Украина, Хмельницкая область
Отрасль: Логистика и склады, Общественное питание, Пищевая промышленность, Развлечение, Торговля
Стадия проекта: Есть идея или наработки
Необхідні інвестиції для відкриття мобільного (пересувного) закладу громадського харчування у форматі фаст-фуду, авторського меню і відповідних розважальних тем. З перспективою створення мережі закладів а також упаковки і продажу франшизи.
Створення мережі фаст-фуду на території України, США з перспективою розвитку в інших країнах.
На даному етапі, це відкриття першого мобільного (пересувного) закладу громадського харчування, для подальшого розвитку бренда, послідовній упаковці і продажі франшизи.
Текущее состояние
1. Розроблено актуально-прогресивне меню
2. Буде створений сайт.
3. Ведеться робота над створенням БрендБука.
Рынок
Міжнародний ринок харчування з фаст-фуду, авторського і крафтового меню розвивається, так як набуває своєї реалізації. Щорічний приріст обігу ринку складає більше 25% - 50% з фаст-фуду, авторського і крафтового складає 15% - 30%. В США цей ринок находиться в малопросувній формі. Прямих конкурентів в громадському харчуванні з прогресивного фаст-фуду, авторського і крафтового меню в нас не буде.
Проблема или Возможность
При відкриті мобільного (пересувного) закладу, появиться чудова можливість повноціного навантаження на власне виробництво напівфабрикатів для міні-ресторану. Це може сприяти фінішній оптимізації виробництва і зменшеню затримок зв'язаних з простою, а також збільшить об'єми споживання сировини, що здешевить його.
Все вищевказане приведе до зменшеню собівартості кінцевого продукту. А це в свою чергу може сприяти подальшому розвитку закладу і продажі франшизи.
Решение (Продукт или Услуга)
1. Їжа найбільш низька в ціні за рахунок об'єму виробництва і низької вартості сировини.
2. За рахунок відпрацьованого технологічного процесу і виробництва стандартів мобільний (пересувний) ресторан здатний задовольнити потреби максимальної кількості Відвідувачів, якісними продуктами в мінімальний проміжок часу. При цьому трудовитрат будуть нижчими ніж в інших закладах громадського харчування.
3. У нас видержана концепція, яка наділяє продукт додатковою цінністю для споживача. Використовується екологічно чиста упаковка.
Конкуренты
На данний момент прямих конкурентів немає, так як на даний момент це в першу чергу фаст-фуд з авторським підходом для людей прогресивних які цікавляться новими тенденціями.
Коли з'явиться мережа мобільних (пересувних) закладів під брендом, тільки тоді можна боротися за увагу відвідувачів традиційних фаст-фудів і конкурувати (в першу чергу Mcdonalds и KFC).
Преимущества или дифференциаторы
1. На даний момент відсутність прямі конкуренти
2. Тенденції до здешевленю сировини і пост-обробки в порівнянні з традиційним фаст-фудом
3. Постійна робота з власним брендом. Чиста репутація і постійна інформаційна пітримка бренда. Існує легенда для кожної страви з меню.
Финансы
Сума необхідних інвестицій: 300000$ Очікуваний місячний прибуток: 2500-5000$ Термін окупності в місяцях: 24-96
Целевое назначение инвестиций
1. Придбання автобуса для реалізації 2. Закупівля торгового обладнання 3. Проектна документація 4. Ремонт
Зараз спостерігається зростання інтересів до більш нових смакових вражень в харчуванні по всьому світу. Поки в Україні немає великих мереж мобільних (пересувних) закладів громадського харчування, так як середовище для них ще немає. Однак попит народжує пропозиції і на локальному ринку в найближчий час можуть появитися більш великих гравців з великим капіталовкладенями. За рахцнок свого об'єму вони мають більш низьку собівартість кінцевого продукту і можуть дозволити собі деякі маневри за цей рахунок. Необхідно встигнути до приходу великих компаній наростити об'єми, зайняти свою нішу на ринку України і почати просування в інші країни.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