Фото - Гриль-бар
43145

Гриль-бар "Ворона"

Створення нового бару у місті Золочів

Україна, Львівська область
Галузь: Громадське харчування, Розвага, Торгівля, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 12.12.2019
Min інвестиція
$  85.000
Показати контакти
Всього необхідно
$ 85.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ

Ідея

Нашою ідеєю є бар розважального формату. Заклад громадського харчування з великим асортиментом напоїв, простою і смачною кухнею. Особливістю є наявність кальянів, караоке та різноманітних розваг. Заклад розраховано як на вечірній відпочинок для молоді, так і на обідню перерву.
Основною перевагою ідеї, є те, що закладів аналогічного типу в Золочеві не існує, а оскільки місто стало на активний шлях індустріалізації ми хочемо першими зайняти дану нішу, щоб задати щонайвищу планку обслуговування, цим самим забезпечити собі постійне місце на ринку і відсутність конкуренції в майбутньому.

Поточний стан

Проект знаходиться на завершальному етапі створення бізнес плану, уже є попередня домовленість з власником приміщення для оренди, список поставщиків, написане меню, також підібране все необхідне устаткування.

Ринок

Цільова аудиторія - середній клас. Їм від 18 до 45 років, це всі верстви населення від студентів які хочуть активно відпочити до офісних працівників в очікуванні вихідних. У студентів завжди багато вільного часу і вони хочуть його витрачати в спілкуванні один з одним, старші ж люди хочуть відпочити у приємній молодіжній атмосфері. Цільова аудиторія ділиться на 70% чоловіків та 30% жінок.
Після офіційного запуску та виправлення усіх помилок визначених на першому та другому етапах пробного відкриття, ми плануємо відвідуваність у розмірі 70 гостей у будній день та 116 гостей у вихідний, що привиде до середнього заробітку 10 500 грн у будній день та 29 000 у вихідний відповідно.

Проблема або Можливість

1. Число покупців. Зі збільшенням населення зростає попит на наші послуги.
2.Смаки споживачів. Під впливом моди, реклами та інших факторів смаки споживачів змінюються з тією чи іншою швидкістю, що призводить до зміни попиту. Оскільки, у місті не велика конкуренція, приватні підприємства не оновляють заклади, попит продовжується через те, що немає вибору.
3. Зміна цін на взаємопов'язані товари тобто товари, споживання яких певним чином пов'язане зі споживанням даного товару. В цій ситуації напрямок зміни попиту залежить від того, якими є спряжені товари: взаємозамінними чи взаємодоповнюваними, якщо товари є взаємодоповнюваними, то між ціною на один із них і попитом на інший існує зворотний взаємозв'язок.
4. Очікування споживачів. Міркування споживачів щодо темпів інфляції в майбутньому, зміни відносної вартості товарів, наявності товарів , зміни майбутнього доходу можуть суттєво змінювати попит на ті чи інші товари, тому зміна смаків, очікувань і доходів споживачів, а також числа споживачів на ринку та цін на спряжені товари приводить до того, що споживачі за тими ж самими цінами купують більшу (або меншу), ніж раніше кількість одиниць даного товару, тобто крива попиту перемішується вправо або вліво на нову позицію.
5. Потреба в товарі. У місті Золочів є яскраво виражена необхідність у закладі такого типи оскільки ми пропунуємо великий спектр послуг яких немає у данному місті. Також після аналізу конкуренції було виявлено що у місті у вихідні дні спостерігається повна заповненість усіх закладів найблищих конкуретів, з чого слідує що закладів такого типу у місті недостатньо.
6. Величина доходів (платоспроможність потенційних покупців). Дохід середньоститичного золочівянина становить від 6 000 до 9000 грн\міс. При середньому чеку на обідню перву на гостя 100 грн, а на вечірній відпочинок 250 грн, очевидно що ціни нашого закладу адаптовані під платоспроможність населення.
7. Відсутність заміни товару або конкуренції на ринку зумовлена тим що наш заклад надає великий спектр послуг єдиний у Золочеві.
8. Повільне зміна споживчих смаків і звичок покупців нівелюється постійними змани у меню та внесеннями змін в інтер’єр взалежності від необхідності в даних змінах та відгуках гостей.
9. Переконання споживачів, що збільшення цін виправдане підвищенням якості товару, випуском новомодних виробів буде підкріплена довірою гостей до закладу, чого ми доб’ємося виконанням цілей поставлиних у п. 1.7. Цілі (бізнес-план)

