Виробництво декор-плитки з гіпсу;виробництво бруківки
Поточний стан
на стадії планування
Ринок
Клієнти - орієнтовно віком від 25 до 65 років, переважно всі хто має своє власне житло та хоче зробити ремонт.
Проблема або Можливість
Проблема- конкуренція;
Можливості -продаж невеликими партіями,при замовленні ще до виробленого продукту.
Рішення (Продукт або Послуга)
Продукт- гіпсова декоративна плитка,різного дизайну та форми.
У майбутньому планую подумати над розмірами .Тобто придумати замість звичайного гіпсокартону готову конструкцію з розмірами від полу до стелі,щол зменшить час ремонту та кількість повторювальних операцій будівельників.
Замістиь того щоб 1)прикрутити каркас+прикрутити гкл+прогрунтувати+зашпаклювати+зачистити+загрунтувати+пофарбувати або поклеїти обої і їх пофарбувати. Як бачимо 8 операцій роботи.
А завдяки нашій конструкції можна скоротити роборти до 2-3 операцій.
Конкуренти
Великі гіпермаркети та часні підприємства
Переваги або дифференциатори
Можливе застосування додаткової сировини ,що зменшить витрати
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції необхідні для відкриття власного виробництва плитки
Пропозиція інвестору
Доля чистого прибутку формуватиметься наступним чином.
До моменту окупності 35/інвестора; 65/мої. за для розширення діяльності та ринку збуту.
Після того, як інвестору буде виплачено вся сума інвестування включаючи із відсотками, інвестор отримуватиме долю 10відсотків від прибутку протягом усього терміну існування даного бізнесу,що я пропоную.