих майданчиках хоча і сильно поступається державним та муніципальним замовленням, але зростає. Проте на нашій стороні є існування маркетплейсу на самій платформі, що знову ж таки розширює можливості для наших клієнтів. Ми також плануємо брати участь у системі Prozorro.
Сильним конкурентам є В2В платформа bigopt.com, вона має схожий функціонал та не має принципіальної позиції щодо українського походження товарів на власному ресурсі. Проте кількість виробників на цій платформі ще не значна, що дає можливість для стрімкого росту нашої платформи.
Дуже значними конкурентами є платформи all.biz, zakupka.com та flagma.ua. Наша перевага у фокусі на українські товари, можливості створення аукціону як продавцям, так і покупцям та можливості надання додаткових послуг, які відсутні на платформах-конкурентах.

Переваги або дифференциатори

Торгова платформа UTMart – це В2В маркетплейс-аукціон з фокусом на українських товарах (у перспективі послугах для бізнесу).
На платформі бізнес матиме можливість придбати весь перелік необхідних для його функціонування товарів та (у майбутньому) послуг, знайти нових партнерів, розширити ринок збуту.
UTMart – є закритим майданчиком, для можливості роботи на ньому треба пройти процедуру перевірки та бути зареєстрованим бізнесом або приватним підприємцем.
На першому етапі перевірка «українськості» товарів здійснюється у ручному режимі співробітниками компанії, на наступних етапах буде обов’язковим надання підтверджуючих документів українського походження.

Фінанси

Кожен бізнес повинен бути прибутковим. Якщо ні, то потрібно розуміти коли він стане прибутковим.
Не завжди є можливість відразу отримувати прибуток. Інколи, на початкових етапах, більш важливим є доля ринку та кількість (якість) користувачів.
Проте треба чітко уявляти собі на чому ми збираємось заробляти в майбутньому .
Ми розуміємо це так:
1. Абонплата за один з тарифних планів розміщення (безкоштовний з мінімумом функціоналу та можливостей та три платних за 100, 300 та 600 гривень на місяць;
2. Розміщення аукціонів як продавцями так і покупцями на платформі за фіксованою ціною (25-30 гривень) за аукціон. Мета – низькою ціною залучити клієнтів на дану функцію та зробити її драйвером росту платформи. На наступних етапах розвитку можна диференціювати її по кожній товарній категорії або ціновій пропозиції.
3. Надання можливості просування клієнта або його продукції всередині платформи: банерна реклама, пріоритетність показів, публікація рекламних матеріалів на власних ресурсах (сторінки в соцмережах, у блозі на платформі). Ця функція буде доступна після досягнення цільових показників та за умови зацікавленості клієнтів у просуванні на платформі;
4. Надання інформаційних та консультаційних послуг співробітниками платформи (маркетинг, просування в мережі, розробка сайтів тощо). Ця функція буде доступна після досягнення цільових показників та за умови зацікавленості клієнтів у просуванні на платформі;
5. В майбутньому: надання послуг в деяких бізнес-процесах клієнтів (зберігання товару, організація логістики, фінансові послуги, юридичні послуги тощо).
На платформі знаходяться як продавці так і покупці. Монетизація з покупців буде проводитись шляхом створення ними аукціонів з купівлі необхідних ним товарів та послуг.
Для продажу на платформі треба бути обов’язково зареєстрованим на розміщуватись на одному з тарифних пакетів.
За п’ять років ми плануємо вийти на 10 000 аукціонів на день, 100 000 продавців товарів та послуг з середнім чеком за тарифний пакет 200 гривень на місяць, 300 000 зареєстрованих покупців та наданням додаткових послуг у розмірі 100 гривень на одного зареєстрованого продавця на місяць.
Це становить приблизну очікувану суму по доходу у розмірі 469 500 тисяч гривень.
Очікувана маржа складає 25%, тобто 117 375 тисяч гривень.

