Фото - Відкриття топового магазину профессійної косметики в Україні
42460

Відкриття топового магазину профессійної косметики в Україні

Україна, Дніпропетровська область
Галузь: Торгівля, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 31.10.2019
Min інвестиція
$  5.000
Показати контакти
Всього необхідно
$ 15.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Сучасна жінка готова витрачати не менше 15% свого доходу на покупку косметики. Тому бізнес на цих товарах стабільно популярний і має постійний попит. Відкриття мережи магазинів - Ассортимент ( перукарська техніка, манікюрна техніка, професійний догляд за волоссям і тп.). Основна мета цього підприємства – це максимально можливий прибуток. Прибуток прямо пропорційно залежить від продуктивності і формування комфортної атмосфери. Звідси витікає, що лише при максимальній продуктивності і ефективному задіюванні абсолютно всіх виробничих ресурсів можна буде досягнути максимального прибутку.

Поточний стан

В даний час розроблений бізнес-план, логотип, слоган, ідея. Магазинів, що діють - немає.
Є потенційні клієнти - салони.

Ринок

Основна цільова аудиторія магазина:
Жінки від 25 до 45 років (40%).
Дівчата від 16 до 24 років (30%).
Жінки від 46 до 60 років (20%).
Чоловіки від 30 до 50 років. (10%).
Нашими клієнтами можуть бути, як майстри і повноцінні салони краси, так і звичайний клієнт, прийшовший знайти якісний крем для рук, або маску для волосся.
Наш магазин з продажу профессійної косметики орієнтуватиметься на покупців з будь-яким доходом.

Проблема або Можливість

Діяльність майбутнього підприємства буде направлена на надання послуг у сфері краси. Сучасна жінка готова витрачати не менше 15% свого доходу на покупку косметики і парфюмерії. А якщо то є її постійний дохід, наприклад, перукарство тут взягалі нема питань. Багато хто готовий економити навіть на їді, але забезпечувати себе необхідними засобами краси. Тому бізнес на цих товарах стабільно популярний і має постійний попит.
Наш клієнт буде отримувати якісний і дійсно профессійний продукт. Йому будет надаватися можливість накопичувати бонусы і отримувати знижки. Салони краси - також э нашими потенційними клієнтами, усі закупівлі для своїх послуг у салоні вони можуть робити у нас за спеціальними цінами і паралельно отримувати сертифікат якості на придбанний продукт. В подальшому може плануватися відкриття "школи краси", де кожна людина зможе отримати дипломи майстра у будь якій сфері ( перукар, майстер манікюру, косметолог). Це забезпечить на ринку України дійсно кваліфікованих майстрів.

Рішення (Продукт або Послуга)

Діяльність майбутнього підприємства буде направлена на надання послуг у сфері краси. Ассортимент магазину будет приблизно такий:
- техніка для перукарів і майстрів манікюру
- догляд за волоссям
- гель-лаки и догляд за манікюром
- догяд за тілом і тп.
Майстрам не обов'язково треба буде замовляти, наприклад, лаки для манікюру в інтернеті. і не бути впевненим в іх якості. Кожна людина зможе придбати товар, попередньо його затестувавши.

Конкуренти

Конкуренти:
Онлайн-магазини косметики і парфюмерії.
Аналогічні магазини.
Гіпермаркети з відділами косметики і інших товарів.
З кожним з конкурентів можна і потрібно боротися. Поважно знати конкурента «в обличчя», аналізувати асортимент і ціни, переваги і недоліки. Тоді скласти свою успішну політику компанії і маркетингову стратегію нескладно.
Не дивлячись на велику конкуренцію практично у всіх сферах, попит високий, тому ми створимо магазин, в якому поєднуватимуться хороший асортимент, відмінну якість товарів, високий рівень сервісу і вигідне місцерозташування.

Переваги або дифференциатори

Наша перевага в
- знанны продукту і високого рівня обслуговування. Будь-який покупець, зможе отримати повну інформацію про продукт і його використання від продавця-консультанта.
- iнтер'єр: наш стиль, дизайн і атмосфера буде настільки приємною, що клієнт не захоче покидати магазин.
- якість продукту: вся продукція матиме сертифікат якості. Надалі бажання, - стати основними дистриб'юторами якісних іноземних товарів до України.

Фінанси

Так як, наш магазин з продажу профессійної косметики орієнтуватиметься на покупців з будь-яким доходом, тому ціни на різні товари - будуть різні.
Середній чек - 250 - 300 грн
В ближайщі 5 років мета 40% зростання - по 7% протягом наступних п'яти років – тяжка, амбітна, але досяжна.

Бізнес-модель

Модель класичного рітейла:
1 - роздріб
2 - опт
3 - інтернет магазин

Цільове призначення інвестицій

Ремонт і Устаткування
Закупівля товару
Маркейтинг і реклама
Стартові витрати

Пропозиція інвестору

Можна вирішити в процесі переговорів
Можливо: 50\50

Команда або Керівництво

Ризики

Ми маємо риски, але ми також можемо знайти рішення оминути їх.
1. Поява сильних конкурентів поблизу - Рішення: Постійний аналіз конкурентів. Активна рекламна стратегія. Накопичувальна система знижок.
2. Різке збільшення ціни оренди приміщення - Рішення: Укладення договору на довгий термін оренди (мінімум на 1-1,5 роки)
3. Різке подорожчання закупівлі товарів - Рішення: Топові позиції купувати в максимально можливих об'ємах
4. Зниження купівельної здатності унаслідок економічної кризи - Рішення: Розпродаж дорогих позицій, закупівля дешевших аналогів
5. Невдала перша закупівля – товар стоїть, гроші витрачені - Рішення: Аналізувати попит, конкурентів, не купувати надто багато товару на старті, коли немає аналізу продажів.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Досвід роботи в роздрібної торгівлі - 2 роки. Поглиблене знання асортименту професійної перукарської і манікюрної техніки, професійного догляду за волоссям і тп.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility162
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт