Поєднання рубашки і рюкзаку. Рубашка для студентів, які носять тільки один зошит в університет.
Поточний стан
Готовий прототип, розроблений план виробництва та маркетингу
Ринок
Клієнти, переважно студенти віком 16-25 років, стартова орієнтація на студентів Київа. Ринок одягу, який дуже швидко розвивається та з кожним днем збільшується.
Проблема або Можливість
Цільова аудиторія: студенти.
Основна проблема, яка вирішується: носіння
великого рюкзаку, коли в університет потрібен лише один зошит.
Рішення (Продукт або Послуга)
Рубашка, з спеціальним карманом на спині, розмір якого розроблявся спеціально під зошити А4 формату та менші.
Конкуренти
Прямих конкурентів на ринку не має, але є товари-субститути у вигляді великих сумок-бананок,сумок та рюкзаків.
Переваги або дифференциатори
Перевага товару полягає в його унікальності, та у поєднанні двох потреб студента: одяг та зошит на заняттях.
Фінанси
Стартова ціна продажу 449 гривень. Мета продавати у рік не менше 1000 одиниць товару, тому ціль на 5 років 2 250 000, з яких чистого прибутку 1 000 000.
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції потрібні на закупку матеріалів та технології виробництва.