З метою успішної реалізації додатку необхідно аналіз тенденцій двох ринків:
1. Професії ріелтора, а саме кількісні показники, та тенденції розвитку професії.
2. використання додатків споживацьким ринком, тенденції росту використання додатків та смартфонів для здійснення тих чи інших операцій
У результаті аналізу цих ринків, зроблено такі підсумки:
1. Ринок професії ріелтора.
1.1. У світі:
У більшості країн Європи професія ріелтора є ліцензованою, однак в деяких країнах, все ще залишається як офіційна діяльність, так і не офіційна.
В середньому на країну з населенням близько 10 мільйонів громадян, працює понад 15 тис ріелторів, так:
за офіційними даними в Чехії (населення) зареєстровано 14 602 ріелторів, за неофіційними даними працює понад 25 000, на 720 мешканців один ріелтор;
в Болгарії 15 000 осіб зареєстровано, за неофіційними даними у двічі більше - 30 000 осіб;
в Німеччині (щоправда з більшою к-стю населення) зареєстровано 30 000 осіб.
1.2. В Україні
Діяльність ріелторів не є офіційною, тому підрахувати точну к-сть ріелторів неможливо, але орієнтовно за даними чотирьох джерел (агенцій, неофіційних реєстрів):
по Києву працює понад 3 000 ріелторів
всього по Україні понад 8-10 тис ріелторів.
2. Ринок використання додатків:
2.2. У світі:
За даними недавнього звіту дослідника ринку Newzoo, кількість користувачів смартфонів у 2018 році перетнуло 3 мільярди, що становить близько 39% населення світу. Очікується, що до 2021 року кількість користувачів зросте до 3,8 млрд., Що свідчить про величезні можливості для розробників програм.
Очікується, що споживачі завантажуватимуть у 2022 році мобільні додатки на 258.2B. (Джерело: Statista). Нині близько 700 мільйонів.
Сукупна кількість програм, завантажених з Apple App Store, досягла 180B у 2017 році. В період з червня 2016 року по червень 2017 року було завантажено 50 мільярдів додатків, тоді як у період з червня 2015 року по червень 2016 року це число становило 30 мільярдів. Звичайно, ці цифри включають також власні програми для iPad. Відповідні цифри для Google Play недоступні, але можна очікувати, що вони будуть набагато вищими.
У 2018 р. У Amazon Appstore було доступно близько 450 000 мобільних додатків.
Amazon Appstore, поступово збільшував кількість програм, які він пропонує для пристроїв Amazon. Показник за третій квартал (452 054) становив 1,96% зростання порівняно з попереднім кварталом та 20% більше, ніж у третьому кварталі 2017 року.
42% малих підприємств мають власну мобільну програму.
(Джерело: Clutch)
Мобільні програми можуть підвищити лояльність клієнтів, імідж бренда та ефективність працівників. Але будь-який бізнес потребує по-справжньому розуміння вхідних даних, необхідних для створення та підтримки успішної програми. Це особливо стосується малих підприємств, які мають обмежені ресурси.
42% інтернет-покупців використовують магазини або комунікаційні програми після сеансу покупок.
Мобільні користувачі витрачають 87% свого часу в програмах.
(Джерело: Comscore)
Лише 13% часу на мобільні телефони, присвячені веб-серфінгу.
2.3. В Україні
Згідно статистичним даним за 2018 рік:
45% українців - користуються смартофанми
На 7-8% в середньому зростає кількість купівлі смартфонів за рік;
58% населення - користуються інтернетом, серед них мобільним інтернетом користуються 18,7 млн українців - це 42% населення.
Соціальними мережами користуються 29% жителів України – 13 млн осіб.
З них за допомогою мобільного телефону у соцмережі виходять 22% населення - 9,5 млн.
Відповідно до цих даних, можемо спостерігати тенденцію діджиталізації українців через телефони, що свідчить про зручність використання для своїх споживацьких цілей. Приведемо приклад відсотково охоплення використання додатків з метою отримання тих, чи інших послуг
68,8% - Приватбанк
45,8% - OLX
30,7 - Aliexpress