Вивести рівень автомийних послуг на новий рівень, вносити ноухау на ринок. Створити плацдарм для розвитку автокультури України.
Текущее состояние
Є розроблений бізнес проект з описом основних етапів, базових грошових потоків. Описом необхідності коштів і рівнем очікуваного прибутку.
Рынок
Для розуміння усіх можливостей та перспектив проекту, перш за все потрібно описати цільову аудиторію компанії. Усі послуги, які планується надавати можна умовно розділити на категорії. Так, наприклад, такі послуги, як однофазна мийка та сухе прибирання у салоні підійдуть для тих, хто хоче підтримувати своє авто у чистоті, але не бачить потреби у ретельному прибиранні та не бажає витрачати значні кошти. Це можуть бути такі споживачі, як працівники таксі, працівники патрульної поліції, пересічні громадяни, які проводять час у авто переважно на шляху “дім-робота-дім” і т.д. В противагу цьому слід виділити особливий напрям послуг, так званий детейлінг, який передбачає детальне та дбайливе поводження з авто. Такий спектр послуг не є і не може бути дешевим через великі витрати часу та спеціалізованих пристроїв і засобів. Через це послуги детейлінгу будуть більш затребувані серед споживачів, які люблять своє авто, вимагають особливого та дбайливого ставлення до нього. Це можуть бути люди, які проводять більшу частину дня в авто або ж люди, які володіють ексклюзивними автомобілями.
Проблема или Возможность
Ринок автомийних послуг у м. Львів є доволі широким та представлений у двох основних напрямках: мийки самообслуговування та стаціонарні мийні комплекси. Разом з тим є лише кілька місць, де тобі можуть надати комплексні послуги по миттю та чистці як екстер’єру, так й інтер’єру авто. Зокрема, такий напрям, як детейл мийка та чистка салону пропонує лише обмежена кількість компаній.
Решение (Продукт или Услуга)
Основний перелік послуг:
Мийка однофазна;
Мийка двофазна;
Мийка трифазна;
Суха чистка салону;
Вологе прибирання салону;
Хімчистка;
Відновлення шкіри;
Хімічне відновлення фар;
Захист фар поліуританом;
Антигравійний захист переду (оклейка поліуританом);
Нанесення рідкої кераміки на авто;
Нанесення гідрофобного покриття на авто (віск);
Антидощ на скло;
Хімічне відновлення гуми (чорніння);
Полірування авто;
Мийка підкапотного простору;
Миття та консервація підвіски та дна;
Детейл мийка підкапотного простору;
Детейл чистка салону;
Детейл мийка;
Зважаючи на конкуренцію на ринку та специфіку послуг, компанія “Lemberg garage” націлена на створення простору, де людина незалежно від її бажання витрачати гроші на догляд за авто та її ставлення до нього матиме змогу отримати якісні послуги за оптимальними цінами у короткий термін з максимальною зручністю для неї.
Конкуренты
Основним конкурентом на ринку є компанія "Imperial Garage". Компанія успішно займається наданням послуг детейлінгу авто. Є певна кількість конкурентів з нижчою якістю надаваних послуг. Загалом, ринок послуг детейлінгу в Україні і зокрема у Львові тільки розвивається.
Преимущества или дифференциаторы
Якщо проводити порівняння з прямими конкурентами, то можна відмітити те що планується виконувати той же спектр послуг, проте за дещо нижчими цінами, окрім того, планується надавати послуги не лише з комплексного детейлінгу, а й вибіркові послуги, які необхідні клієнтам.
Финансы
Ознайомитися з фінансовими потокамиможна у презентації приєднаній до проекту
Бизнес-модель
З основами закладеної бізнес моделі можна ознайомитися в прикладеній презентації.
Целевое назначение инвестиций
Купівля обладнання $10 148,00
Ремонт $5 000,00
Облаштування гостьової кімнати $3 352,00
Організація циркуляції води $2 000,00
Організація вентиляції $2 000,00
Отримання дозволів $1 000,00
Зовнішні вивіски $1 000,00
Предложение инвестору
Пропозиції по частці бізнесу або інші умови краще обговорювати безпесеродньо в двосторонньому порядку, але к перший крок хотів би відмітити, що сума інвестиційних коштів буде повернута у найшвидший проміжок часу, шляхом виплати більшоїчастини прибутків до повної виплати інвестиційних коштів.
Ризики при запроваджені бізнесу існують завжди. Основним ризиком даного бізнес проекту вважаю, те що існують певні складнощі з правильною організацією приміщення, цінової політики та вибором діючої рекламної стратегії. Таким чином в перші місяці робота над помилками може призвести до просідання в отриманні прибутку допоки не буде знайдено оптимальні сценарії подальшого розвитку. Також існує складність з пошуком кваліфікованих кадрів, що також може вплинути на прибутки при початку роботи.