Бізнес-модель

Наш клієнт – це компанії, що працюють у сегменті В2В та які зацікавлені у продажі та купівлі українських товарів та послуг.
Працюючи з нами наші клієнти отримують цільову аудиторію та контрагентів, здійснюють операції за оптовими цінами або за цінами виробників. При цьому кожен з них може створити аукціон як на купівлю так і на продаж своїх продуктів.
UTMart є інтернет-ресурсом, ми просуваємось самі та просуваємо наших клієнтів в мережі та офлайні всіма можливими та легальними засобами.
Всі наші продавці мають власного менеджера на платформі та доступ до технічної підтримки.
Кожен продавець UTMart має можливість отримати базовий набір послуг безкоштовно. При цьому для більш ефективної роботи є можливість використовувати платні тарифні пакети, створювати аукціони, просувати власні продукти в межах платформи та отримувати додаткові послуги з консалтингу та просування від фахівців компанії.
Для організації якісного обслуговування клієнтів та надання найкращого сервісу нами створюється великій відділ взаємодії з клієнтами та продажами, сильні відділи ІТ та маркетингу.
При цьому всі наші зусилля спрямовані на розвиток якісного сервісу та просуванню відомості нашого ресурсу по всій країні.
Для цього нами будуть використовуватись всі можливості, що їх надає інтернет та соціальні мережі, створюватись ефект «сарафанного радіо», а також у найближчій перспективі вихід на офлайнові канали просування.
Враховуючи всі фактори, що були вже наведені, нашими найбільшими видатками будуть:
1. Проведення рекламних кампаній в мережі та офлайні;
2. Маркетингові та PR заходи, участь у виставках та конференціях, вступ до професійних організацій та асоціацій;
3. Пошук, відбір, навчання та організація роботи служб продажів, роботи з клієнтами, технічної підтримки, ІТ розробки та маркетингу;
4. Організація робочих місць персоналу, забезпечення приміщенням, соціально-побутовими умовами та офісним обладненням та технікою.

Цільове призначення інвестицій

Інвестиції потрібні у створення ефективного відділу продажів, на маркетинг та ІТ-розробку.
Відділ продажів буде працювати в трьох напрямах:
1. Кол-центр – холодний дзвінки по базі та надсилання комерційних та акційних пропозицій.
2. Самі продажі – залучення клієнтів на платформу з тих, кому були відправлені пропозиції.
3. Ведення клієнта та надання додаткових послуг клієнтам.
Маркетинг буде сфокусований на просуванні у пошукових системах, створенні рекламних кампаній та іміджевих акціях (публікації у пресі, участь у конференція, виставках та тематичних заходах).
ІТ сектору необхідно запустити модуль аукціонів, розробити та додати на сайт категорії послуг для бізнесу. Також постійним завданням буде технічна підтримка працездатності платформи та допомога користувачам. Важливим елементом цього напрямку є модерація завантажуваної на сайт інформації та її відповідність напрямку та ринковому позиціюванню компанії.
Суттєвою, але більш-менш разовою статтею витрат буде матеріально-технічне забезпечення (оренда офісу, організація робочих місць персоналу та забезпечення їх офісним обладненням та технікою.

Пропозиція інвестору

Ми просимо 250000 USD. За це ми готові передати інвестору 12,5 відсотків компанії.
Інвестор отримує повні та детальні звіти по витратах, та узгоджує всі великі витрати з спецрахунку (наприклад більше 1000 USD), на якому будуть розміщені залучені кошти.
Звіти по витратам, які будуть здійснені за рахунок зароблених компанією коштів будуть додатково узгоджені по проміжкам часу, показникам та периодичності надання інвестору.
Інвестор вправі рекомендувати головного бухгалтера або фінансового директора.
Крім грошових коштів компанія очикує надання менторської допомоги та участі у прийнятті рішень з боку інвестора.

Команда або Керівництво

Ризики

Ринок електронної комерції показує щороку дуже значне зростання. Це стосується і його сегменту В2В. Темпи зростання українського ринку навіть вищі від середньосвітових чи європейських.
Це обумовлюється багатьма факторами, як позитивними так і в минулому негативними (значний спад економіки, перекіс у сферу сировинної економіки, невдалі реформи, тенізація бізнесу та використання контрафакту, з позитиву – досить висока освіченість населення, входження у вже розвинені технології та їх впровадження «з нуля», розвиток логістики та онлайн прийому платежів, тощо).
Україна є країною з великими ризиками, але і з великими перспективами та можливостями.
До значних зовнішніх ризиків для нашої можна віднести: різку зміну «правил гри» з боку державних органів, можливість світової фінансової кризи та переміщення капиталів у захищені активи, входження в сегмент українських товарів одного з монстрів українського ринку електронної комерції (це може бути як зацікавленість у перспективному ринку, так і захист від входження на ринок України великого закордонного гравця), нецікавість продукту для ринку, можливість «ворожого» захоплення, можливість загострення конфліктів в ОРДЛО та АРК,
До внутрішніх ризиків можна віднести невдалий менеджмент компанією, дефіцит освічених кадрів, відсутність оборотних коштів, невірне бачення стратегії розвитку та цілей з боку керівництва та власників.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1320
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт