Україна, Івано-Франківська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Інформація та ЗМІ, Культура та мистецтво, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт
Сервіс фонової музики для закладів і громадських місць. Конструктор веб-радіо, який дозволяє створювати власну радіостанцію з базових каналів, з додаванням реклами та фірмових джинглів.
Поточний стан
Проект реалізований, як веб-застосунок, працює в демо-режимі. Стабільно використовується в ряді закладів, які виконують функцію тестерів. Відгук позитивний, є готовність до покупки.
Ринок
Цільова аудиторія.
Власники малого та середнього бізнесу, управляючі закладами та адміністратори, арт-менеджери, системні адміністратори та медіа консультанти мереж.
Географія ЦА ділиться на 3 сегменти:
- Україна (тестова, модельна площадка);
- країни, що розвиваються (СНГ, близький схід, Африка, Південна америка);
- розвинені країни (Північна америка, Європа, далекий схід, Австралайзія).
Обсяги ринків.
Україна + сегмент #2.
Висока динаміка і розвиток.
Прогноз к-сті клієнтів по Україні на 3 роки - 3-5 тис. дрібних та середніх закладів, 50-70 національних і регіональних мереж. Проектна вартість сервісу - $15-20/міс.
Розвинені країни.
Середні витрати в кілька разів вищі за пропоновані по Україні.
Передбачений спад у зв´язку зі зростанням конкуренції і заходом на ринок гравців з Китаю та країн, що розвиваються.
Проблема або Можливість
Професійні музичні сервіси мають ряд проблем: складність у використанні на рівні користувача, потреба у встановленні додаткового обладнання, невисока якість музичних колекцій або перенавантаження не ефективним контентом, відсутність локалізації для багатьох ринків.
Рішення (Продукт або Послуга)
Сервіс розроблений, як альтернатива існуючим. Основна ідея - зробити сервіс нового покоління, який змінює звичний підхід до муз. оформлення закладу.
Розроблений унікальний простий і зручний інтерфейс. Витримується авторський підхід до формування музичних колекцій. Розроблена унікальна ситема мастерингу аудіо, що забезпечує стабільну якість і АЧХ не залежно від дати запису матеріалу. Включені локальні колекції.
Конкуренти
В Україні та країнах, що розвиваються схожі сервіси розвинені слабо. Явище ситуативне. В силу високої динаміки, за кілька років конкуренція зросте.
В третьому сегменті активно працюють кілька десятків сервісів, конкуренція висока.
Переваги або дифференциатори
Унікальна система мастерингу матеріалу. Авторські колекції, створені професіоналами. Зручний і ефективний інтерфейс сервісу. Великий пакет розширення функціоналу.
Фінанси
Фінансова модель - сервіс за підпискою. Показник LTV може сягнути $1000. EBITDA сильно залежить від країни, в якій провадиться діяльність (плата за суміжні права). В Україні - 50%.
Бізнес-модель
Тип бізнесу - В2В. Канали збуту - веб-сайт, додатки для моб. платформ, додаток для деск-топ. Ресурси - муз. бази. Витрати - промо, розробка і розвиток сервісу, відкриття представництв.
Цільове призначення інвестицій
Мета отримання інвестицій. Фінансування виходу на комерційний реліз: розробка нативних мобільних додатків, запуск функціоналу відео-супроводу, промокампанія.