Торгівля на ринку з мінімальною націнкою та збільшеним об'ємом.
Текущее состояние
Розроблений план і є деякі напрацювання із фермерами
Рынок
Ринок "шувар"
Оптова та роздрібна торгівля
Вікова категорія від 20 і до 80 років
Це як і оптові покупці(ресторани/магазини/ринки)
Проблема или Возможность
Проблеми
Високі ціни на оптовому ринку
Малий товарооборот фермерських підприємств
Вирішення
Залучення фермерів до співпраці, збільшення продаж на ринку, зменшення цінової політики
Решение (Продукт или Услуга)
Продукти харчування( овочі)
Конкуренты
Конкуренти на ринку
Це приватні особи( в більшості перекупщики), які торгують тим же товаром але з більшою націнкою.
Преимущества или дифференциаторы
Відмінність в цінах
Финансы
Встановити конкуренцію перекупщикам
Закупка товару залежить від сезону та попиту на нього.
В ціну вкладається затрати на доставку і оплату праці і робиться мінімальна націнка
Приклад
В фермера закупка картоплі 10 грн
Доставка і затрати на торгівлю становлять 1 грн
Собівартість получається 11 грн при тому робимо мінімальну націнку 50 коп збільшуючи об'єм продаж
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції потрібні для того щоб змінити ринок і зробити товари першої необхідності більш доступними для людей