Поєднання рубашки і рюкзаку. Рубашка для студентів, які носять тільки один зошит в університет.
Текущее состояние
Готовий прототип, розроблений план виробництва та маркетингу
Рынок
Клієнти, переважно студенти віком 16-25 років, стартова орієнтація на студентів Київа. Ринок одягу, який дуже швидко розвивається та з кожним днем збільшується.
Проблема или Возможность
Цільова аудиторія: студенти.
Основна проблема, яка вирішується: носіння
великого рюкзаку, коли в університет потрібен лише один зошит.
Решение (Продукт или Услуга)
Рубашка, з спеціальним карманом на спині, розмір якого розроблявся спеціально під зошити А4 формату та менші.
Конкуренты
Прямих конкурентів на ринку не має, але є товари-субститути у вигляді великих сумок-бананок,сумок та рюкзаків.
Преимущества или дифференциаторы
Перевага товару полягає в його унікальності, та у поєднанні двох потреб студента: одяг та зошит на заняттях.
Финансы
Стартова ціна продажу 449 гривень. Мета продавати у рік не менше 1000 одиниць товару, тому ціль на 5 років 2 250 000, з яких чистого прибутку 1 000 000.
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції потрібні на закупку матеріалів та технології виробництва.