Рішення (Продукт або Послуга)

В меню бару є більше 50-ти позицій міцного і легкого алкоголю. Широка коктейльна карта включає не менше 30 коктейлів та 10 видів наливок власного виробнитства. Частка бару в загальній виручці 50-55%. Основний заробіток бару - це пиво та наливки власного виробнитства. Їх частка становить близько 35% - пиво, 30% - наливки, коктейлів - 15%, міцний алкоголь - 15% і безалкогольні напої 5%.
Меню кухні є поєднання найпопулярніших напрямків. Представлені тільки страви-хіти - популярні у всіх вікових груп ти визнаних класичними.
У вечірній час є можливість поспівати у караоке з широким вибором пісень, а токож насолодитись кальянами на любий смак. Це приверне увагу місцевої молоді та суттєво підніме середній чек на одного гостя.
Караоке та кальяни починають свою роботу з 19 год щоденно та працюють до закриття закладу.
Також плануються перегляди спортивних подій та щотижневе влаштовування тематичних вечорів. Що приверне увагу як студентів так і старших верств населення.
Години роботи закладу: неділя-четвер з 12:00 до 00:00, п’ятниця-субота з 14:00 до 02:00.

Конкуренти

Конкурентні переваги

Караоке - являється одною з основних конкурентних переваг оскільки закладів подібного плану у Золочеві немає, займаючи дану нішу ми стаємо лідерами ринку оскільки відсутня конкуренція.

Щотижневе проведення тематичних вечірок - даний вид розваг у Золочеві також відсутній, ми розглядаємо його здебільшого як рекламний хід для залучення нових гостей, але це також буде піднімати кількість гостей та середні чеки гостей за рахунок введення нових тематичних страв та напої.

Кальяни - це один із способів залучення молодої аудиторії, наявність кальянів дасть змогу гостям відпочити у закладі у якому є кухня, бар, караоке, а не шукати у місті кальянні, яких не так багато і які не мають такого спектру пропозицій

Авторське барне меню - внесе різноманітність і виділиться серед інших одноманітних маню інших закладів, чим зможе залучити постійних гостей.

Авторське кухонне меню - демократичність цін а також новий погляд на кухню що кардинально відрізняється від місцевих поглядів, розрахований на максимальну клієнтоорінтованість зможе захопити місцевий ринок як серед офісних працівників в обідній перід, так і більш молоду аудиторію у вечірній перід.

Транслювання спортивних подій - цей спосіб як і проведення тематичних вечірок являється водночас як рекламним ходом так і способом наповнення закладу гостяму закладу та підвищення продаж. Але навідміну від вищиназваного являється способом залучення більш старшої аудиторії, що позитовно відобразиться на прибутку закладу.

З списком конкурентів можна ознайомитись при зустрічі

Переваги або дифференциатори

Караоке - являється одною з основних конкурентних переваг оскільки закладів подібного плану у Золочеві немає, займаючи дану нішу ми стаємо лідерами ринку оскільки відсутня конкуренція.

Щотижневе проведення тематичних вечірок - даний вид розваг у Золочеві також відсутній, ми розглядаємо його здебільшого як рекламний хід для залучення нових гостей, але це також буде піднімати кількість гостей та середні чеки гостей за рахунок введення нових тематичних страв та напої.

Кальяни - це один із способів залучення молодої аудиторії, наявність кальянів дасть змогу гостям відпочити у закладі у якому є кухня, бар, караоке, а не шукати у місті кальянні, яких не так багато і які не мають такого спектру пропозицій

Авторське барне меню - внесе різноманітність і виділиться серед інших одноманітних маню інших закладів, чим зможе залучити постійних гостей.

Авторське кухонне меню - демократичність цін а також новий погляд на кухню що кардинально відрізняється від місцевих поглядів, розрахований на максимальну клієнтоорінтованість зможе захопити місцевий ринок як серед офісних працівників в обідній перід, так і більш молоду аудиторію у вечірній перід.

Транслювання спортивних подій - цей спосіб як і проведення тематичних вечірок являється водночас як рекламним ходом так і способом наповнення закладу гостяму закладу та підвищення продаж. Але навідміну від вищиназваного являється способом залучення більш старшої аудиторії, що позитовно відобразиться на прибутку закладу.

Фінанси

При 58 місць для посадки ми розраховуємо на відвідуваність 70 гостей у будні та 116 у вихідні дні, за попердніми розрахунами відповідно до складеного меню та середнього паказника серед конкурентів середній чек становитиме 150 грн у будні день та 250 грн у вихідний день відповідно.
Це дозволяє вирахувати рентабельність закладу у розмірі 47,96%.
Чистий дохід у такому випадку становить 212 000 грн\міс

Бізнес-модель

Місцезнаходження бару - одна з центральних вулиць міста у місті Золочеві. Таке розташування за рахунок великого потоку клієнтів забезпечить швидкий та стабільний розвиток. Також це можливість ефективно оптимізувати витрати на рекламу за допомогою видимого місця.

Це невеликий бар з невеликою площею з посадкою гостей від 55 до 70 чоловік в якому використовуються інтер'єрні рішення, спрямовані на всі категорії людей.

Барна стійка контактна, тобто обслуговування гостей відбувається не тільки офіціантами, а й барменами. Що суттєво пришвидшує час обслуговування гостей та їх комфорту. Гості, перебуваючи в барі, спілкуючись в комфортному середовищі, отримують сервіс ресторанного обслуговування з низькими цінами на асортимент бару і кухні.

В меню барів є більше 50-ти позицій міцного і легкого алкоголю. Широка коктейльна карта включає не менше 30 коктейлів та 10 видів наливок власного виробнитства. Частка бару в загальній виручці 50-55%. Основний заробіток бару - це пиво та наливки власного виробнитства. Їх частка становить близько 35% - пиво, 30% - наливки, коктейлів - 15%, міцний алкоголь - 15% і безалкогольні напої 5%.

Меню кухні є поєднання найпопулярніших напрямків. Представлені тільки страви-хіти - популярні у всіх вікових груп ти визнаних класичними.

У вечірній час є можливість поспівати у караоке з широким вибором пісень, а токож насолодитись кальянами на любий смак. Це приверне увагу місцевої молоді та суттєво підніме середній чек на одного гостя. Караоке та кальяни починають свою роботу з 19 год щоденно та працюють до закриття закладу.

Також плануються перегляди спортивних подій та щотижневе влаштовування тематичних вечорів. Що приверне увагу як студентів так і старших верств населення.

Середній чек - від 150 до 250 грн.

Години роботи закладу: неділя-четвер з 12:00 до 00:00, п’ятниця-субота з 14:00 до 02:00.

Цільове призначення інвестицій

Інвестиції на відкриття Сума грн

Реєстрація, включно з отриманням всіх дозволів 16 000

Послуги дизайнерської компанії 20 000

Підготовка приміщення (інтер’єр) 350 000

Підготовка приміщення (екстер’єр) 350 000

Закупівля обладнання (кухня) 400 000

Закупівля обладнання (бар) 300 000

Кошти для забезпечення роботи (перші 3 місяць) 564 000

Всього 2 000 000

Пропозиція інвестору

Пропозиція заключається в наступнуму - до повернення початкової суми вкладу інвестора ми працюємо з наступним поділом коштів - 60% чистого прибутку в місяць - інвестору, 40% чистого прибутку в місяць - нам.
Після повернення початкової суми вкладу інвестора 20% чистого прибутку в місяць - інвестору, 80% чистого прибутку в місяць - нам.
Умови відсткової ставки до кінця існування закладу.

Команда або Керівництво

Ризики

Збільшення конкурентів.

Зменшення попиту.

Невдала інвестиційна політика.

Вплив на підприємство змін законодавства та регулятивних заходів.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

немає

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

немає
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility453
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт