Створення першого цифрового сервісу нерухомості, який надає новий рівень обслуговування в сфері купівлі-продажу нерухомості.
Текущее состояние
- Складений фінансовий план;
- Сформовано команду;
Наявний досвід роботи на ринку нерухомості: рік роботи власної агенції по оренді житла.
Рынок
Покупці та продавці:
Ринок сегменту:
- економ
- бізнес
- еліт
А також:
- Забудовники
- Компанії/Транснаціональні компанії
- Агенції подобової оренди
Проблема или Возможность
Два сегменти клієнтів:
1. Покупці:
2. Продавці:
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ:
- Відсутність клієнтоорієнтованого сервісу (За результатами оцінки конкурентів, лише 2 з 13 компаній оперативно та якісно обробили заявку)
- Висока комісія 5-7%
- Відсутність якісної упаковки об'єктів (в 80% компаній на ринку)
- Фотоупаковка/Відео/3D-тур лише для елітних об'єктів
- Відсутність стратегічно побудованої роботи з клієнтами. Ситуативне обслуговування.
- Відсутність довіри до ріелторів
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ
ДЛЯ ПОКУПЦІВ:
- Позиціонування як сервісу без ріелторів та брокерів
- Системний та автоматизований відділ продажу
- Продающі скрипти. Клієнтоорієнтований сервіс.
- За допомогою бота системно обслуговуємо клієнта протягом всього часу роботи з ним, немає розривів
- Проводимо онлайн-перегляди
- Фіксована комісія
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ПРОДАВЦІВ:
- Фіксована комісія
- Безкоштовні послуги (фотоупаковка, юридична упаковка, преміум реклама)
- Можливість напряму знайти цільового покупця для свого об'єкту в один клік
- Формуємо онлайн-відділ продажу квартири (господар може продивитись к-сть дзвінків, прослуховування дзвінків, контроль потоку клієнтів, к-сть переглядів)
- 3D тур об'єктів будь-якого сегмененту ринку
Решение (Продукт или Услуга)
1. Створення сервісу надання послуг клієнтам від купівлі/продажу квартири до подальшого супроводження: клінінгові послуги, юридичне супроводження, страхування, встановлення безпекових систем, доставка їжі та інше. ЦКП (цінний кінцевий продукт): вибудовування довготривалих взаємовідносин з клієнтом.
2. Автоматизація процесів купівлі/продажу нерухомості, що відповідатиме запитам сучасного суспільства щодо ефективних та малозатратних по часу послуг. ЦКП: налагоджений процес від моменту потрапляння ліда до підписання угоди.
3. Формування пакетних пропозицій клієнтам. ЦКП: надання зручного сервісу по оформленню продажу нерухомості, та формування якісного контенту та позицій для збільшення довіри клієнтів з метою купівлі.
Для покупців:
- Створення FlatUp.Market - база об'єктів:
Це база об’єктів, яка автоматично заповнюється через парсинг дошок оголошень. По ключовим словам, господар/без комісії.
Це дозволить:
1. Швидше робити цільові розсилки та дзвінки господарам
2. Оперативніше надавати цільове обслуговування для клієнтів
3. Підключити Бот Flatty до бази.
- Flatty bot
Це бот, який буде доступний на всіх месенжерах Telegram/Viber/WhatsUp/FB). Автоматично підбирає квартири для клієнта
Він:
1. Збирає інформацію про клієнта тричі на день (клієнт може коригувати коли хоче отримувати варіанти).
2. Автомативно формує і видає мінімум 5 варіантів об'єктів за запитом.
3. Виконує функцію "підігріваня" клієнта перед обробкою запиту менеджера з продажів
4. Робити розсилку по клієнтам
5. Формує постійний контакт з клієнтами, що довзоляє формувати довготривалі відносини.
Пакет Максимальний:
1. Особистий онлайн-відділ продажу квартири, прописуємо побажання візуально
2. Онлайн перегляд
3. Повна юридична перевірка об’єкта та супровід угоди
4. Розміщення в базі покупців
5. Скидаємо унікальні варіанти
6. Юридична підтримка
7. Пакет доступний тільки після підписання договору
ДЛЯ ПРОДАВЦІВ:
- Послуга знайти "Покупця в один клік"
Форма захвату на головній сторінці сайту, де власнийк вводить відомості про об'єкт:
- місто
- вулиця
- кількість кімнат
- площа
В результаті формується список потенційних покупців на цей об'єкт.
- Пакет безпечна угода
1. Фотоупаковка усіх об'єктів в незалежності від сегменту ринку.
2. 360 та 3D тур об'єкту
3. Клінінг
4. Преміум реклама на всіх дошках оголошень та в соцмережах
5. Формуємо персональний онлайн-відділ продажу
Конкуренты
В Києві налічується більше 300 агенцій нерухомості, лише за даними Благовісту за жовтень інвестиції в нерухомість склали більше 27 млн доларів.
- Автоматичне наповнення бази об'єктів від господарів через парсинг данних.
- Створення цифрового сервісу, формування такого інтерфейсу, який сам буде вести клієнта, спрощувати для нього процес пошуку об'єкту, а саме: онлайн-опитування про потреби клієнта, формування запиту та обробка через боти у всіх мессенджерах.
- Якісно побудований сервіс, клієнторієнтування, продажі по скриптам, що задасть новий рівень надання послуг на ринку нерухомості, бо за результатами аналізу ринку, це чи одна з найбільших болей клієнтів - відсутність сервісу.
- Формування big data, що дозволить підвищити якість обробки запиту клієнта, надавати цільові об'єкти.
- Онлайн супроводження клієнта від початку і до кінця угоди, надання додаткових сервісних послуг: юридичні, клінінг, фотоупаоквка, онлайн-перегляди та інше.
Стратегічною метою є створення SMART-КОНТРАКТ:
Варіант 1:
Smart-контракт розробляється з метою суто для обміну документації
Варіант 2:
Smart-контракт: повний цикл угоди з проплатою
Финансы
За фінансовим планом передбачається:
1. Операційні витрати
- Офіс оренда + комунальні
- Утримання офісу
- Мерч
Всього: $12200
4. Зарплатний фонд
- Фотозйомка
- СММ
- Контексна рекламна
- Менеджер з продажу
- Клінінг
Всього: 10200
5. Технічні витрати:
- Сайт + домен
- Хостинг
- Bot для власників
- Bot для покупціп
- Парсінг
- Смарт-контракт
- Сервіс для email-маркетингу
Всього:
Загальна сума інвестицій :
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції необхідні для комплексного розвитку ІТ-складової проекту, яка власне і формує новизну, а саме розробка сайту, інтеграція з чат-ботами, застосування парсінгу данних, а також розробка big data.
Щоб вийти а ринок конкурентно спроможними потрібно мати якісний фундамент, готові IT-рішення, які визначатимуть успіх проекту.
- Розвиток конкурентних агенцій, а саме надання подібних послуг вже ісуючими агенціями.
- Технічна несправність сервісу.
- Текучка кадрів.
- Спад фінансової спроможності покупців.
- Загострення військової ситуації на сході України.
- Розпад партнерства.