Торгівля на ринку з мінімальною націнкою та збільшеним об'ємом.
Поточний стан
Розроблений план і є деякі напрацювання із фермерами
Ринок
Ринок "шувар"
Оптова та роздрібна торгівля
Вікова категорія від 20 і до 80 років
Це як і оптові покупці(ресторани/магазини/ринки)
Проблема або Можливість
Проблеми
Високі ціни на оптовому ринку
Малий товарооборот фермерських підприємств
Вирішення
Залучення фермерів до співпраці, збільшення продаж на ринку, зменшення цінової політики
Рішення (Продукт або Послуга)
Продукти харчування( овочі)
Конкуренти
Конкуренти на ринку
Це приватні особи( в більшості перекупщики), які торгують тим же товаром але з більшою націнкою.
Переваги або дифференциатори
Відмінність в цінах
Фінанси
Встановити конкуренцію перекупщикам
Закупка товару залежить від сезону та попиту на нього.
В ціну вкладається затрати на доставку і оплату праці і робиться мінімальна націнка
Приклад
В фермера закупка картоплі 10 грн
Доставка і затрати на торгівлю становлять 1 грн
Собівартість получається 11 грн при тому робимо мінімальну націнку 50 коп збільшуючи об'єм продаж
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції потрібні для того щоб змінити ринок і зробити товари першої необхідності більш доступними для людей