Фото - Інвестиція в нерухомість (під бізнес кав'ярні)
39069

Інвестиція в нерухомість (під бізнес кав'ярні)

Україна, Львівська область
Галузь: Нерухомість, Громадське харчування, Торгівля, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 06.06.2019
Min інвестиція
$  50.000
Всього необхідно
$ 240.000
Рейтинг
equalizer 88 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Інвестувати в нерухомість (приміщення кав'ярні) щоб отримувати орендну плату в розмірі 10% річних.

Поточний стан

Приміщення готове до запуску ка'вярні на 30% (змонтовано другий поверх з металоконструкцій, розведена проводка під електрику, сигналізацію, відеонагляд), частково підготовлені стіни приміщення під фарбування. Досягнуто домовленостей з іншими підрядчиками (встановлення фасадної вітрини, виготовлення барної стійки тощо). Розроблена конструкція вентиляції та кондиціонування, закуплено частину обладнання. Офрмлено ФОП під потрібну діяльність. Знайдено постачальників частини обладнання під кафе.

Ринок

Наша цільова аудиторія це молоді люди віком від 18 до 35 років. Зокрема точка у Львові це концентрована присутність такої аудиторії в силу того що поряд знаходиться університет імені Івана Франка (головний корпус та багато його факультетів поруч). Трафік станом на 29 травня 17:50-18:05 склав 196 чоловік цільової аудиторії (часовий відрізок заміру 15 хв). Поруч знаходиться багато закладів такого формату і вони усі заповнені, тобто попит на кафе тут не задоволений повністю. Те ж стосується і наших майбутніх точок (в СТРЦ Spartak та ТРЦ Victoria Gardens у Львові). Ми моніторимо та розглядаємо локації з високою концентрацією нашої цільової аудиторії та стабільно хорошим трафіком.

Проблема або Можливість

Існуючий власник планує продати приміщення і не факт, що новий власник виявить намір продовжити з нами співпрацю. Також через певні внутрішні проблеми він призупинив роботи на об'єкті і ми не рухаємось вперед до відкриття цієї точки (існуючий власник теж долучився до фінансування нашого проекту але зараз має труднощі у виконанні цих домовленостей). Нами вкладено дуже багато у цей проект і в першу чергу це наш час і сильне бажання реалізувати себе у цьому бізнесі. Тому можна не сумніватись. що наша команда зробить все необхідне щоб цей бізнес був успішним і новий власник отримував регулярно орендні платежі.

Рішення (Продукт або Послуга)

Ми створюємо мережу кав'ярень (кафе). Точка про яку йде мова знаходиться у місті Львові. Площа 48 кв.м. Під неї ми шукаємо інвестора з метою викупу цього приміщення щоб безперешкодно продовжити процес підготовки до відкриття. Також нами проводяться переговори з іншими потенційними локаціями для розміщення точок (це СТРЦ Spartak та ТРЦ Victoria Gardens, ТЦ Роксолана у місті Львові) у форматі coffee to go (кава з собою). До кінця року поставлена ціль відкрити мінімум чотири точки з продажу кави нашою мережею у місті Львові.

Конкуренти

На вул. Січових Стрільців розташовано багато конкурентів що свідчить про високий потенціал цієї локації і як згадувалось вище, попит на ній ще не задоволений повністю. Перелік конкурентів: Rocket Espresso, Urban Coffee, Aroma Kava, SanCrua, Франс.Уа, Інтемпо, Львівська майстерня шоколаду

Переваги або дифференциатори

Цільова аудиторія завжди мігрує між згаданими вище конкурентами і шукає щось нове для себе. Ми такий попит налаштовані задовольнити. Ми виглядаємо нестандартно (інтер'єр та екстер'єр), пропонуємо ексклюзивні позиції в меню (великі тости з різними інгредієнтами з особливою подачею, в'ялене м'ясо до кави, маркетингові активності (Instagram, воронка продаж)).

Ми зареєстрували торгову марку щоб уникнути копіювання нашої моделі.

Фінанси

Окрім інвестицій у нерухомість (об'єкт, де невдовзі буде запущена кав'ярня) площею 48 кв.м. у м. Львові) в розмірі орієнтовно 240 тис. доларів, необхідні порівняно невеликий обсяг капіталу для фінансування приведення цього об'єкта до робочого стану. Це близько 15 тис. доларів (залучення яких ми можемо обговорити на додаткових умовах). Фінансування майбутніх точок нашої мережі теж можуть обговорюватись як на умовах інвестиції у бізнес так і на умовах кредитування.

Бізнес-модель

Формат кафе - це формула coffee to go плюс посадкові місця (яких буде 27 штук). Це дозволить максимально ефективно використовувати ресурс локації. Де є категорія клієнтів які бажають замовити каву на вулиці і йти далі по справам, так і тих хто бажає випити кави та перекусити у приміщенні. Відповідно асортимент буде складатись з напоїв (кава, чай у різних варіантах, з топінгами і т.ін., смузі, лимонад, прохолоджуючі напої, випічка солена та солодка (мафіни, печиво, канапки тощо.). Також введемо в асортимент тренд останніх років - це в'ялене м'ясо яке ми подаватимемо до нашої фірмової кави. Рентабельність цього бізнесу 20-30 відсотків. Норму своєї прибутковості ми розраховували із песимістичного прогнозу і отримали результат у розмірі 2000 доларів чистого доходу за місяць, з перспективою досягти результатів у 4000 доларів чистого прибутку за місяць.

По точкам у інших локаціях (СТРЦ Spartak та ТРЦ Victoria Gardens) розмір івестицій у бізнес складає близько 1500-2000 доларів у одну точку із чистим прибутком на рівні 500-1000 доларів з кожної.

Цільове призначення інвестицій

Інвестиція у нерухомість з прибутковістю 10% річних.

Пропозиція інвестору

Сума інвестиції у купівлю об'єкту у Львові орієнтовно 240 000 доларів, орендні платежі на рівні 2000 доларів у місяць. Точну вартість майна можемо встановити після залучення незалежного експерта. Додатково пропонується прокредитувати бізнес із розвитку нашої мережі кав'ярень Coffee Prodigy (один з варіантів це 15% річних, повернення тіла кредиту протягом 12 міс або інвестиція з дольовою участю у бізнесі в розмірі 15%)

Команда або Керівництво

Ризики

Існуючий власник може продати приміщення особі що не зацікавлена у роботі нашої кав'ярні і ми не запустимось. Тому шукаємо нового власника. Наш стартовий асортимент може бути не достатньо цікавий для цільової аудиторії. Ми готові відслідковувати тренди та динамічно міняти пропозицію в меню для максимального задоволення попиту. Конкуренти можуть створити активності для збільшення лояльності до їх закладів. Зажди активно моніторити такі активності і давати адекватну пропозицію в канал для утримання необхідного рівня лояльності.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility124
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт