Фото - Мобільний (пересувний) ресторан
37137

Мобільний (пересувний) ресторан

Україна, Хмельницька область
Галузь: Логістика і склади, Громадське харчування, Харчова промисловість, Розвага, Торгівля
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 10.04.2019
Min інвестиція
$  25.000
Всього необхідно
$ 75.000
Рейтинг
equalizer 108 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Необхідні інвестиції для відкриття мобільного (пересувного) закладу громадського харчування у форматі фаст-фуду, авторського меню і відповідних розважальних тем. З перспективою створення мережі закладів а також упаковки і продажу франшизи.
Створення мережі фаст-фуду на території України, США з перспективою розвитку в інших країнах.
На даному етапі, це відкриття першого мобільного (пересувного) закладу громадського харчування, для подальшого розвитку бренда, послідовній упаковці і продажі франшизи.

Поточний стан

1. Розроблено актуально-прогресивне меню
2. Буде створений сайт.
3. Ведеться робота над створенням БрендБука.

Ринок

Міжнародний ринок харчування з фаст-фуду, авторського і крафтового меню розвивається, так як набуває своєї реалізації. Щорічний приріст обігу ринку складає більше 25% - 50% з фаст-фуду, авторського і крафтового складає 15% - 30%.
В США цей ринок находиться в малопросувній формі. Прямих конкурентів в громадському харчуванні з прогресивного фаст-фуду, авторського і крафтового меню в нас не буде.

Проблема або Можливість

При відкриті мобільного (пересувного) закладу, появиться чудова можливість повноціного навантаження на власне виробництво напівфабрикатів для міні-ресторану. Це може сприяти фінішній оптимізації виробництва і зменшеню затримок зв'язаних з простою, а також збільшить об'єми споживання сировини, що здешевить його.
Все вищевказане приведе до зменшеню собівартості кінцевого продукту. А це в свою чергу може сприяти подальшому розвитку закладу і продажі франшизи.

Рішення (Продукт або Послуга)

1. Їжа найбільш низька в ціні за рахунок об'єму виробництва і низької вартості сировини.
2. За рахунок відпрацьованого технологічного процесу і виробництва стандартів мобільний (пересувний) ресторан здатний задовольнити потреби максимальної кількості Відвідувачів, якісними продуктами в мінімальний проміжок часу. При цьому трудовитрат будуть нижчими ніж в інших закладах громадського харчування.
3. У нас видержана концепція, яка наділяє продукт додатковою цінністю для споживача. Використовується екологічно чиста упаковка.

Конкуренти

На данний момент прямих конкурентів немає, так як на даний момент це в першу чергу фаст-фуд з авторським підходом для людей прогресивних які цікавляться новими тенденціями.
Коли з'явиться мережа мобільних (пересувних) закладів під брендом, тільки тоді можна боротися за увагу відвідувачів традиційних фаст-фудів і конкурувати (в першу чергу Mcdonalds и KFC).

Переваги або дифференциатори

1. На даний момент відсутність прямі конкуренти
2. Тенденції до здешевленю сировини і пост-обробки в порівнянні з традиційним фаст-фудом
3. Постійна робота з власним брендом. Чиста репутація і постійна інформаційна пітримка бренда. Існує легенда для кожної страви з меню.

Фінанси

Сума необхідних інвестицій: 50000$
Очікуваний місячний прибуток: 2500-5000$
Термін окупності в місяцях: 12-24

Цільове призначення інвестицій

1. Придбання автобуса для реалізації
2. Закупівля торгового обладнання
3. Проектна документація
4. Ремонт

Пропозиція інвестору

40% від долі.

Команда або Керівництво

Ризики

Зараз спостерігається зростання інтересів до більш нових смакових вражень в харчуванні по всьому світу. Поки в Україні немає великих мереж мобільних (пересувних) закладів громадського харчування, так як середовище для них ще немає. Однак попит народжує пропозиції і на локальному ринку в найближчий час можуть появитися більш великих гравців з великим капіталовкладенями. За рахцнок свого об'єму вони мають більш низьку собівартість кінцевого продукту і можуть дозволити собі деякі маневри за цей рахунок. Необхідно встигнути до приходу великих компаній наростити об'єми, зайняти свою нішу на ринку України і почати просування в інші країни.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

немає

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

немає
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility47
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт