Фото - DuckTest
39295

DuckTest

Сервіс оцінки безпечності харчових та косметичних продуктів

Україна, місто Київ
Галузь: Легка промисловість, Громадське харчування, Харчова промисловість, Послуги, сервіс, Інше
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 17.06.2019
Рейтинг
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Створення інтерактивного сервісу оцінки харчових і косметичних продуктів згідно їх екологічності (наявності в них шкідливих речовин і мікропластиків)

Поточний стан

- Проект працює над валідацією ідеї (вивчення ринку, створення лейдінгової сторінки, трекшн) і створенням прототипу
- Створено сторінку в соцмережах -
- Створено Чатбот пошуку за кодами товарів (в розробці, проробляємо українські коди)
- Створюється сайт, який буде дублювати інформацію про проект і доповнювати актуальною інформацією, щодо продуктів харчування та побутових товарів.

Ринок

Наша цільова аудиторія це:
- матері з дітьми (18-64р.),
- вагітні,
- алергіки,
- люди з різними типами дієти,
- eco-фани.

В Україні:
За даними національних органів влади, частка міських домогосподарств становить приблизно 8,5 млн. Грн.
39% українців використовують мобільні пристрої, щоб знайти інформацію про конкретний продукт, ще 36% - дивитися відео з ними, а 25% - онлайн. (Компанія TNS).
30% українців схильні до алергії.
Приблизно 400тис. вагітностей щороку.
Тільки на цукровий діабет кількість хворих становить 6-8% від популяції - 2,5млн. людей в Україні.
Ті, хто здійснює покупки в Інтернеті, перевіряють інформацію про продукт, не менше 2 млн.100тис користувачів в Україні.

Загальносвітова тенденція: ринок здорового харчування і екологічних продуктів постійно зростає.

Проблема або Можливість

1. Отримання достовірної інформації про склад і екологічність товарів, що є надзвичайно важливим для здоров'я. Інструмент дозволить класифікувати товари в залежності від ступеня шкідливого впливу на організм та навколишнє середовище;
2. Ефективність заходів контролю за дотриманням прав споживачів;
3. Боротьба з корупцією, покращення екологічної ситуації;
4. Вирішення проблеми доступу до інформації про продукти хачування та косметичні товари;
5. Контроль за походженням та легальністю процедури ввезення товарів, а також відгуки споживачів.

Рішення (Продукт або Послуга)

Це мобільний додаток, який містить базу харчових і екологічних продуктів, яка створюється і оновлюється за допомогою користувачів сервісу і існуючіих відкритих даних. На основі існуючих міжнародних екологічних нормативів ми визначаємо класифікацію продуктів за рівнем екологічності, виявляємо наявність і класи алергенів, мікропластиків і шкідливих речовин, який міститься у товарах, інформуємо щодо їх впливу на навколишнє середовище і потенційні ризики для людини.

Конкуренти

Не має аналогів на території України. Деякі подібні є за кордоном, але мають ряд недоліків, які усуватиме наш продукт:
1) Open Food Facts, антикорупційний та екологічний аспект не враховано. Нелояльний до користувачів інтерфейс,
2) Code Check, подібний до Open Food Facts, надає інформацію про склад продуктів харчування та особистої гігієни. Невелика кількість і категорій товарів (в межах Німеччини), перевантаженість рекламою.
3) Kwalito.
Всі подібні інструменти (10+) ми протестували, виявили переваги і недоліки. Жоден не дає комплексного вирішення проблеми і не є прямим аналогом.

Переваги або дифференциатори

1) унікальність інструменту для українського ринку - дозволить відслідковувати склад харчових продуктів, їхній вплив на організм людини та навколишнє середовище, як самих продуктів, так і їх окремих складових і пакування;
2) ідентифікація "шляху товару" (антикорупційний аспект) - дає змогу виявляти контрафактний, контрабандний товар, "сірий імпорт";
3) увага до мікропластиків, які виділяє товар, їхній вплив на довкілля;
4) гейміфікація - віртуальні бали (quacks/кряки) за наповнення і уточнення бази, для обміну на різні типи підписки;
5) особистий кабінет з налаштуваннями бажаних інгредієнтів продуктів.

Фінанси

Розмір ринку тільки в Україні 5млн. користувачів
Мінімальна кількість користувачів 5-7% - це 350 тис.
При вартості підписки 7$/ рік принесуть $2млн.450тис. або $12млн. за 5 років тільки в Україні зі щорічним зростанням 40% при виході на Європейський ринок.

Бізнес-модель

- Преміум-підписка для користувачів
- Генерація і продаж даних для бізнесу.

Вартість мобільних додатків, що використовуються в сегменті продовольчої та здорової їжі, становить $3 - 9 на рік підписки. Ми візьмемо середній показник - $7. Ціна визначається з урахуванням купівельної спроможності населення.
Мінімальна кількість користувачів на потенційному ринку, які можуть використовувати підписку на додаток - 5-7%. - це 350 тис. осіб, очікуваний річний дохід - $2млн.450тис.
У перший рік після запуску ми плануємо залучити до 5% потенційних користувачів - це майже 18 тис. Чоловік, тому очікуваний дохід складе не менше $125тис., що дозволить повністю покрити перші інвестиції.

Цільове призначення інвестицій

Гроші потрібні на пілотний запуск проекту (MVP):
- видатки на розробку продукту (заробітна плата проектувальника, дизайнер, розробник мобільного додатку, розробник back-end, тестувальник) - 544 тис.грн.
- customer development (інтерв'ю, збір та опрацювання відгуків про продукт) - 56 тис.грн.
- технічна підтримка (хостінг, адміністрування, інтеграція, користування міжнародною базою штрих-кодів) - 108,93 тис.грн.
- просування продукту, реклама (робота маркетолога, SMM, PR) - 81,6 тис.грн.

Пропозиція інвестору

Ми пропонуємо інвестору долю 7% за оцінкою $30тис.
Активні продажі через рік після інвестицій.
Очікуване зростання вартості 5-7К до 2021 року за рахунок наступних факторів:
- трендовий напрям,
- розробка закриває щоденну проблему користувачів,
- опитування міжнародних компаній підтверджують інтерес до подібних продуктів.

Команда або Керівництво

Ризики

Поява державних безкоштовних мобільних додатків схожого функціоналу.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Участь в програмі Open Data Challenge

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Один з переможців півфіналу конкурсу Open Data Challenge.
Проект було відібрано для проходження програми Traction Camp.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility154
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт