Розвиток мережі продуктових магазинів формату "за крок до дому" з впровадженням програми доставки продуктіа за 29 хвилин
Текущее состояние
На разі маємо діючий магазин у форматі самообслуговування в центрі міста Київ. Місячний оборот якого складає 900000-1000000 грн. Розроблено структуру для відкриття 10 магазинів з місцями видачі замовлень онлайн. Відпрацьовані та налагоджені зв'язки з поставщиками товарів. Розроблно та напрацьовано власну методику в обслуговуванні клієнтів.
Рынок
Даний продукт розрахований в сегменті ринку продуктового рітейлу доступний для 100% клієнтів закладів.
Проблема или Возможность
Проек розраховано та відпрацьовано з аналізу ринку, взятому за основу центральну частину міста Київ. Суть ідеї полягає в здійсненні доставки продуктів харчування до клієнта до 29хвилин.
Решение (Продукт или Услуга)
В цілому, відпрацьовано широкий асортимент товарів для магазину в форматі "за крок до дому", який покриває до 85% потреб клієнта тут і зараз. В основі даного проекту закладено саме впровадження програми "доставимо за 29 хв". Даний проект забезпечує клієнту вільний час для власних потреб. За дослідженнями, людина відвідуючи супермаркети, гіпермаркети, тритить часу від 45хв до 4годин
Конкуренты
На разі схожа модель розрахунку по товару є в магазинах мережі "Велика Кишеня" , "Веллмарт". Та дана мережа не є і не може бути конкурентом для нас.)
Преимущества или дифференциаторы
Наша модель обслуговування клієнтів є індивідуальною. Вдосконалюється повсякчас і не може бути схожою або скопійованою.
Финансы
За розрахунками в які було взято за основу місто Київ, оборот по одному магазину очікується від 800000 грн місячного обороту. Прибуток вираховується в залежності від планових затрат підприємства - і становить від 120000 грн в місяць
Целевое назначение инвестиций
Для розроблення мобільного додатку та відкриття магазинів
Предложение инвестору
частка інвестору буде обговорюватися при зустрічі, в залежності від обсягів та форми інвестицій