На даний момент стараюсь просувати свої продукти у інтернеті та розповсюджуючи інформацію на різних джерелах, маю сторінку з товарами у соц. мережі. Приймаю замовлення від клієнтів яким подобається моя продукція, є лише постійні клієнти, їх дуже мало, але все ж вони є.
Рынок
Мої клієнти переважно жінки, вікова категорія будь-яка, так як ще будучи немовлятком батьки використовували ці продукти для догляду, так і підлітковому віці коли починаєш знайомитись з новими продуктами із списку, так і у дорослому віці і у старості, всеодно доводиться користуватись чимось із цієї продукції. Це насамперед гігієна людини, її краса та удосконалення цієї краси. Ці продукти є в усіх країнах, майже у кожному куточку світу, їх купують та дарують, ця продукція ніколи не вийде із моди. На мою думку вона вічна.
Проблема или Возможность
Немає можливості зробити товар у великому обсязі, немає відповідних інструментів, а також не вистачає коштів щоб вкладати у виготовлення продукції. Хочу відкрити торгову точку та мати кошти для того щоб зробити перший крок, старт та виставити більшу кількість товару на полиці, щоб покупці мали можливість побачити продукт, ознайомитись з ним та купити, щоб вони мали можливість прийти та отримати бажане, без трати власного часу. Зробити продаж візуальним, щоб продукт зачаровував виглядом та запахом, від цього багато що залежить. На інтернет просторах не покупець не настільки зближується з товаром, не завжди розуміє потрібно це йому чи ні. Сама психологія людини потребує сприйняття дотиком, реального продукту, так більше шансів, що цей продукт придбають.
Решение (Продукт или Услуга)
Усе, що завжди буде у попиті, особливо у жінок, це незамінні речі які використовуються щоденно.
•мила ручної роботи
•гелі для душу;
Конкуренты
Великий мінус цього бізнесу, це наявність величезної кількості конкурентів. Та людям уже "приїлись" одні і ті ж продукції схожі одна на одну. Я хочу запровадити щось новіше, свіжіше, щоб не було обмежень у використанні (хіба що індивідуальні), щоб було цікаво користуватись тим чи іншим продуктом. Ближче до природнього без звичних нам хімікатів, саме це зараз набуває великої популярності.
Преимущества или дифференциаторы
Не слід забувати, що більшість з конкурентів продають продукцію таку ж по тематиці, та зовсім іншу у самих складниках та технологіях. Я розвиваю творчість та фантазію коли виготовляю продукт, пробую з'єднювати між собою різні цікаві інгрідієнти, щоб у кінцевому результаті здивувати.
Финансы
Вартість моїх продуктів різна, вона залежить від вартості самої сировини з якої виготовляється продукт, так як майже уся сировина є натуральною, вона не є дешевою, тому потрібно вміти правильно зробити націнку, так щоб у будь кого була можливість придбати цей продукт.
Целевое назначение инвестиций
Для сировини, щоб виготовляти продукт, для інструментів та приборів, для декору та кінцевого вигляду продукту, для приміщення де можна реалізувати товар.
Ризики звичайно є. Будь-що нове може не зразу приглянутись покупцям, є ризик відкрити торгову точку у невдалому мсці, або ж торг буде йти не так активно як планується. Тому я не хочу стартувати з "великої ноги", не початок хочу вікрити щось маленьке, але вкласти у це більше сил та терпіння.