Фото - Додаток для поєднання клієнтів та ріелторів.
39235

Додаток для поєднання клієнтів та ріелторів.

Україна, місто Київ
Галузь: Нерухомість
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 17.06.2019
Min інвестиція
$  25.000
Показати контакти
Всього необхідно
$ 86.360
Рейтинг
equalizer 113 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Майже кожен колись зіштовхувався з роботою ріелтора:
- як ви потрапили саме на цього ріелтора?
- Чи залишились задоволенні його роботою?
- Чи була зручною комунікація з ріелтором?
Уявіть, на ринку нерухомості:
- отримуєте послуги ріелтора з високим рівнем компетенцій;
- уся комунікація відбувається в межах однієї платформи;
- а ріелторам більше не потрібно витрачати великі кошти на фейкову рекламу, щоб знайти клієнтів та ділитися комісіями?
Все це буде можливо, в додатку “FlatUp”, який поєднує клієнта та ріелтора, та допомогає знайти те, що потрібно.

Поточний стан

1. Проаналізовано ринок, проведенно опитування
2. Зроблено оцінку конкурентів в Україні та світі
3. Прораховано фінансові преспективи розвитку проекту
4. Прописано User-stories
5. Зібрано команду IT-спеціалістів

Ринок

З метою успішної реалізації додатку необхідно аналіз тенденцій двох ринків:

1. Професії ріелтора, а саме кількісні показники, та тенденції розвитку професії.
2. використання додатків споживацьким ринком, тенденції росту використання додатків та смартфонів для здійснення тих чи інших операцій

У результаті аналізу цих ринків, зроблено такі підсумки:

1. Ринок професії ріелтора.
1.1. У світі:
У більшості країн Європи професія ріелтора є ліцензованою, однак в деяких країнах, все ще залишається як офіційна діяльність, так і не офіційна.
В середньому на країну з населенням близько 10 мільйонів громадян, працює понад 15 тис ріелторів, так:
за офіційними даними в Чехії (населення) зареєстровано 14 602 ріелторів, за неофіційними даними працює понад 25 000, на 720 мешканців один ріелтор;
в Болгарії 15 000 осіб зареєстровано, за неофіційними даними у двічі більше - 30 000 осіб;
в Німеччині (щоправда з більшою к-стю населення) зареєстровано 30 000 осіб.

1.2. В Україні
Діяльність ріелторів не є офіційною, тому підрахувати точну к-сть ріелторів неможливо, але орієнтовно за даними чотирьох джерел (агенцій, неофіційних реєстрів):
по Києву працює понад 3 000 ріелторів
всього по Україні понад 8-10 тис ріелторів.


2. Ринок використання додатків:
2.2. У світі:
За даними недавнього звіту дослідника ринку Newzoo, кількість користувачів смартфонів у 2018 році перетнуло 3 мільярди, що становить близько 39% населення світу. Очікується, що до 2021 року кількість користувачів зросте до 3,8 млрд., Що свідчить про величезні можливості для розробників програм.
Очікується, що споживачі завантажуватимуть у 2022 році мобільні додатки на 258.2B. (Джерело: Statista). Нині близько 700 мільйонів.
Сукупна кількість програм, завантажених з Apple App Store, досягла 180B у 2017 році. В період з червня 2016 року по червень 2017 року було завантажено 50 мільярдів додатків, тоді як у період з червня 2015 року по червень 2016 року це число становило 30 мільярдів. Звичайно, ці цифри включають також власні програми для iPad. Відповідні цифри для Google Play недоступні, але можна очікувати, що вони будуть набагато вищими.
У 2018 р. У Amazon Appstore було доступно близько 450 000 мобільних додатків.
Amazon Appstore, поступово збільшував кількість програм, які він пропонує для пристроїв Amazon. Показник за третій квартал (452 054) становив 1,96% зростання порівняно з попереднім кварталом та 20% більше, ніж у третьому кварталі 2017 року.
42% малих підприємств мають власну мобільну програму.
(Джерело: Clutch)
Мобільні програми можуть підвищити лояльність клієнтів, імідж бренда та ефективність працівників. Але будь-який бізнес потребує по-справжньому розуміння вхідних даних, необхідних для створення та підтримки успішної програми. Це особливо стосується малих підприємств, які мають обмежені ресурси.
42% інтернет-покупців використовують магазини або комунікаційні програми після сеансу покупок.
Мобільні користувачі витрачають 87% свого часу в програмах.
(Джерело: Comscore)
Лише 13% часу на мобільні телефони, присвячені веб-серфінгу.

2.3. В Україні
Згідно статистичним даним за 2018 рік:
45% українців - користуються смартофанми
На 7-8% в середньому зростає кількість купівлі смартфонів за рік;
58% населення - користуються інтернетом, серед них мобільним інтернетом користуються 18,7 млн українців - це 42% населення.
Соціальними мережами користуються 29% жителів України – 13 млн осіб.
З них за допомогою мобільного телефону у соцмережі виходять 22% населення - 9,5 млн.

Відповідно до цих даних, можемо спостерігати тенденцію діджиталізації українців через телефони, що свідчить про зручність використання для своїх споживацьких цілей. Приведемо приклад відсотково охоплення використання додатків з метою отримання тих, чи інших послуг
68,8% - Приватбанк
45,8% - OLX
30,7 - Aliexpress


Проблема або Можливість

Проблема ріелторів:
- постійні витрати на пошук клієнтів, великі витрати на фейкову рекламу, що в результаті дискредитує враження про ріелторів і їх компетенції
- відсутність вимог та стандартів до компетенцій ріелторів, що породжує дискредитацію їх діяльності, додаток ставить вимоги конкретного рівня компетенцій, які необхідні для користування ним.
- наразі потрібно ділити комісію з агенціями, і складно працювати самостійно, додаток дає можливість працювати на самого себе, нікому не сплачуючи комісію за угоду.

Можливість для клієнта (орендаря/покупця):
- користування послугами компетентних ріелторів
- зручність отримання послуг, адже вся комунікація відбувається в середині додатку між клієнтом та ріелтором

Рішення (Продукт або Послуга)

Додаток на Android та IOS, який з’єднує ріелторів та клієнтів.

1. Користування зі сторони ріелтора:

- Авторизація в додатку
- Проходження тесту на відповідність компетенцій
- Підтвердження компетенцій
- Ріелтор заповнює стандартну анкету про себе
- Допуск до безкоштовного місяця користування додатком
- Отримує стабільний потік клієнтів та одразу конкретні вимоги щодо об’єкту пошуку
- Зручно формує пропозиції по об’єктам клієнтам та надсилає їм
- Отримує зворотній зв’язок від клієнта. Клієнт має змогу обирати і відсіювати в один клік, що подобається, а що ні.
- Ріелтор аналізує, і надсилає інші пропозиції, чи переходять до наступного етапу
- Домовляються за перегляд (одного, двух чи більше об’єктів), фіксують дати у внутрішньому календарі
- За результатами перегляду: додають в обране, чи відсіють об’єкти.
- У разі успішного перегляду, виставляється шаблон договору, який зручно править онлайн та надсилається клієнту для підтвердження.
- Підписання договору ЕЦП чи вживу.
- Отримання комісії через платіжну систему, яка вбудована в додаток.
- Закриття угоди, отримання зворотного зв’язку від клієнта про ріелтора.
*ріелтор має змогу регулювати свою завантаженість та відмічати це в рамках додатку.
** в рамках пакетних пропозицій мають змогу отримувати додаткове навчання
*** отримання онлайн-консультацій по обслуговуванню

Додатково для клієнта:
- авторизується
- надсилає запит: що шукає (параметри об’єкту) та короткі вимоги щодо ріелтора
- автоматично отримує пропозиції від додатка ріелторів для співпраці
- Обирає ріелтора на основі відгуків, завантаженості та особистих симпатій.
- отримує увесь спектр послуг ріелтора на високому рівні у відповідності етапі пошуку об’єкта.

Конкуренти

Ринок додатків в сфері нерухомості

1. У світі
Протягом останніх 2-3 років ринок додатків у сфері нерухомості суттєво зростає, на сьогодні, можна виокремити близько 10 додатків, які увійшли у споживацький ринок:
- Realtor.com
- HomeSnap
- RedFin
- Trulia
- LoopNet
- Bigger Pockets
- Zillow
- Compass
Однак, якщо аналізувати ключових гравців на ринку, то переважна їх більшість орієнтована на пошук об’єктів нерухомості, однак не на пошук компетентного і професійного ріелтора, власне без якого складно укласти угоду.
Людина, наврядчи, шукаючи для себе нерухомість одразу зупиниться на одному варіанті, і домовлятись з багатьма господарями, знати усі нюанси угоди не можливо, тому валиве професійний супровід.
І ось власне, пошук і співпраця безпосередньо з агентами нерухомості передбачає: Compass ; RedFin; Realtor.com , інші мають опосередкований характер.

2. В Україні
В Україні немає прямого конкурента, однак питання в культурі та звичці пошуку нерухомості, тому можна виділити непрямих конкурентів: маркетплейси Лун.юа та OLX, люди по звичці використовують їх перш за все для пошуку помешкання чи офісів, але в результаті частіше за все співпраця з ріелторами є неминуча, однак рівень професійності останніх потребує кращого рівня.

Переваги або дифференциатори

Для клієнтів (орендарів/покупці)
- Не витрачає час на дзвінки та складну комунікацію з ріелторами, отримує послуги онлайн
- Отримує високий рівень послуг ріелтора
- Не потрапляє на фейки, а одразу отримує реальні пропозиції
- Має можливість самостійно обрати ріелтора, а у разі незадоволення роботою відмовитись (що вплине на загальний рейтинг ріелтора)


Для Рієлторів
- Постійний потік цільових клієнтів
- Незалежність від агентств нерухомості
- Можливість співпрацювати з іншими ріелторами
- Ведення усіх клієнтів в одному додатку, що суттєво економить час та ресурси
- Постійне вдосконалення своїх компетентностей, як за допомогою онлайн навчання, та прагнення мати високий рейтинг.




Фінанси

Фінансова модель полягає в наданні доступу за підпискою. Пробний доступ безкоштовно на місяць після реєстрації нового користувача.
До прикладу, в Києві налічується до 3000 ріелторів, які постійно стикаються з проблемою відсутності клієнтів. Ми налаштовуємо стабільний потік клієнтів та “підігріваємо” їх. Тариф становитиме від 50 до 200 $ для користування ріелтором, а також можливе комплексне підключення відділів продажу та агентств нерухомості з оплатою відповідно до кількості користувачів.
Тарифи дійсні для українського ринку, при виході за кордон можуть змінитись.

Бізнес-модель

Бізнес-модель “Lean canvas”

https://docs.google.com/document/d/1z44zFy3AN6wOKy3m5PVcpyuytbrp-CLltKl5xtOwxxs/edit

Цільове призначення інвестицій

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GCvCvJJMzOp6An0RoCIeSyXxw72LKuu0_MxHPXjIlQQ/edit#gid=0

Пропозиція інвестору

Обговоримо при зустрічі деталі співпраці.

Команда або Керівництво

Ментори-порадники

Ризики

При виході на український ринок:
- 55% населення України не користується смартфонами
- Відсутність культури сплачувати за користування додатком
- Великі витрати на маркетинг для регулярного залучення клієнтів для ріелторів
- Відсутність розуміння, неправильне донесення інформації про цінність продукту
- Відсутність цінності професії ріелтора для клієнта
- Протистояння агенцій нерухомості

При виході на світовий ринок:
- наявність додатків в сфері нерухомості, складність донесення цінності чергового додатку
- великі витрати на маркетинг та просування продуктів на інші ринки
- не врахування усіх особливостей ринку нерухомості та професії ріелтора нерухомості за кордоном


Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Проек Sikorski Challenge в листопад 2017 року, зайняли перше місце в першому раунді, але не брали участь далі з особистих причин.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility139
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт